תחזית פלייאוף ליגה ב דרום

ליגה ב׳ רותחת! אנחנו במחזור השלישי בפלייאוף העליון בשתי מחוזות הדרום, והשבוע החלטתי להכין תחזית כדי שתוכלו להכיר מקרוב את הקבוצות שמועמדות לשחק בעונה הבאה בליגה א׳. האם הפועל לוד וקרית אונו ימיכו את הריצה שלהם לליגה א׳? ואולי מחנה יהודה ומלאכי יפתיעו? שווה לקרוא..

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-02-2022
  • 09:00

ונעבור למשחקים:

הפועל קלנסוואה- הפועל מחנה יהודה

קלנסוואה פתחה את משחקי הפלייאוף עם שני הפסדים סופר מפתיעים. לדעתי העניין לא סגור עדיין מבחינתם, ניצחון על מחנה יהודה והכל פתוח, אבל מחנה יהודה קבוצה מצויינת והאמת אם לפני הפלייאוף אמרנו שמחנה יהודה וקלנסוואה מועמדות לעלות אז אם מחנה יהודה מנצחים הם יכולים להתארגן חזרה לליגה א׳. קלנסוואה משחקים בבית עם כל הלחץ, אבל רק להיזכר שנה שעברה בבני ריינה שפתחו עם שני הפסדים, תיקו ואז ניצחו ברצף אפשר להגיד שהכל פתוח..לדעתי יסתיים פה בתיקו. 

 

האם קלנסוואה תעלה על מסלול הניצחונות? 

 

בני יפו- עמישב פ"ת

בני יפו עם שני הפסדים, ולמעשה עצם ההגעה שלהם לפלייאוף העליון הם מרוצים מאוד וזו גדולה מבחינת המועדון. עמישב עם שתי תוצאות תיקו, והאמת זה היה די צפוי שקבוצתו של אוהד בוזגלו יסיימו בתיקו בשני המשחקים ונראה לי גם משחק מול יפו הם יסיימו בתיקו. בוזגלו ידוע בהעמדת קבוצתו מצויין מבחינת הגנה, אבל תמיד חיפשנו אצלו את ההתקפה. עמישב קבוצה לא בשביל לעלות ליגה, ולדעתי הם יסיימו בתיקו גם עם יפו. 

 

עירוני בית דגן- הפועל קרית אונו

בית דגן סיימו את שני משחקיהם בתיקו וניצחון, והאמת הם יכולים לראות את עצמם כמועמדים לעלייה, והשבוע הם פוגשים את ההפתעה הכי נעימה בליגה ב׳ העונה הפועל קרית אונו, אולי המועדון הכי גדול והכי מסודר בליגה ב׳ העונה עם מחלקות נוער, והאמת מועדון כזה חייב להיות בליגה א׳, ואולי ייהיה צדק השבוע וקבוצתו של אלי מיכאלי תעשה זאת ותעלה ליגה. מיכאלי הצעיר בעונתו הראשונה כמאמן בוגרים עושה עונה מדהימה! וכל הכבוד לו! אבל ניצחון בבית דגן יהיה קשה, ולכן אני חושב שהמשחק יסתיים בתיקו ואפילו ללא שערים. 

 

דרום ב:

מ.כ. ירושלים- הפועל לוד

ירושלים עם שני הפסדים, ולא נראה שיש להם את היכולות לנצח את המועמדת מספר 1 לעליה הפועל לוד, שנראת מעולה, סגל שחקנים הכי טוב בליגה, פתחו עם שני ניצחונות ועושה רושם שאף אחד לא יכול לעצור אותם. לוד ינצחו ויתקדמו עוד צעד לקראת ליגה א׳. 

 

האם עידן חגג יוביל את מלאכי לניצחון? (צילום: אייל עמר) 

 

מכבי נתיבות - קרית מלאכי

קבוצתו של אהוד כחילה מנתיבות נחשבת לאחת הקבוצות החזקות בליגה, יש להם משחק מול קרית מלאכי שאני חושב שמבחינת קבוצה הם יכולים להפתיע את כולם. מלאכי עם אוהד יוסף על הקווים ועידן חגג בהתקפה יכולה לנצח כל קבוצה, אבל לדעתי נתיבות בבית טובים יותר והם גם ינצחו. 

 

הפועל ירוחם- עירוני מודיעין

שי מאור ומודיעין עמדו במשימה שלהם להגיע לפלייאוף, ורגע לפני הפלייאוף הם שיחררו שחקנים בכירים ולדעתי הרבה מדי ופה הם נחלשו. ירוחם בבית קבוצה חזקה מאד, ולדעתי הם ינצחו את מודיעין וימשיכו להתמודד על העליה. ירוחם עושה עונה גדולה מבחינתה והלוואי ויתקדמו בשלבים המכריעים בפלייאוף. 

אוהד בוזגלו, צילום חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אנחנו עולים (קרית אונו 17-02-2022, 14:08)
  2. רק ליאור בן שושן יעלה אותכם ליגה וכל השאר חיקוי (לעמישב 17-02-2022, 14:10)
  3. רק ליאור בן שושן יעלה אותכם ליגה וכל השאר חיקוי (לעמישב 17-02-2022, 14:10)
  4. רק ליאור בן שושן יעלה אותכם ליגה וכל השאר חיקוי (לעמישב 17-02-2022, 14:10)