״נבוא מוכנים ונחושים לנצח, ואני מקווה שתהיה לנו המשכיות להצליח״

כך אמר טל שמש, שחקנה של בני יפו לאחר הניצחון המרשים על בית דגן במחזור האחרון. שמש וקבוצתו העפילו לפלייאוף העליון ומתמודדים על הכרטיס לליגה א׳, כאשר טל הצעיר זוכה לדקות לצד אביו בקבוצה. במחזור הקרוב הוא ינסה לעזור לקבוצתו להמשיך את המומנטום החיובי גם מול קרית אונו

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-03-2022
  • 08:27

טל שמש (19) משחק כחלוץ וגם בכנפיים, גדל בהפועל יהוד מגיל צעיר ובהמשך שיחק בעירוני רמת השרון. ובנוער הוא עבר לשמשון ת״א ולאחר מכן לקביליו יפו. העונה הוא הצטרף לבני יפו שמתמודדת על הכרטיס לליגה א׳.

 

טל, איך אתה מסכם את הניצחון הגדול על בית דגן? 

״אני נמצא בבני יפו כחודש ימים ולאחר ההישג הגדול של הקבוצה בהעפלה לפלייאוף עליון 
הקבוצה משחקת בלי לחץ ומנסה לעשות תוצאות יפות. הגענו לבית דגן בידיעה שהם עם מס שחקנים חסרים ואנחנו ללא נקודות בפלייאוף למרות תצוגת כדורגל טובה במיוחד מול קלאנסוואה לפני שבוע״.

 

כבשת שער ראשון בבוגרים איך התחושה?

״באנו מוכנים ונחושים כדי לעשות תוצאה טובה למען המועדון ובשבילנו השחקנים שגם אנחנו מסוגלים להביא נקודות בפלייאוף הבקעתי שער ראשון ראשון בבוגרים והתחושה נפלאה״.

 

ספר על החיבור לבני יפו? 

״התחלתי את העונה בנוער של קביליו יפו והייתי אמור להישאר חריג גיל מה שלא הסתדר ומצאתי את עצמי נבחן בקבוצות שהתחילו את הליגה ורובם היו עם סגלים סגורים ומוכנים דבר לא פשוט לשחקן שרק סיים נוער, ואני שמח שהגעתי לבני יפו לצבור דקות משחק בהזדמנות זאת אני רוצה להודות למאמן אלי משען והבעלים רמי מנצור שהאמינו בי ונתנו לי הזדמנות״.

 

שיחקת עם אביך שחר שמש שנחשב לשוער מהגדולים בליגות הנמוכות, איך ההרגשה?

״אבא שלי בן 45 פרש מכדורגל , ומשמש רק כגיבוי בבני יפו במשחקים . בבני יפו מצאו לנכון להכניס אותו למשחק בו הבקעתי לראשונה לזכות ברגע מרגש ודיי היסטורי לנו של אבא ובן באותו מגרש ובאותה קבוצה דבר שלא קורה כל יום ואכן זכיתי לרגע כזה אבא שלי עשה קריירה מפוארת בליגות הגבוהות עם מס עליות ליגה בקבוצות בכירות בליגה הלאומית והיה שוער נפלא רבים אומרים שאפילו היה פיספוס שלא הגיע לליגת העל״.

 

החלום שלך זה לעשות קריירה כמו אבא שלך? 

״מבחינתי יש חלומות שארצה מאוד להגשים אבל כרגע אני לא חושב יותר מדי קדימה אלא לעבוד קשה כדי לקבל כמה שיותר דקות משחק ולהבקיע שערים ורק כך אוכל להתקדם״ 

 

השבוע אתם נגד עמישב איך התחושות?

״בשישי נשחק מול מחנה יהודה נבוא כמו בכל משחק מוכנים ונחושים לנצח ואני מקווה שתהיה לנו המשכיות להצליח ולהנות עד סוף העונה״.

טל שמש, חלוץ צעיר ומוכשר שיודע לכבוש שערים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית דגן היו בלי 7 שחקנים מקרית אונו והשאר תקבלו תבוסות (ליגה ב 03-03-2022, 11:14)
  2. הילד ענק (זהבי 03-03-2022, 12:16)
    כל הכבוד ממה שראיתי ילד כישרוני מאוד ממשפחה עם עבר בכדורגל, השחקן עובד על המגרש גם אם נכנס לכמה דקות בודדות מאמין שיצליח מאוד בעתיד, שיהיה בהצלחה.
  3. אחלה שחקן חלוץ מפחיד נותן גולים (מכיר אותו 03-03-2022, 20:22)