סיכום מחזור 4: פליאוף ליגה ב' צפון

בפלייאוף ליגה ב' צפון הסתיים המחזור הרביעי שהביא לנו השבת משחקים מרגשים במיוחד. בני שפרעם חוגגים ניצחון על צפת, צעירי טמרה חוגגים בגדול עם ניצחון חוץ ענק בכאבול וכרמיאל לא מצליחים לקחת את הנקודות מכפר מנדא. מה היה בשאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 27-02-2022
  • 08:08

ליגה ב' צפון א'

 

הפועל עירוני צפת – איחוד בני שפרעם 3-0

שחקניו של אלון אלוק רושמים הפסד שלישי ברציפות כשהם לא מצליחים לעמוד מול שחקניו של פיראס מוגרבי משפרעם. אנס נאסר הבקיע את השער הראשון כבר בדקה השלישית חוסיין בושקין בדקה ה- 30 ובמחצית השנייה, בדקה ה- 63 נאסר הבקיע את שערו השני. המארחים מצפת נתנו את כל מה שיש להם, אך זה לא הספיק במעמד זה.

 

שחקני שפרעם - חוגגים ניצחון חוץ נוסף (צילום: חגאג רחאל)

 

הפועל עירוני כרמיאל – אחווה כפר מנדא  0-0

שחקניו של רפי בוסקילה מכרמיאל אירחו את פאהד חסון ושחקניו מכפר מנדא למשחק בין שתי קבוצות חזקות ומאומנות, אך אף קבוצה לא הצליחה להכריע את המשחק. בדקה ה- 94 למארחים מכרמיאל הייתה הזדמנות פז עם בעיטת עונשין מ- 11 מטרים, אך הם לא הצליחו להכריע את המשחק.

 

עירוני בני כאבול – צעירי טמרה 3-1

שחקני טמרה העבירו השבת מסר ברור מאוד – על עלייה לליגה א' הם לא וויתרו. במשחק קשוח בין כאבול לטמרה הייתה קבוצה אחת דומיננטית במיוחד במגרש ואלה היו האורחים מטמרה. המארחים עלו ליתרון בדקה ה- 38, אך שערים של אחמד דיאב, חאלד עואד ועיסא חלף הביא לאורחים את שלושת הנקודות.

צעירי טמרה - חוגגים ובצדק (צילום: מחסאן נסאר)

 

ליגה ב' צפון ב

 

מכבי נוג'ידאת – הפועל בני מוסמוס  0-0

לאחר משחק קשוח ומרתק לא הייתה הכרעה בין שחקניו של עבאס סואן מנוג'ידאת לבין שחקניו של זיאד אגרביה ממוסמוס. שתי הקבוצות הפתיעו עם הגנה חזקה שבסופו של דבר כל קבוצה לקחה נקודה. במחצית הראשונה היו יותר הזדמנויות לאורחים ובמחצית השנייה יותר למארחים. במחזור הבא שחקני נוג'ידאת יתארחו בחיפה ובני מוסמוס יארחו את צעירי אום אל פאחם.

 

צעירי אום אל פאחם – הפועל טירת הכרמל 1-2

משחק הפכפך היה לנו במגרש הכדורגל באום אל פאחם. המארחים עלו ראשונים ליתרון, האורחים מטירת הכרמל הצליחו להשוות את התוצאה ובנוסף לזה החמיצו לא מעט הזדמנויות, בעיקר במחצית השנייה וכמו שכל חובב כדורגל יודע: מי שלא מבקיע – סופג בסופו של דבר והמארחים מצליחים להבקיע ולנצח את המשחק. בקבוצתו של חנא פרהוד רושמים הפסד חוץ ומתכוננים למשחק הבא.

חנא פרהוד - היו לו ימים מאושרים יותר (צילום: אלמוג אליאס)

 

איחוד בני באקה – בית"ר חיפה 1-1

במשחק בין שתי הקבוצות לא מהחזקות בפליאוף בסופו של דבר אל קבוצה לוקחת נקודה ומנסה להתקדם איתה קדימה. בבני באקה זה תיקו שני ברציפות ובחיפה מתאוששים מההפסד לבני מוסמוס בשבוע שעבר. בשבוע הבא, בני באקה יתארחו בטירת הכרמל והחיפאים יארחו את מכבי נוג'ידאת.

שחקני כפר מנדא - לקחו נקודה בכרמיאל (צילום: דוברות כפר מנדא)

הוסף תגובה
תגובות