״עשינו ניצחון גדול, הפנים למחנה יהודה"

כך אמר מוטי אוחיון, כוכבה של הפועל קלנסוואה מליגה ב דרום: ״מבחינת התנהלות הקבוצה יכולה להיות בליגה הלאומית, אבל לאט לאט בונים מועדון". על הפלייאוף עצמו: ״שיטה לא טובה, מועדונים השקיעו המון ובסוף לא עולים. היו צריכים לעשות כמו בליגה א"

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-03-2022
  • 12:24

הפועל קלנסוואה הביסה את קרית אונו 3-0 ביום שישי האחרון ומוטי אוחיון, כובש אחד השערים, סיכם את המשחק ואמר: ״עשינו ניצחון גדול וחשוב. שטפנו את המגרש ועשינו מהלכים שמאפיינים את הכדורגל שחיים אוהב״.

 

לגבי הפלייאוף עצמו מוטי אומר: ״פתחנו תפלייאוף לא טוב ביכלל והכל היה לרעתנו, אבל חיים, עארף, אפי וסלאח וכל חברי ההנהלה ידעו להרים אותנו, עשינו כמה ערבי גיבוש וחזרנו לעצמנו ולכדורגל שלנו. וכדורגל זה דבר נזיל מאוד, שני מחזורים ראשונים היינו אחרונים ועכשיו אנחנו ראשונים״.

 

לגבי שיטת הפלייאוף שהונהגה העונה בליגה ב׳: ״אני חושב שזאת שיטה לא הוגנת בכלל. קבוצה משקיעה מתחילת שנה, דורסת את הליגה - וזה לא שווה כלום. היו צריכים לעשות כמו שעשו בליגה א׳ זה הכי הוגן, אבל בעזרת ה׳ גם ככה נעלה ליגה״. 

 

"התנאים בקלאנסווה נהדרים, זה לא מועדון לליגה ב׳. יש שם הנהלה חזקה מאוד עם עארף הבעל בית שעושה הכל בשביל שיהיה לנו טוב ואפי שהוא תותח בפני עצמו וסלאח. והאימונים של חיים, אני לא צריך לספר לך, כל שחקן שאוהב טיפה כדורגל ישר יבין וירצה להיות תחת חיים זה האימונים הכי כיפים ומהנים שיש".

 

ביום שישי אתם פוגשים את מחנה יהודה החזקה, מה צפוי?

״משחק מאוד קשה. גם בבית כשניצחנו אותם זה כי שיחק לנו המזל אבל זה הכדורגל. אבל אני חושב שבעזרת ה׳ אם ננצח שם אז זה יהיה צעד משמעותי לעבר המטרה שלנו - והולך להיות שם קרב לא קל בכלל״.


קלנסוואה יכולה להשתלב בליגה א עונה הבאה?
"קלאנסוואה מבחינת התנהלות יכולה להשתלב גם בליגה לאומית. אבל קודם תן לנו לעלות מליגה ב׳ ואני מאמין שקלאנסוואה מסוגלת להיות בצמרת ליגה א׳ עם חיזוקים פה ושם״

 

מילה לסיום? 
״שבעזרת ה׳ נשמח בסוף העונה ונעלה ליגה - והכי חשוב שתמיד נהיה בריאים. חג פורים שמח״.

מוטי אוחיון, "קלנסוואה מקום נהדר, יכול להתשלב בליגה א אך עדיין מוקדם לדבר על זה". צילום: חמודי זמירו

הוסף תגובה
תגובות
  1. כוכב כדורגל (אוהד קלנסווה 16-03-2022, 13:02)