צעירי טייבה פתחה את אימוניה לעונת 22/23

עונת 22/23 נפתחה אמש (שלישי) באופן רשמי גם בצעירי טייבה. שחקני הקבוצה והצוות המקצועי הגיעו לאימון הראשון יחדיו לעיניי 500 אוהדים. יגאל אנטבי: "אווירה מחשמלת של הקהל". אסי גומה: "כייף גדול לחתום בקבוצה עם קהל כזה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 20-07-2022
  • 12:35

צעירי טייבה, פתחה באופן רשמי את אימוניה לקראת עונת המשחקים 22/23 בליגה א' צפון. הקבוצה שהעפילה למשחק גמר הפלייאוף מול הפועל כפר שלם והפסידה, מכוונת העונה לכרטיס העליה לליגה הלאומית. על הקווים יגאל אנטבי ימשיך עונה נוספת לצד עוזרו אסף בוסקילה. כ-500 אוהדים הגיעו לאצטדיון העירוני בטייבה והציגו אווירה ותצוגת עידוד יוצאת דופן לשחקני הקבוצה.

 

 

קהל אוהדי צעירי טייבה, הגיעו בהמוניו לאימון פתיחת העונה. צילום: אמיר חאג יחיא.

 

לפני פתיחת האימון כינס מאמן צעירי טייבה, יגאל אנטבי את השחקנים על כר הדשא הציג את הצוות שיהיה איתו. לאימון הפתיחה הגיע רוב הסגל של העונה שעברה, יחד עם שחקני הרכש: אסי גומה, רן רול, ראול גרשומוב, חאלד סולימאן, בן בנימין, אסף רז, אילן שאולסקי. בנושא אחר, מעבר לאימוני טרום העונה הקבוצה צפוייה לקיים משחקי אימון כחלק מהכנה לעונת המשחקים ואף לצאת למחנה אימונים.

 

מאמן הקבוצה, יגאל אנטבי אמר בסיום האימון: "אווירה מחשמלת של הקהל. היה אימון פתיחה טוב מאוד. תמיד מרגש לפתוח עונה עם ציפיות ומטרות, שיהיה בהצלחה".

 

חלוץ הרכש, אסי גומה הצטרף הקיץ לקבוצה אמר בסיום: "אווירה מטורפת, הגיעו מלא אוהדים, אוירה מחשלמת. כייף גדול לחתום בקבוצה עם קהל כזה, נעשה הכל לשמח אותם".

 

 

אסי גומה, זכה לקבלת פנים חמה מקהל אוהדי הקבוצה. צילום: אמיר חאג יחיא

 

קפטן הקבוצה בעונה שעברה, טל איילה: "תמיד כייף ומרגש לפתוח עונה, במיוחד כמו טייבה שהפך לבית עבורי. מאוד שמחתי לראות את השחקנים מהשנה שעברה והשחקנים החדשים שהצטרפו אלינו. מאחל להם המון המון בהצלחה. היה אימון פתיחה יוצא דופן, תצוגת עידוד יוצאת דופן של הקהל. יש לנו קהל פשוט חוויה, אין דברים כאלה. השחקנים החדשים קיבלו טעימה מחשלמת מהקהל שלנו, מאחל לנו המון בהצלחה".

 

 

טל איילה, פותח עונה שנייה בצעירי טייבה. צילום: אמיר חאג יחיא

 

 

יגאל אנטבי ועוזרו אסף בוסקילה, באימון פתיחת העונה. צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. איפה המנהל המקצועי?? (טיבה 20-07-2022, 12:53)
    למה זיו סולומוביץ המנהל המקצועי של המועדון לא נותן כמה מילים?
  2. יאלללה טייבה השנה עולים ליגה (עבד 20-07-2022, 15:36)
  3. אין עלייך ניסים יאלללה יגאל אנטבי תן בראש השנהה (עלי 20-07-2022, 15:36)