אורי רביבו: "הראש לפרקים לא היה בכדורגל, היינו צריכים לדאוג לדברים אחרים"

חלוצה המוכשר של מכבי טמרה בעונה שעברה, אורי רביבו, מסכם את העונה החולפת. החלוץ שהצטרף לקבוצה בעונה שעברה ממג'דל כרום רשם עונה מצוינת בה כבש עשרה שערים ובישל עוד שישה . רביבו: "לא היה לנו את כל התנאים סביב הקבוצה לאורך העונה. חדר ההלבשה היה מגובש למרות הבעיות הכלכליות סביב המועדון לאורך העונה".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 09-07-2022
  • 17:21

מכבי טמרה טרם החלה בהכנות לקראת עונת המשחקים הבאה. הקבוצה סיימה בעונה שעברה במקום השביעי בליגה, הפרש 3 נקודות מהמקום החמישי המוביל למשחקי הפלייאוף. מי שהוביל אותה להישג היה החלוץ אורי רביבו. הוא היה משחקני המפתח של הקבוצה בעונה האחרונה בה סיים עם עשרה שערים ושישה בישולים.

 

בראיון מיוחד מסכם רביבו את העונה במכבי טמרה: "מבחינה אישית רשמתי עונה מצוינת, כבשתי דו ספרתי של שערים ושישה בישולים. היתה לנו עונה לא פשוטה, בפתיחת עונה סימנו אותנו כקבוצת תחתית ויורדת ליגה. בסוף עשינו עונה טובה מאוד, מעבר לציפיות ומרחק ניצחון מעליה למשחקי הפלייאוף. היה לנו חדר הלבשה מגובש, בריא ומלוכד. זאת למרות הבעיות הכלכליות סביב המועדון לאורך העונה. זה לא סוד שהתנאים היו לא פשוטים, אבל הצלחנו בסופו של דבר להשיג את המטרה לסיים בצמרת".

 

מה היה סוד ההצלחה באורי רביבו העונה ?

"אני רוצה להודות לפטריסיו סייג על האמון, הביטחון והשקט לאורך כל העונה. עברתי במהלך הקריירה הרבה קשיים, פיתחתי אופי חזק ככה שלא משנה באיזה מקום ומה הסיטואציה, מכל בחינה שהיא אני עשיתי את שלי על הצד הטוב ביותר. התאמנתי חזק בכל אימון, ,עבדתי קשה ושמתי לעצמי את המטרה בראש של איפה אני רוצה להיות בסוף העונה גם בשבילי וגם בשביל הקבוצה".

 

מה היה חסר למכבי טמרה העונה להעפיל למשחקי הפלייאוף ?

"היה לנו סגל שחקנים ששווה פלייאוף עליון. לא היו לנו את כל התנאים סביב הקבוצה לאורך העונה, הראש לפרקים לא היה בכדורגל, היינו צריכים לדאוג לדברים אחרים וזה הוציא אותנו מפוקוס. זה מה שהיה חסר ועושה את ההבדל בטמרה השנה".

 

אחרי ההצלחה במכבי טמרה, לאן פניו של אורי רביבו בעונה הבאה ?

"אם לא הניתוח שאני עובר בימים אלה, כבר היו לי מספר הצעות מקבוצות בליגה הלאומית וליגה א'. בעזרת השם אעבור את הניתוח ולאחר מכן אקבל את ההחלטה הטובה עבורי בקבוצה בה אשחק בעונה הבאה".

אורי רביבו, עונה מצוינת במכבי טמרה. צילום: עובאדה אכתילאת

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן על (ארמה 09-07-2022, 17:54)
    כל הכבוד על עונה מדהימה בהצלחה בניתוח ובהצלחה בהמשך אתה שחקן ברמה בינלאומית מחכים לשמוע עלייך
  2. כוכב כדורגל (מלך 10-07-2022, 00:57)
    חלוץ 9 ברמה גבוהה מאוד הבנת משחק והתמצאות ברחבה בקיצור מפלצת
  3. תותח על (זלטן ישראלי 10-07-2022, 16:20)
    זלטן
  4. כוכב (מלך 10-07-2022, 16:22)
    סיבוב ונתונים של זלטן