תחזית מחזור 10: פליאוף ליגה ב' צפון

הרגע שכולנו חיכינו לו הגיע המחזור האחרון בפלייאוף. איזה קבוצה תסיים עם טעם של ניצחון? ומי תוותר ותעלה עם שחקני נוער? מי הולכת לקחת שלוש נקודות ומי בכלל כבר קנה כפכפים לים? כל התשובות בתחזית שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 31-03-2022
  • 10:26

 

ליגה ב' צפון א'

הפועל עירוני צפת – אחווה כפר מנדא (שלישי, 18:30, צפת)

שחקני צפת מגיעים לאחר משחק נגד בני שפרעם שיתקיים רק היום (חמישי) ושחקניו של פאהד חסון לאחר תיקו נגד כרמיאל החזקים. בשתי הקבוצות הנקודות האלה חשובות מאוד במלחמה על המקום השלישי שמקנה את כרטיס הכניסה למשחקי ההכרעה. אני מהמר על ניצחון של שחקני צפת.

 

אלון אלוק ואבי לוי - יחגגו ניצחון? (צילום: יגאל שיש)

 

הפועל עירוני כרמיאל – צעירי טמרה (שלישי, 18:30, כרמיאל)

שחקני כרמיאל יודעים שניצחון יעניק להם את כרטיס הכניסה למשחקים המכריעים וכל תוצאה אחרת תשלח אותם לקנות כפכפים לים. בטמרה כבר הבטיחו את מקומם במשחקים המכריעים ואני מעריך שיעלו עם שחקני נוער כדי לתת  להרכב החזק לנוח לקראת המשחקים החשובים. אני מהמר פה על ניצחון ביתי של כרמיאל.

 

עירוני בני כאבול – איחוד בני שפרעם (שלישי, כאבול, השעה עדין לא סופית)

מדובר במשחק בין שתי קבוצות שכבר סיימו את העונה לפני כמה שבועות. בכאבול הצליחו להשיג 9 נקודות בלבד בתשעת המשחקים ובשפרעם כבר קבעו את עלייתם לליגה א'. אין ספק שזה יהיה משחק של להעביר את הזמן ואני מהמר על ניצחון ביתי במשחק הזה.

 

שחקני שפרעם - כבר חגגו את העליה (צילום: חגאג רחאל)

 

ליגה ב' צפון ב'

 

מכבי נוג'ידאת – בית"ר חיפה (שישי, 14:30, בועיינה נוג'ידאת)

שחקניו של עבאס סואן יארחו את אורן זילכה ושחקניו מחיפה. אין ספק שזה משחק של להעביר את הזמן, אך האורחים מחיפה כבר הוכיחו שהם ספורטיביים עד הסוף ויילחמו על כל כדור. בנוג'ידאת כבר העפילו לליגה א' וירצו רק להנות כמה שאפשר. אני מהמר על ניצחון חוץ של חיפה.

 

אורן זילכה - ישחק עד הסוף

 

איחוד בני באקה – הפועל טירת הכרמל (שישי, 15:00, באקה אל גרבייה)

מדובר במשחק בין שתי קבוצות שהתוצאה ממש לא קריטית עבורן. שחקני באקה כבר סיימו את העונה ובטירת הכרמל מתוכננים למשחקים המכריעים על העפלה לליגה א'. חנא פרהוד ייתן להערכתי מנוחה לשחקני המפתח שלו ויעלה עם הרכב שני. עם זאת, הבדל הרמות בין הקבוצות קיים לחלוטין ואני מריח פה ניצחון חוץ של טירת הכרמל.

 

שחקני טירת הכרמל - ייקחו שלוש נקודות? (צילום: אלמוג אליאס)

 

צעירי אום אל פאחם – בני מוסמוס (שישי, 15:00, אום אל פאחם)

מצד אחד מדובר על משחק שתוצאתו לא חשובה, אך כשמגיעים לדרבי של המשולש, רק הכבוד מדבר. באום אל פאחם העונה כבר הסתיימה ושחקניו של זיאד אגרביה ממוסמוס הבטיחו את המקום השלישי בפליאוף. אני חושב שבמוסמוס יעלו עם שחקני נוער, אך תהיה פה מלחמה עד שריקת הסיום

יונתן ורטיקובסקי עם תחזית אחרונה העונה... (צילום: עינה קפלן)

הוסף תגובה
תגובות