"אני מודה לבורא עולם שהגעתי לדיר חנא, זה מועדון עם אנשים מדהימים"

כך אמר רמי אבולעילה, מאמנה של הפועל דיר חנא שלאחר עונה אחת בליגה ב' חוזרת לליגה ג'. אבולעילה אמנם ירד עם דיר חנא ליגה, אך הוא שמח שהצליח להשאיר חותם בקבוצה ולחוות מועדון איכותי.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 15-04-2022
  • 08:09

רמי אבולעילה, אחד המאמנים המוכרים והיצירתיים בליגות שלנו כיכב השנה בשלוש קבוצות. את העונה הוא פתח עם מכבי עירוני יפיע שהיה גם מאמן שלהם אשתקד, לאחר מכן הוא היה כמה מחזורים בבני זלפה מליגה א' ולקראת סיום העונה הוא הגיע להפועל דיר חנא בניסיון להשאיר את הקבוצה בליגה ב'.

 

רמי, איך אתה מסכם את העונה בדיר חנא?

"חוויה מסוג אחר, אתגר מעולם אחר. במצב שהגעתי לדיר חנא אף מאמן לא היה מוכן להגיע. דרוש לכך המון אומץ. עשינו תוצאות טובות, אפילו מצוינות ונדבקנו לקבוצות שהיו מעלינו. בשלבים מסוימים עלינו מעליהן. הגעתי לדיר חנא לתקופת המבחנים, דיר חנא בית חם אנשים מדהימים, שחקנים מתורבתים. אני מודה לבורא העולם שהגעתי לדיר חנא והכרתי את חברי ההנהלה."

 

הגעת לקבצה בשלב מאוחר, היה סיכוי להישאר ליגה לדעתך?

"אם משחקי הפליאוף התחתון היו מתחילים ומסתיימים בכדורגל נטו דיר חנא נשארת בליגה, בלי חסד. המון דברים לא כשרים קורים במגרשים, בטח ובטח במשחקי סו העונה. יש המון השפעות מסביב על התוצאות וזה דוחה. אם ההגעה שלי לקבוצה הייתה יותר מוקדמת בחודש אחד, הקבוצה הייתה נשארת בליגה. מצד שני, אני לא הייתי פנוי לפני כן. המצפון שלי נקי שעשיתי את המקסימום."

שחקני דיר חנא - אבולעילה שמח להגיע אליהם (צילום: דוברות הפועל דיר חנא)

 

עברת שלוש קבוצות השנה, איך זה מרגיש?

"אתה יודע מה? אני מאוד שמח שעברתי כמה קבוצות השנה התגלו לי המון דברים. יש חלק חסרי כבוד וחסרי הערכה, אישיות דלה ורקובה. אני בדרך כלל לא מחליף קבוצה ולא קבוצות, אבל השנה היה מקרה חריג שגרם לי לעזוב. אני בנאדם ובעל משפחה  לפני שאהיה מאמן החיים יותר חשובים ויותר גדולים מהכדורגל.  איפה שאני נמצא רואים טביעת אצבעות שלי ושאני לא נמצא רואים את זה. התוצאות מדברות בעד עצמן. רמאן אחלה חודש בשנה, נהנים ממנו מאוד, רואים את המשפחה, אוכלים ביחד. זאת הזדמנות לנצל את החודש לתפילות ולמשפחה. זה חודש של נחת, ניקיון ראש תוך כדי.

אבולעילה עם שחקני יפיע בתחילת העונה - מה גרם לו לקום וללכת? (צילום: חגאג רחאל)

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה?

יש דיבורים עם כמה , אחרי רמדאן אחליט אני אהיה בקבוצה מאוד טובה. אני מאמן מתעסק בכדורגל נטו. אני מאוד שמח שפנו אלי  קבוצות מהמגזר היהודי. במקביל היו גם פניות עם פיתוי של כסף גדול במהלך התקופה שלי בדיר חנא, אבל זה שהכרתי את אנשי דיר חנא וקיבלתי מהם הצעה לעונה נוספת, זה שווה יותר מהכסף הגדול."

 

 

 

אבולעילה - מעריך את אנשי דיר חנא (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כדור רגל (עבודה כפר קרע 16-04-2022, 02:43)
    אתה גדול ומצליח תמשיך ככה אני מעריך אותך יותר טוב
  2. לא מכיר אותו אבל נראה שהוא חי בסרט. (ברק 16-04-2022, 10:40)
    קבוצה שסיימה אחרונה בטבלה עם פער נקודות גדול.