שאול דה צוקרל ואביאל אברהמיין מונו לאימון הפועל בית שאן

הקבוצה מליגה ב' צפון ב' החלה בהכנות לעונת המשחקים ומודיעה על שאול דה צוקרל ואביאל אברהמיין לאימון הקבוצה. השניים יחליפו על מוריס אוזן שהודיע על עזיבה בחודש שעבר. יו"ר הקבוצה, אילן אבוטובול: "החלטנו לתת להם להמשיך לקדם ולטפח את השחקנים הצעירים והמקומיים ולהוביל את הקבוצה הבוגרת להישגים"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 03-06-2022
  • 14:47

שאול דה צוקרל ואביאל אברהמיין מונו לאמן את הפועל בית שאן. השניים יחליפו על הקווים את מוריס אוזן שהודיע בחודש שעבר על עזיבה לטובת תפקיד מנהל מקצועי במחלקת הנוער בעירוני טבריה.שאול דה צוקרל בן 52 , בעל תעודת pro , אימן בעבר קבוצות בליגת העל ובליגה לאומית ובשנתיים האחרונות שימש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של הפועל בית שאן .  אביאל אברהמיין בן 29, תושב מקומי, תואר ראשון בחינוך גופני , צעיר , חדור מטרה ובעל כישרון רב , אימן בעונה האחרונה את קבוצת הנוער של הפועל בית שאן וניהל ביחד עם שאול את מחלקת הנוער . 

 

יו״ר הקבוצה אילן אבוטובול: "לאחר ניהול מוצלח של שאול במחלקת הנוער , ואביאל שסיים את העונה בצמרת הטבלה עם קבוצת הנוער , החלטנו לתת להם להמשיך לקדם ולטפח את השחקנים הצעירים והמקומיים ולהוביל את הקבוצה הבוגרת להישגים".

 

מנכ״ל הקבוצה שראל אזולאי: "אני בטוח בהצלחתם של שאול ואביאל בקבוצה הבוגרת ומאמין שאם הכח , הידע הרב , הרצון והמוטיבציה שלהם הם יובילו את הקבוצה למקום הראוי לה".

שאול דה צוקרל ואביאל אברהמיין במעמד החתימה. צילום: דוברות הפועל בית שאן

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד שרוף (קובי 03-06-2022, 16:01)
    על פניו.ניראה עוד עונה מבוזבזת.עיר ללא עתיד.קברניטים שלא מבינים שזו עיר של כדורגל
  2. מינוי מאמן מהשורה הראשונה (לירן 03-06-2022, 18:33)
    המון בהצלחה, החתמה מוצלחת של איש מקצוע מהשורה הראשונה
  3. מוריניו ואנצלוטי (אלון 04-06-2022, 12:13)
    ליגת פח אשפה .מה כבר החתמתם
  4. בית שאן (ניסן 06-06-2022, 10:23)
    מינויים ראויים רק צעירים יאללה בית שאן