עמישב פ"ת עלתה למשחק המבחן מול עירוני כסייפה

הקבוצה מפתח תקווה גברה על מכבי עירוני נתיבות בדו קרב פנדלים ותשחק מול הנציגה מליגה א דרום, עירוני כסייפה. עמישב עלתה ליתרון משער נהדר של ערן שעשע. יונתן קביליס מנתיבות החזיר בשער עוד יותר יפה ואיזן את התוצאה עד הפנדלים בו ניצחה כאמור עמישב 4-5. כחילה:"עשינו עונה גדולה. לא חלמנו שנתמודד עד הרגע האחרון. גאה בשחקנים שלי"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 15-04-2022
  • 10:14

גמר פלייאוף ליגה ב' דרום. מכבי עמישב פתח תקווה הצליחה לעלות למשחק המבחן מול עירוני כסייפה לאחר ניצחון בפנדלים על נתיבות בתוצאה 4:5 לאחר 1:1 בתום הזמן החוקי. עמישב פתח תקווה תשחק מול עירוני כסייפה בשבוע הבא, המנצחת תשחק בליגה א' דרום. מכבי עירוני נתיבות תנסה בעונה הבאה להעפיל לליגה א'. כחילה: "עשינו עונה מטורפת. לא האמנו ולא חלמנו שנתמודד על העליה עד הרגע האחרון. 

 

 

משחק שקול היה במושבה בין עמישב לנתיבות. צילום: טל סיגרון


מכבי עמישב פתח תקווה ומכבי עירוני נתיבות נפגשו אמש (ה') באצטדיון המושבה במסגרת משחק גמר פלייאוף ליגה ב' דרום. שתי הקבוצות הגיעו למשחק במטרה להעפיל למשחק המבחן מול עירוני כסייפה. יגאל פריד הוציא את המשחק לדרך לעיני, 150 צופים. 

 

המחצית הראשונה היתה שקולה, עמישב פתח תקווה החזיקה יותר בכדור, אך לא סיכנה את שערה של נתיבות. הקבוצה מנתיבות הייתה אנמית בחלק הקדמי, אך בהגנה עשתה עבודה טובה. המחצית השנייה נפתחה בקצב טוב יותר, דקה 57' מכבי עמישב פתח תקווה עולה ליתרון, עדן שעשע בבעיטה מ-18 מטר לבין החיבורים, 0:1. 

 

ארבע דקות חולפות נתיבות קרובה לשער שווין, רפי עמוס נוגח מעל המשקוף. נתיבות המשיכה ליזום על שערה של עמישב. דקה חולפת, יונתן קביליס משחרר פצצה מ-20 מטר, 1:1.  גם בהארכה יכלו שתי הקבוצות להשיג את הניצחון, אך לא עשו זאת ושחקני הקבוצות ניגשו לבעיטות הכרעה בסיומם שחקני עמישב פתח תקווה חוגגים ניצחון, 4:5 בתום דו קרב פנדלים. 

 

שחקני נתיבות רצים לחגוג עם אהוד כחילה המורחק (צילום: טל סיגרון)

 

יונתן קביליס, כובש שער השיוויון הנהדר לזכות נתיבות. צילום: טל סיגרון

 

מאמן מכבי עירוני נתיבות, אהוד כחילה בסיום: "עשינו עונה מטורפת. לא האמנו ולא חלמנו שנתמודד על העליה עד הרגע האחרון. הגענו למשחק מכריע לצערי הפסדנו בפנדלים. משחק שהיינו הרבה יותר טובים לאורך כל שלבי המשחק. אני גאה בשחקנים, אוהב אותם ומצדיע להם על הדרך שעשו ועבודה עם תקציב אולי הכי נמוך בשתי הליגות. אבל על המגרש משחק עם לב ונשמה, אני גאה ורוצה לחבק אותם ולהרים. נקווה מאוד שחוו עוד הרבה משחקים כאלה".

עדן שעשע עם שער נהדר מעלה את עמישב ליתרון. צילום: טל סיגרון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כנראה שהכתב לא היה במשחק.. (עמישב 15-04-2022, 13:54)
    עמישב הייתה בכמה רמות טובה יותר לאורך כל המשחק.
  2. אין סיכוי לעמישב (המוכתר 16-04-2022, 17:19)
    כסיפה קבוצה מצוינת ללא הורדת 9 הנקודות היום במקום 9 בליגה א עמישב לא תעבןר אותם
  3. קבוצה מיותרת (המוכתר משעריים 18-04-2022, 07:19)
    בעיר שיש שתי קבוצות עם כמה אלפי אוהדים ,למה צריך קבוצה בלי אוהד אחד?ממש מיותר