מ.ס טירה פותחת את עונת המשחקים 22/23

עם צוות מקצועי חדש על הקווים יחד עם שחקני הרכש וסגל הקבוצה פתחה מ.ס טירה את אימוניה לעונת המשחקים 22/23 בליגה א' צפון. סמארה: "הבהרתי לכולם שהמטרות שלנו השנה הן חד משמעיות לעלות את טירה לליגה הלאומית".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 14-07-2022
  • 06:52

מ.ס טירה פתחה אתמול (רביעי) את אימוניה באצטדיון בג'ת לקראת עונת המשחקים בליגה א' צפון. הקבוצה סיימה בעונה שעברה במקום השני בליגה, הפסידה במשחק גמר הפלייאוף לצעירי טייבה. כעת מקווים לעשות היסטוריה בעונה קרובה להעפיל לליגה הלאומית בסיום העונה.

 

 

בן ויצמן באימון הבכורה. צילום: צילום: וואליד חאסקיה

 

אמיר כהן מונה למאמן הקבוצה לצידו של מוחמד עוואדי שישמש כעוזרו. במועדון השאירו לא מעט מהכוכבים כגון: שלום אדרי, ודיע פדילה,ניר עזריה, סארי חאג יחיא ועמיד קשוע.  בנוסף במועדון ביצעו רכישות מעניינות בדמותם של: עדי נימני, וובה בראון, עידו גונן, פיליפ מאנה, בן ויצמן,סהר ברמי. 

 

 

וובה בראון, יוביל את מ.ס טירה בסיום העונה לליגה הלאומית ? צילום: צילום: וואליד חאסקיה

 

אימון הקבוצה נפתח באסיפה מקצועית על ידי הצוות המקצועי לאחריו הגיע יו"ר הקבוצה, ד"ר פלאח סמארה. האחרון,ירד מהרצון להצטרף להפועל תל אביב, הצהיר כי כל כולו למען הצלחת הקבוצה. במטרה לעמוד במטרות הקבוצה העונה.

 

מאמן מ.ס טירה, אמיר כהן: "מאחל לכולנו בהצלחה נשתדל להחזיר להנהלה ולאוהדים על המגרש. פחות דיבורים יותר עבודה קשה, זה מה שמניע אותנו וכמובן בסופו של יום השגיות".

 

יו"ר המועדון והאיש החזק בטירה, ד"ר פלאח סמארה: "נוכחתי באימון הקבוצה, עקב שיפוץ המגרש בטירה האימון התקיים באצטדיון בג'ת בזכותו של עוזר המאמן מוחמד עוואדי. ברכתי את השחקנים החדשים שהצטרפו למועדון. הבהרתי לכולם שהמטרות שלנו השנה הן חד משמעיות: 1. לעלות את טירה לליגה הלאומית. 2.להגיע כמה שיותר רחוק בגביע המדינה, כלכלית להם ולנו. שיהיה בהצלחה".

 

 

 

אמיר כהן ושחקניו באימון הפתיחה. צילום: וואליד חאסקיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמיר כהן (שלום 14-07-2022, 17:58)
    דר סמארה אתה חייב להבין כל עוד אמיר כהן מאמן גם רונאלדו לא יעזור זה מאמן שהקללה רודפת אותו בכל מקום שהטא נימצא לא צומח דשא דר סמארה תעשה שיקול דעת העונה עדיין לא התחיחה
  2. יהלה טירה לפתוח את העונה ברגל ימין בהצלחה לכולם (גבי 15-07-2022, 22:10)
  3. אימון אכזבה משחק אחד אמיר הביתה (אלעד 16-07-2022, 10:14)
    בושה שזה מאמן אותנו משחק אחד והביתה בלאגן בלאגן בטירה