תחזית ליגה ב דרום: פלייאוף עליון מחזור 7

המחזור השביעי בפלייאוף ליגה ב דרום הגיע, ושני המחוזות מגיעים לשלב רתיחה ועדיין לא ברור מי יעלה ומי יגיע למבחנים. הליגה מאד שוויונית ובעיקר מלאה בהפתעות. מי יפתיע השבוע? קריית אונו את קלנסוואה? ואולי נתיבות את הפועל לוד? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-03-2022
  • 11:39

ונעבור למשחקים:

 

דרום א'

הפועל קלנסוואה - הפועל קרית אונו

איזה משחק יש לנו השבוע! שתי קבוצות שנמצאות במקום הראשון. קרית אונו עם אלי מיכאלי המוכשר והצעיר על הקווים נראים מעולה העונה ושאפו ענק למאמן הצעיר. מיכאלי כבר ניצח את קלנסוואה והראה להם שקבוצתו יכולה לנצח את הקבוצה של חיים סירוטקין. סירוטקין דוגל בכדורגל יפה ומציג תוצאות טובות, לפלייאוף חוקים משלו וקרית אונו יבואו לסגור על תיקו ונראה שזה מה שיקרה. תיקו אלא אם עידו גונן או מוטי אוחיון יחשבו אחרת.

 

הרבה קהל צפוי להגיע למשחק של קלנסוואה נגד קרית אונו. צילום: חמודי זמירו

 

עירוני בית דגן - מכבי עמישב פ"ת

עמישב פ"ת כבשה ב-4 משחקים 2 שערים ובמשחק אחד "ההוא" חמישייה. עמישב קבוצה שחושבת הגנה, קבוצה ש-90 אחוז מהזמן חושבת איך לא לספוג ולדעתי תמו הזמנים של הכדורגל האפור הזה - וראו ערך רוני לוי בב"ש. עמישב חושבים על תוצאה ויכולים להגיד אנחנו מקום ראשון עם הכדורגל הזה. אני לא אוהב את זה ורק נקווה שיציגו משחקים יותר טובים. בית דגן מציגים תוצאות טובות לצד כדורגל יפה. שוקי סדיס איש כדורגל יבוא לנצח את עמישב אבל תיקו יהיה המקסימום שלו. 

 

בני יפו- מחנה יהודה

מחנה יהודה די מאכזבת אותי עד כה. ציפיתי מהם להיות במקום הראשון בפער, אבל לפלייאוף חוקים משלו והלחץ עושה את שלו. בני יפו משחקים נהדר בבית ומול מחנה יהדה הם יבואו כדי לנצח. מחנה אם חולמים על עליה חייבים לנצח אבל תיקו זה המקסימום שלהם. לדעתי יסתיים בתיקו. 

 

דרום ב:

עירוני נתיבות- הפועל לוד

4 מחזורים לסוף העונה בליגה ב ויש לנו משחק עונה! מי שינצח פה כנראה יעלה ליגה. נתיבות אומנם מינוס שתי נקודות מלוד אבל אם ינצחו ובהנחה ששאר הקבוצות איבדו עניין נתיבות לא יאבדו נקודות עד סוף העונה. אם לוד ינצחו, הם יסיימו את הסיפור הרבה לפני סוף העונה. נתיבות קבוצה מסודרת, מאמן אותה אהוד כחילה והם משחקים בבית. לוד קבוצה הכי טובה בליגה עם סגל שחקנים מאד טוב אבל העדיפות במשחק הזה לנתיבות במשחק הביתי ונראה לי הם ינצחו. 

 

עידן חגג, כוכבה של קרית מלאכי. יוביל אותם לניצחון על ירוחם? צילום: אייל עמר

 

הפועל ירוחם- מכבי קרית מלאכי

ירוחם איבדו סיכוי לעלות ליגה אבל יאמר לזכותם שהם גיעים לכל משחק כדי לנצח ומגיע להם שאפו. מלאכי הקבוצה בעיני הכי טובה כקבוצה בליגה עם מאמן מצויין כמו אוהד יוסף. ירוחם בבית יכולים להוציא תיקו וזה גם מה שיקרה. 

 

מ.כ. ירושלים- עירוני מודיעין

ירושלים כבר יודעים אין להם סיכוי לעלות לליגה א' העונה ולכן אני לא רואה אותם מתאמצים יתר על המידה מול מודיעין. מודיעין קבוצה מצוינת אשר מאמנה שי מאור נחשב לוותיק המאמנים שיודע את העבודה ומשחקי הפלייאוף הוא פורח. מודיעין ינצחו ויצמדו לצמרת. 

שחקני נתיבות חוגגים. צילום: טל שריג

הוסף תגובה
תגובות
  1. להילחם ירושליים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ליגה ב 10-03-2022, 12:47)
  2. רק אנחנו נעלה (עמישב 10-03-2022, 15:25)
  3. אוהד רון (עמישבב 10-03-2022, 16:16)
    יסמרטוט שתלך כפרה על עמישב אל תדאג פתחת איתנו חשבון שמים עלייךז וכמה שתנסה לפגוע בבוזגלו הוא לא שם עלייך בכלל
  4. 12 נקודות בקופה. כל קבוצה יכולה... (ברק 11-03-2022, 11:01)