צעירי טמרה נרשמה לעונת המשחקים בליגה ב'

פרסום ראשון: על רקע האיחוד שלא ייצא לפועל לבסוף בין מכבי טמרה וצעירי טמרה. החלה הקבוצה מליגה ב' צפון א' בהכנות לעונה הבאה, מוסא דיאב ימשיך עונה נוספת על הקווים. דיאב: "הקבוצה תשחק בליגה ב' ושאני מתחיל להכין את הקבוצה, דיברנו על שחקנים שאני רוצה שיהיה בקבוצה".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 23-07-2022
  • 19:27

עונת המשחקים בליגות הנמוכות תחל במסגרת משחקי גביע המדינה. בעיר טמרה פעלו בשבועות האחרונים בדבר איחוד בין קבוצות הכדורגל בעיר, מכבי טמרה וצעירי טמרה שלבסוף אינו יצא לפועל. בקבוצה בליגה ב' החלו בהכנות לעונת המשחקים הקרובה בליגה ב'. מוסא דיאב מאמן הקבוצה בעונה שעברה, ימשיך עונה נוספת על הקווים. האחרון, הוביל בהצלחה בעונה שעברה את הקבוצה למשחקי הפלייאוף בעונתה הראשונה בליגה ב'.

 

מוסא דיאב בתגובה ל'גולר'': "דיברו איתי הנהלת צעירי טמרה הם אמרו לי שאני ממשיך עונה נוספת, הקבוצה תשחק בליגה ב' ושאני מתחיל להכין את הקבוצה, דיברנו על שחקנים שאני רוצה שיהיה בקבוצה, נראה איך דברים יתקדמו. דיאב התייחס לנושא איחוד בין הקבוצות שלבסוף לא יצא לפועל: "אני לא יודע מה קרה בקשר לאיחוד בין שתי הקבוצות, כנראה יש דברים שלא הסתדרו ואולי בעתיד המאמצים יבשילו לאיחוד".

מוסא דיאב, ימשיך על הקווים בצעירי טמרה. צילום: פרטי

הוסף תגובה
תגובות
  1. שתי קבוצות פח שיסגרו אותם (שחקן לשעבר 23-07-2022, 20:02)
  2. תגובה (מנהל לשעבר 23-07-2022, 23:27)
    האיחד(המלחמה) מתבססת על התקציב אך ורק מצחיק להיות איחוד לעיר בת 37 אלף תושבים כחו לדוקמה בכפר רינה כמה קבוצות יש בה ובהצלחות לכול הקבוצות מספיק לצחוק על עצמינו
  3. מה התמונה הזאת (אבי 24-07-2022, 13:48)
    אתה מאמן חביבי לא ילד בגן קצת צניעות וענבה תחפש תמונה יותר טובה