״למזלנו, לא הצליחו לברוח לנו״

לאחר עונה מלאת תלאות במכבי הרצליה, ענר שכטר מסכם את הדרך שעבר ביחד עם הקבוצה ואומר: "ליגה א ליגה טובה מאד, אין הבדל גדול בינה לבין הליגה הלאומית. יש הבדל במגרשים, בזרים, אבל שחקנים טובים יש בשתי הליגות". על העתיד: ״עכשיו פגרה, ננוח קצת וכמובן המטרה שלי היא לחזור לליגה הלאומית"

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-05-2022
  • 17:38

ענר שכטר התחיל את העונה ברעננה, בהכנה לעונה - אך לא המשיך לליגה. הדברים לא הסתדרו, הוא התאכזב כי רצה להמשיך בליגה הלאומית, אבל המשיך הלאה בתחושה שהכל לטובה.

 

ענר הגיע למכבי הרצליה יחסית מאוחר, במחזור ה-7. ״ההגרלה של המשחקים הייתה קשה״, הוא מספר, ״שיחקנו נגד כל הצמרת בתחילת העונה ולא אספנו כמעט נקודות. העונה המשיכה והצלחנו להתחיל להתחבר עם עופר אבל בעונה שיש בה 4 יורדות ואחת הולכת למבחנים, כשאתה מחבר רצף לא טוב לא משנה באיזה שלב של העונה, קשה לחזור״.

 

עוד מוסיף החלוץ: ״למזלנו הטבלה לא ברחה והתחלנו לחבר רצף קצת יותר טוב. הקבוצה התאזנה, אלעד בר און הגיע והוסיף לנו אנרגיות חדשות וטובות בנוסף כמה שחקנים טובים שהגיעו איתו. היה קשה עד המחזורים האחרונים אבל בזכות ההתנהלות הנכונה גם ברגעים הקשים של כל האנשים במערכת הצלחנו להשיג את המטרה ולהישאר בליגה".

 

מבחינה אישית היתה לך עונה טובה, ספר קצת:

"נכון, הייתה לי עונה טובה, הבקעתי 8 שערים בישלתי עוד 5 ועזרתי כמה שיכלתי לקבוצה להישאר בליגה. היה לנו חדר הלבשה מגובש, שחקנים וותיקים לצד שחקנים יותר צעירים וכולם נתנו הכל כדי להשיג את המטרה. היו לנו כמה חודשים מאוד קשים כי הכדורגל הולך איתך הביתה, קשה להתנתק".

 

ספר קצת על המועדון שנקרא מכבי הרצליה..

"מועדון מסודר מאד. התחברתי מהלב למקום לאנשים, לאריאל ולשלומי שמשקיעים מעצמם גם מהכיס וגם מהנשמה והרגשנו מחויבים להשאיר את המועדון הזה בליגה לא משנה באיזה צורה. יש במכבי הרצליה אנשים מסוג מיוחד ואני שמח שנשארנו בסוף בשביל כולם".

 

מה אתה חושב על ליגה א? שיחקת שנים בליגה הלאומית, אתה חושב שיש הבדלים גדולים?  
"לדעתי אין הבדל גדול בין שתי הליגות. חוץ משלושה זרים, המגרשים שיותר טובים ויותר מושקעים והקצב שלפעמים הוא קצת פחות מליגה לאומית אין הבדל יש שחקנים מוכשרים מאוד ששיחקו איתי ונגדי השנה שיכולים לשחק בליגות הראשונות ולהיות חלק זאת ליגה מיוחדת התשוקה האנשים והאהבה שיש לכדורגל במקומות האלה זה משהו שכבר קשה למצוא".

 

לגבי העתיד ועונה הבאה החלוץ מוסיף: "יש עכשיו פגרה ננוח שבוע שבועיים ונחזור לעבוד מבחינה אישית רוצה מאוד  לחזור לליגה הלאומית בעונה הבאה ולהוכיח את עצמי שם מעבר לזה אני רוצה להודות למועדון מכבי הרצליה לשחקנים ולצוות על עונה שחזרתי להנות מכדורגל ."

ענר שכטר, מהחלוצים היותר טובים שהיו העונה הבליגה. צילום: אבי רביבו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזור להפועל פת (חלוץ גדול 13-05-2022, 20:54)
  2. נכס (מכיר מקרוב 13-05-2022, 21:17)
    חלוץ מוכשר ובן אדם זהב