דן פרידריך: "לשחק בטייבה זאת הרגשה מדהימה"

דן פרידריך, בלמה המנוסה של הפועל צעירי טייבה בעונה שעברה, סיכם לעונה נוספת בקבוצה של יגאל אנטבי. פרידריך: "יש את הרצון להתקדם לליגה גבוהה יותר, אני מרגיש מוכן".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 14-07-2022
  • 15:53

צעירי טייבה ממשיכה במלאכת בניית סגל הקבוצה לקראת עונת המשחקים הקרובה. בעונה החולפת הקבוצה העפילה למשחקי הפלייאוף העלייה לליגה הלאומית, ניצחה את מ.ס טירה ובמשחק גמר הפלייאוף הפסידה להפועל כפר שלם. אחד השחקנים הבולטים בקבוצה בעונה שעברה היה, דן פרידריך. הבלם המנוסה שהצטרף ממכבי טמרה היה העוגן בחלק האחורי של טייבה. 

 

דן פרידריך סיכם את העונה: "עונה מצויינת בפן האישי שרק היה חסר שתסתיים בעליית ליגה עם צעירי טייבה. זה תוצאה של עבודה קשה באימונים, היינו הקבוצה השנייה שספגה הכי מעט בליגה, 38 משחקים, כבשתי 3 שערים והוספתי 4 בישולים. כמובן שזה לא היה קורה ללא העזרה של החברים מהקבוצה שעשו עונה אדירה והיו מגובשים לכל אורך העונה".

 

הצטרפת בעונה שעברה לצעירי טייבה ממכבי טמרה. שתף בהרגשה לשחק בטייבה?

"ההרגשה היא מדהימה, מההנהלה התומכת עד הקהל הכי טוב בליגה שליווה אותנו בכל משחק בית וחוץ ונתן לנו תוספת כח משמעותית. ללא ספק מגיע להם קבוצה בליגה העל בעתיד הקרוב ולעיר טייבה בכלל".

 

מה התוכניות לעונה הבאה?

"סיכמתי בטייבה לעונה הבאה, יש פרטים אחרונים לסגור לפני שאחתום. כמובן שיש את הרצון להתקדם לליגה גבוהה יותר ואני מרגיש מוכן, אם תהיה הצעה רלוונטית בטייבה לא יעמדו בדרכי".

 

משהו לסיום?

"מאחל עונה מוצלחת וספורטיבית ושהטובה ביותר תעלה ליגה בסיום העונה".

דן פרידריך, עוגן בהגנה של טייבה. צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזור לבקה חבל על המאמץ בטייבה ראינו אותך שם לא מצליח להתבטא (ראמי 15-07-2022, 08:31)
  2. ילד שמן ומתוק (אביב 15-07-2022, 14:45)
  3. לא שחקן לעלייה, שחקן קבוצת אמצע טבלה לא יותר (אבירם 15-07-2022, 21:56)
    לא שחקן לעלייה, שחקן קבוצת אמצע טבלה לא יותר