ויינשטיין: ״מארבע קבוצות תצא האלופה"

רונן ויינשטיין, מאמנה של דימונה אשתקד שאימן בעבר בטירה בהצלחה רבה ועלה איתה ליגה חושב שטירה, טייבה רעננה וגם שפרעם מועמדות לעלות: ״מחכה לנו ליגה סופר מעניינת ורק שהספורט ינצח. לדעתי טירה תעלה, הרבה בזכות הקהל הגדול והתומך"

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-06-2022
  • 12:19

שאלנו את המאמן הבכיר רונן ויינשטיין, מי תעלה ליגה בליגה א צפון העונה. המאמן יודע שיש קבוצה אחת עם סיכוי טוב מכולן - אבל בשלב זה הוא מסמן 4 קבוצות שייאבקו עד הסוף. 


"כל השנים ליגה א דרום הייתה ליגה יותר מעניינת, יותר מתוקשרת יותר אטרקטיבית ובעיקר עם עניין רב יותר אבל להבדיל משנים עברו שהליגה מהדרום היתה הרבה יותר אטרקטיבית הן מבחינת הקבוצות והן מבחינת סגלים נוצצים, הפעם זה נראה שליגא א צפון תגנוב את ההצגה וכל העניין יעבור לשם, כפי שנראה עד כה. הרבה קבוצות מתחזקות מאוד עם שחקנים בכירים מאד אבל יש כמה שהן מעל כולם״.

 

נתחיל עם הקבוצה הקרובה לליבי מ ס. טירה: יש לי המון הערכה כלפי המועדון מפני שלפני כמה שנים הביא אותי לשם ד״ר ניהאד חמדן ויחד הצלחנו לעשות עונה חלומית ועלינו לליגה א׳ מהמקום הראשון. והיום אני רואה את דוקטור פלאח סמארה שמביא משהו מעבר לליגה א, עם ניהול סדר וארגון של הליגות הגבוהות ביותר וההקבלה לקבוצה שהיתה שאני אימנתי בטירה דומה מאד. ויש לי תחושה שטירה תעלה ליגה העונה בידיעה שאם טירה אכן תעלה היא תסתפק או דוקטור סמארה לא יסתפק רק בהגעה לליגה הלאומית אלא ירצה להמשיך את החלום לליגת העל. 

 

הפועל רעננה הביאה מאמן מצויין בדמות עידן בראון וסגל שחקנים סופר נוצץ ואין לי ספק שהיא תתמודד ראש בראש עם טירה על הבכורה ויהיה מעניין לראות את רעננה מתמודדת עם שאר קבוצות המגזר. 

 

בני טייבה
טייבה גם התחזקה בצורה אדירה ויחד עם הקהל הגדול והביתי שלהם הם יהווה פקטור משמעותי ואם יתחבר להם, הם יכולים גם לעלות ללאומית. 

 

בני שפרעם
העולה החדשה לליגה א אומנם רק עלתה ליגה אבל שפרעם עושה עבודה יפה בקיץ בכל מה שקשור לחיזוק עם החתמות ממש מרשימות ולדעתי שפרעם תרוץ למעלה.

 

לא לשכוח ליגה א צפון מורכבת מהרבה קבוצות מאד חזקות בעיקר בבית ויהיה מעניין לראות את שפרעם ורעננה שלא נחשבות לוותיקות בליגה ונראה אותן מתמודדות בכפר כנא, בכאוכב וגם בבאקה שכל אחת מהן יכולות לנצח כל קבוצה בטח בבית שלהן. 

 

לסיום: הלוואי ותהיה ליגה מעניינת בצפון, ושרק הספורט ינצח!!

רונן ויינשטיין, עלה בעבר עם טירה, מכיר את הליגה הצפונית מצויין.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תסתכלו על האמת (יפואי 27-06-2022, 12:47)
    יפו לא משחקת בליגה א דרום ניגמר הענין,הענין עבר לליגה הלאומית
  2. צודק. אבל טירה תעלה בלי בעיות ע"פ הסגל שהכינה לעונה הבאה. (מבין בכורגל 27-06-2022, 13:44)
    רעננה תהייה מספר 2 שפרעם מקום 3 כפר כנא טייבה ובאקה מקום 4-6
  3. טייבה (טייבהט 27-06-2022, 16:04)
    טייבה 6 אהה שנה שעברה סיימנו מקום 2 (בלי הורדת נקודות) בלי חיזוק כמו עכשיו תמשיכו לזלזל בטייבה ולא לספור השנה עוליםםםםםםםםםםםם
  4. תחזור לדימונה (אוהבים אותך 27-06-2022, 16:42)
  5. דימונה בלי ויינשטיין, זה סתם פרבר של ירוחם!!! (שולי 27-06-2022, 19:16)