תחזית מחזור 9: פליאוף ליגה ב' צפון

בפליאוף ליגה ב' צפון מגיע אלינו מחזור לפני אחרון והגיעה נקודת הרתיחה עם קבוצות שמתחרות על מקומות 2-3 בשתי הליגות. בליגה ב' צפון א' אלה טמרה, כרמיאל וכפר מנדא ובליגה צפון ב' כרגע זה נראה שטירת הכרמל ובני מוסמוס יסיימו במקומות 2-3 והם כבר מתכוננים למשחקים המכריעים.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 24-03-2022
  • 10:24

ליגה ב' צפון א'

 

צעירי טמרה – עירוני בני כאבול (שישי, 14:30, טמרה)

שחקני טמרה מגיעים לאחר תיקו נגד כפר מנדא ובני כאבול לאחר 4-0 כואב לשחקני צפת. אין ספק שלטמרה יש עדין על מה לשחק ובכאבול רוצים רק להעביר את הזמן ואני מריח פה ניצחון גדול של המארחים.

 

צעירי טמרה - יחגגו ניצחון? (צילום: דוברות צעירי טמרה)

 

אחווה כפר מנדא – הפועל עירוני כרמיאל (שישי, 14:30, כפר מנדא)

שחקניו של פאהד חסון מכפר מנדא מגיעים לאחר 1-1 נגד צעירי טמרה החזקים ושחקניו של רפי בוסקילה מכרמיאל לאחר 0-0 נגד שחקני שפרעם שהבטיחו את עלייתם לליגה א'. זה הולך להיות משחק סופר מסקרן בין שתי קבוצות שחייבות את הנקודות. אני מהמר על ניצחון של האורחים מכרמיאל.

 

איחוד בני שפרעם – הפועל עירוני צפת (שישי, 14:30, שפרעם)

שחקניו של פיראס מוגרבי משפרעם כבר הבטיחו את עלייתם לליגה א' וכנראה יעלו עם שחקני נוער. מנגד, שחקניו של אלון אלוק שחזרו לחיים בשבוע שעבר עם 4-0 על כאבול והם נשארים חזק במאבק על מקומות 2-3 שמהם אפשר לעלות. לדעתי, צפת ייקחו פה את הנקודות.

 

שחקני שפרעם - סיימו לחגוג בשבוע שעבר? (צילום: חגאג רחאל)

 

ליגה ב' צפון ב'

 

בית"ר חיפה – איחוד בני באקה (שישי, 13:00, חיפה)

שחקני חיפה מגיעים לאחר תיקו נגד בני מוסמוס החזקים ובני באקה לאחר ניצחון על צעירי אום אל פאחם. לאחרונה האורחים מבאקה בתקופה טובה יותר ואני חושב שהם יצליחו להביא את האנרגיות הנכונות ולקחת פה שלוש נקודות.

 

הפועל בני מוסמוס – מכבי נוג'ידאת (שישי, 14:30, אום אל פאחם)

שחקניו של זיאד אגרביה מגיעים לאחר תיקו נגד בית"ר חיפה ושחקניו של עבאס סואן מגיעים לאחר שבוע שלם של חגיגות כשהם קבעו את עלייתם לליגה א' בשבוע שעבר. בטוח שמוסמוס לא ייפגשו את ההרכב הראשון של נוג'ידאת ולכן אני חושב שהם ייקחו פה שלוש נקודות.

 

בני מוסמוס - ייקחו פה שלוש נקודות? (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

הפועל טירת הכרמל – צעירי אום אל פאחם (שישי, 14:30, טירת הכרמל)

שחקניו של חנא פרהוד מטירת הכרמל חייבים לאסוף את עצמם ולהשיג שלוש נקודות במידה והם עדין מעוניינים להיות בליגה א' בשנה הבאה. מנגד, צעירי אום אל פאחם שמגיעים לאחר הפסד לבני באקה במשחק הקודם ועבורם הניצחון פחות קריטי. לדעתי, שחקני טירת הכרמל ייקחו פה שלוש נקודות כמו גדולים.

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות