סיכום מחזור 9: פליאוף ליגה ב' צפון

המחזור התשיעי בפליאוף הגיע לסיומו ואיתו תוצאות נהדרות בנקודת הרתיחה של הפליאוף. צעירי טמרה קובעים את מעמדם במשחקי ההכרעה לאחר ניצחון על בני כאבול, כפר מנדא וכרמיאל מתחלקות בנקודות, בית"ר חיפה רושמים תיקו נוסף לאוסף ובני מוסמוס מנצחים את נוג'ידאת בבית. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בסיכום שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 28-03-2022
  • 12:54

 

ליגה ב' צפון א'

 

צעירי טמרה – עירוני בני כאבול 0-4

שחקני טמרה הגיעו למשחק נגד עירוני כאבול עם מטרה אחת ברורה והיא לנצח כדי להבטיח את מקומם במשחקי ההכרעה לעליית ליגה והם כמובן עשו זאת. בדקה ה- 19 דיאב מריח כבר כבש את השער הראשון, אחמד דיאב הוסיף את השער השני סמוך לשריקת סיום המחצית, במחצית השנייה עיסא חלף כבש מהנקודה הלבנה ותשע דקות לסיום אחמד עמאר כבש את השער הרביעי. האורחים מבני כאבול כבר גמרו את העונה והם מעבירים את המשחקים ולשמחתנו זה קורה בספורטיביות נקייה.

שחקני טמרה - חוגגים (צילום: מחסאן נסאר)

 

אחווה כפר מנדא – הפועל עירוני כרמיאל 1-1

במפגש בין שתי הקבוצות החזקות בבית הייתה חלוקת נקודות שווה עם שער לכל קבוצה. שחקניו של פאהד חסון עלו ראשונים ליתרון בדקה ה- 17 משער של נתנאל ארזואן. במחצית השנייה האורחים מכרמיאל השוו עם שער של הייתם טנוס בדקה ה- 50 כשטנוס חוזר מפציעה שהרחיקה אותו ממגרשים בחודש האחרון. שתי הקבוצות עם אותה כמות הנקודות ובמשחק האחרון בשבוע הבא הם יילחמו על מקומם במשחקי ההכרעה.

 

ליגה ב' צפון ב'

 

בית"ר חיפה – איחוד בני באקה 3-3

במשחק בין שתי קבוצות שוות כוחות התוצאה שיקפה לחלוטין את הבדלי הרמות. בשורות שחקניו של אורן זילכה מחיפה הבקיעו רון בן בסט ודוד אפללו עם צמד. אצל האורחים מבאקה המבקיעים היו ואחיד ריאן, עלי גיש ומוחמד שרקייה. שתי הקבוצות סיימו את העונה ויש להן רק עוד משחק אחד לצלוח.

 

הפועל בני מוסמוס – מכבי נוג'ידאת 1-2

במשחק סופר חשוב עבור שחקניו של זיאד אגרביה ממוסמוס השחקנים ידעו לקחת את הנקודות החשובות כשבנוג'ידאת העונה כבר הסתיימה לחלוטין. שחקני מוסמוס מבטיחים את מקומם במשחקי ההכרעה עם שערים של מועין נג'דאל ועלי חביב אללה. אצל האורחים חאפז נוג'ידאת צימק את התוצאה, אך זה לא הספיק כדי לקחת נקודות במשחק.

בני מוסמוס - חוגגים ניצחון חשוב (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

הפועל טירת הכרמל – צעירי אום אל פאחם

לאחר 30 דקות של כדורגל המשחק הופסק עקב פציעות של שחקני השדה של האורחים מאום אל פאחם כשלוח התוצאות מראה על 3-0 לטובת שחקני טירת הכרמל משלושער של חסיב אבו רוקון.

 

שחקני כפר מנדא - לא הצליחו לקחת שלוש נקודות (צילום: אייהם גבארין)

הוסף תגובה
תגובות