"כשאני מסתכל לאחור אני מבין שזו היתה התאבדות וזה ממש נס שהצלחנו להישאר בליגה"

כך אמר ברוך סער מאמן הפועל מגדל העמק שהשאיר את הקבוצה בליגה מסכם עונה: "מקווה שעיריית מגדל העמק והנהלת הקבוצה יבינו שיש להם את כל התנאים על מנת להיות מועדון דומיננטי מאוד בליגה א׳ לפחות אם לא בליגה לאומית"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 18-06-2022
  • 17:58

הפועל מגדל העמק עברה עונה לא פשוטה, הקבוצה שהשקיעה בתקציב במטרה להתברג בחלק העליון של הליגה הסתבכה במאבקי תחית ונשארה בליגה אחרי דרמה בדו קרב פנדלים מול הפועל טירת כרמל. הגעתו של ברוך סער לקבוצה היתה אחת נקודות התפנית במועדון. סער הוביל בהצלחה את הקבוצה במסע הישארות יוצא דופן לדעת רבים הסברו כי מגדל העמק תרד בסיום העונה לליגה ב'.

 

ברוך סער סיכם את העונה שאמר: "ההישארות של מגדל העמק בליגה היא מבחינתי כמו בן אדם שקם באמצע ההלוויה שלו ויוצא מהקבר. עם כל הניסיון שיש לי לא הבנתי מספיק למה אני נכנס'  כשחתמתי 3 ימים לפני סוף ההעברות ידעתי שיש 4 קבוצות יורדות ואחת למבחנים ובניתי על 39 נקודות שיבטיחו הישארות. לא האמנתי לרגע ש-42 נקודות לא יבטיחו הישארות ונגיע למבחנים. כשאני מסתכל לאחור אני מבין שזו היתה התאבדות וזה ממש נס שהצלחנו להישאר בליגה. מבחינתי הבעיה הגדולה ביותר היתה שהגעתי רק 3 ימים לפני תום ההעברות והספקנו להתחזק עם 3 שחקנים בלבד שהיתה להם תרומה גדולה להישארות ובעיקר לרז רחמים שמבחינתי חתום על ההישארות/ צריך לציין שיחק מהשחקנים התאבדו למען הקבוצה ועלו לשחק פצועים עם איברים שבורים אפילו וחלק מהשחקנים איכזבו מאוד הם ביכולת והן בגישה. אני מוסיף את ההישארות הזו לרשימה של הישגים אדירים שהייתי שותף להם וזה ממש כמו עליית ליגה. אני מקווה שעיריית מגדל העמק והנהלת הקבוצה יבינו שיש להם את כל התנאים על מנת להיות מועדון דומיננטי מאוד בליגה א׳ לפחות אם לא בליגה לאומית".

 

אחרי ההצלחה במגדל העמק. מה התוכניות לעונה הבאה ?

"אני אוהב אתגרים כמו שהיו בהפועל פתח תקווה,אסי גלבוע ועירוני נשר. אני ממתין עדיין לשמוע מה מתכננים במגדל העמק ובדוק דברים נוספים במקביל. בינתיים עסוק מאוד בפאבלה עם המון מתאמנים".

 

רבים מגדירים אותך כ"קוסם" עושה חיל בקבוצות בהן אימנת. מה סוד ההצלחה של ברוך סער ?

"אני חושב ששחקנים רבים שאימנתי יעידו שהם כלל לא מרגישים שהם בליגה א׳ אלא בליגת העל. רמת אימון גבוהה, קצבים גבוהים, דרישות אישיות ומשמעת טקטית הם הנושאים העיקריים. יש בליגות האלה שחקנים מאוד מוכשרים שרובם לא מבינים מה דרוש כדי להצליח, כאן אני נכנס לתמונה מנסה לכוון אותם להתאמן הרבה מעבר לאימונים בקבוצה, לרוץ 13 ק״מ בכל משחק, לתת הכל כדי לא להגיע לגיל 35 ולבכות למה לא מימשו הפוטנציאל שלהם. היום השחקנים רואים בי דמות אב מעבר לדמות המאמן וההשפעה על השחקנים ברמה האישית היא דרמטית להצלחת הקבוצה. קובי פורטל מהנהלת מגדל העמק כתב לי ברכה מאוד מרגשת: ״פעם ראשונה שהבנו את חשיבות המאמן , שהבנו מה זו מקצוענות, שהבנו לראות את הדברים בצורה אחרת״ וזה מבחינתי מסכם הכל".

ברוך סער, מסע הישארות יוצא דופן במגדל העמק

הוסף תגובה
תגובות
  1. רברבן (עמוס 18-06-2022, 19:55)
    איזה השג אתה מדבר להגיע למבחנים זה השג על מי אתה עובד קשקשן
  2. חחחחחחח תהיה אמיתי סער (דור 18-06-2022, 22:19)
    נשארתם בליגה כי דרור כהן סוגר לך את מה שצריך והמבין יבין לבד קשקשן בלבלן
  3. חחחחח (יוסי 19-06-2022, 08:49)
    כשסוגרים תוצאות לפני המשחק ואחר כך אומרים שההצלחה היא ענקית כמו מישהו שקם מהקבר רק הטיפשים יאמינו לכם חחחח
  4. ברוך המצחיק (פאבלה 19-06-2022, 09:25)
    המאפיה החיפאית חושבת שהכדורגל מתחיל בחיפה ונגמר בפאבלה ... 15 נק סידר לך דרור כהן .. 10 נק לקחת מקבוצות התחתית .. ואיפה שהיה צריך להביא אקסטרא של נקודות נכשלת ... שיחקת נגד טירת הכרמל במבחנים והגיע לכם לרדת .. אדון ברוך סער רק תגיד על איזה הישג פה מדובר ???? גנבת דעת לאור היום !!!!
  5. הייתם קבוצה חלשה כל העונה (ברק 19-06-2022, 12:07)
    ניצלתם רק בזכות המבחנים כשניצחתם בקושי את טירת הכרמל
  6. לראש העיר (ישראל 22-06-2022, 14:34)
    הגיע הזמן לאחר אין ספור הבטחות תעמוד במילה שלך אני עדין זוכר את ההבטחות שלך בריצה הראשונה לרשאת העיר אצלי בבית
  7. המאמן (אוהד מגדל בדם 22-06-2022, 14:37)
    תחתינו אותו מאמן ענק בושה אתם לו יודעים לפרגן רוצים שלום עים הערבים איך אין יש כזו שנאה בנינו בושה