"עברנו עונה מוצלחת, הייתה לנו מטרה לעלות ליגה - ועמדנו בה"

כך אמר אמיר אבו ניל, קשר איחוד בני שפרעם. האחרון הצטיין בעונה האחרונה באיחוד בני שפרעם והוביל את הקבוצה לעלייה היסטורית לליגה א'. אבו ניל: "עיר כמו שפרעם וקהל אוהדים גדול ותומך, ראויה לשחק בליגה הלאומית ומעלה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 02-07-2022
  • 09:20

עונת המשחקים 21/22, איחוד בני שפרעם רושמת עלייה לליגה א' צפון לאחר עונה מצוינת בליגה ב' צפון א'. הקבוצה שהפסידה לפני שנתיים במשחק המבחן לעירוני טבריה בליגה א' צפון במשחק המדובר, בו הורחקו שישה שחקנים לקבוצה. העונה במועדון הפיקו לקחים, על הקווים עומד שחקן העבר פיראס מוגרבי יחד עם סגל שחקנים וותיקים ומנוסים - וקהל אוהדים תומך. אחד השחקנים המרכזיים במסע העלייה של הקבוצה העונה היה, אמיר אבו ניל.

 

אבו ניל בן ה-33 חתם לעונה נוספת באיחוד בני שפרעם סיכם את העונה לאתר גולר: "עונה מוצלחת, היתה לנו מטרה לעלות ליגה ועמדנו בה. התנאים בליגה ב' אינם תנאים של ליגת העל וליגה לאומית, המגרשים וחדרי ההלבשה אינם מקצועיים והולמים לשחקן כדורגל. המקום של איחוד בני שפרעם בליגות הגבוהות. יש כאן הנהלה יוצאת דופן, אינה מחסירה דבר להצלחת הקבוצה וצוות מקצועי בראשות פיראס מוגרבי שנותן את כל השקט והכלים להצליח. שיחקתי בהרבה קבוצות לאורך הקריירה ולא נתקלתי בהנהלה כמו באיחוד בני שפרעם. רוצה להודות לקהל הנפלא של הקבוצה שליווה ותמך לאורך כל העונה בקבוצה, העלייה מוקדשת להם".

 

חתמת לעונה נוספת בקבוצה. לאן מכוונים השנה באיחוד בני שפרעם?

"שמח לחתום ולהמשיך עונה נוספת בקבוצה. המטרה להיות קבוצה חזקה שתגיע לכל משחק במטרה לנצח.  עיר כמו שפרעם וקהל אוהדים גדול ותומך ראויה לשחק בליגה הלאומית ומעלה".

 

משהו לסיום?

"שתהיה עונה ספורטיבית ומוצלחת. קורא לקהל האוהדים להגיע לתמוך ולעודד את הקבוצה במשחקיה העונה בליגה א'".

אמיר אבו ניל, רושם עלייה עם איחוד בני שפרעם לליגה א'. צילום: חגאג ריאל

הוסף תגובה
תגובות