"מבחינה קבוצתית היתה עונה טובה, מבחינה אישית זאת עונת שיא שלי"

כך אמר גיא שטח, מהבולטים בשחקני יבנה בעונה החולפת כאשר סיים כמלך השערים של הקבוצה עם 12 שערים ועוד 8 בישולים. לגבי העונה הבאה: "רוצה להתקדם, לא יודע עדיין איפה אבל מקווה שזה יהיה בליגה בכירה יותר"

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-06-2022
  • 09:13

גיא שטח, כוכבה של מכבי יבנה בעונה שעברה, גדל במכבי תל אביב, שיחקתי במועדון הצהוב מגיל 8 עד 20, יצא להשאלות לליגה הלאומית בבני לוד, ביתר ת"א/רמלה ורמת השרון. ״לא מצאתי את המקום שלי שיתן לי לפרוץ קדימה עד שהגעתי למכבי יבנה, מועדון באמת מיוחד ואני שמח שיצא לי להגיע אליו״, אמר גיא.

 

לגבי העונה האחרונה גיא מסכם: ״מבחינה קבוצתית העונה הייתה בסך הכל טובה, ביחס לעונות האחרונות שהמועדון עבר היה להם חשוב לעשות עונה שקטה. מבחינה אישית עונת שיא בבוגרים עם 12 שערים ו8 בישולים״.

 

על יבנה הוא מספר: ״מבחינת תנאים כולם מכירים את המקום, מגרש מדהים, חדר הלבשה חדש ואנשים חמים שעוזרים בהכל. השנה הקהל חזר ובגדול היו משחקים שהיו מאות אנשים שדחפו אותנו וזה היה מאוד כיף״.

 

על העונה האחרונה: ״היינו מאוד קרובים לפלייאוף העליון, אם היינו משיגים עוד 3 נקודות אז היינו נחשבים הצלחה אדירה? לא חושב. עשינו עונה יחסית טובה, מבחינת עליית ליגה היו סגלים מנוסים ועמוקים משלנו וזה מה שעשה את ההבדל לדעתי. ליבנה יש ילדים שיכולים כבר היום לשחק בליגה הלאומית, מקווה שיעמידו שם תקציב ראוי כדי שהמועדון יעלה ליגה, הוא שייך ללאומית0.

 

 

לסיכום אומר גיא על עתידו: ״אני רוצה להתקדם, לא יודע עוד איפה אשחק עונה הבאה אבל מקווה שזה יהיה בליגה גבוהה״.

גיא שטח, היה בעונה נהדרת. איפה נראה אותו עונה הבאה? (צילום : מדיה יבנה, צלם אלירן)

הוסף תגובה
תגובות