ברוכה הבאה לפלייאוף: קלנסוואה גברה על בני יפו

לאחר שני הפסדים בפתיחת הפלייאוף, אפשר לומר שהם הגיעו, הקבוצה החזקה בליגה, הפועל קלנסוואה עם ניצחון שני ברציפות מאותת לליגה ובגדול. אם הניצחון שבוע שעבר נגד מחנה יהודה עצר את המומנטום השלילי, הניצחון אמש נגד יפו מכניס את קלנסווה חזק לעניינים וכל זאת לקראת משחק העונה מבחינתם בשלישי נגד עמישב פ"ת.

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-02-2022
  • 11:06

המשחק נגד יפו התפתח בניגוד לציפיות עם שער מפתיע של בני יפו בדקה ה23 מרגלי סעיד גרבוע,  שהכניס לחץ רב בקרב חניכיו של חיים סירוטקין. מחצית מסתיימת ביתרון מפתיע לבני יפו. 

 

גם במחצית השניה התמונה היתה כמו במחצית הראשונה, קלנסווה שולטת, יפו מתגוננת אך ללא סיכון ממשי של השער,כל זאת עד לדקה ה90 שם ניצל מור שקד ערבוביה ברחבה ודחק את הכדור מקרוב פנימה ועשה 1:1.

 

6 דקות בתוך תוספת הזמן נכנס לרחבה בצורה מצוינת החלוץ ליית סלאמה אשר הוכשל והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. מי אם לא גיא דיין שעמד לא פעם במעמדים מלחיצים כבש בקור רוח וקבע את תוצאת המשחק , 2:1 לאורחים.

 

גיא דיין , איש המשחק של קלנסוואה ( צילום: חמודי זמירו) 

 

מאמן הקבוצה, חיים סירוטקין : " משחק לא טוב שלנו, שהתפתח להיות קשה לאחר הגול של יפו, הסתיים בניצחון מתוק אודות לאופי אדיר של השחקנים ועידוד בלתי פוסק של הקהל האדיר שמלווה אותנו לכל מגרש, חייב להדגיש את עניין הקהל ! היום הנקודות הם של הקהל ! , מצפים מכולם להגיע למשחק החשוב בשלישי. שמח על הניצחון וכבר חושב על המשחק החשוב הבא.״

 

הבעלים עארף תימור סלאמה (צילום: חמודי זמירו) 

 

הבעלים, עארף תימור סלאמה : " הלך קשה מאוד כמו כל המשחקים בפלייאוף שהמשחקים צמודים וטקטיים. חזרנו לעניינים ואני שמח מאוד. רוצה להודות אישית לכל הקהל האדיר שהגיע היום במזג אוויר לא פשוט והניצחון הזה הוא גם בזכותם, ממשיכים הלאה."

קלנסוואה חוגגת ניצחון ראשון בפלייאוף (צילום: חמודי זמירו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאבי (אבי 26-02-2022, 17:51)
    בני יפו קבוצה טובה נלחמו רק שאין מספיק שחקנים טובים קיבלו אדום ופנדל טיפשי ביותר שיביאו 3 שחקנים טובים יהיו טובים
  2. יפו יא מוכריי משחקים (אחד שמכיר 27-02-2022, 14:52)