קריית מלאכי ניצחה את מודיעין, כפר מנדא את שפרעם

פלייאוף העלייה לליגה א' נפתח היום (שישי) והוא סיפק לנו תוצאות מעניינות ושערים. בדרום קריית מלאכי גברה על מודיעין, לוד ניצחה בירוחם ונתיבות גם כן עשתה את העבודה. בצפון כפר מנדא עשתה צעד חשוב לעבר המטרה, צעירי טמרה הביסה את צפת, ונוג'ידאת ניצחה את באקה. התוצאות המלאות בפנים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 04-02-2022
  • 18:53

ליגה ב' דרום ב'

 

מכבי קריית מלאכי - עירוני מודיעין 1-2

המלאכים עשו צעד ראשון לעבר המטרה הנחשקת - המקום בליגה א'. כחמש דקות מהפתיחה המארחת עלתה ליתרון משער של ליאור היילה. מודיעין הצליחה להשוות אך עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן כוכב הקבוצה, עידן חג'ג', שלח טיל לחיבורים ונתן לכתומים ניצחון ראשון בפלייאוף. מודיעין, שנתנה פייט יפה, תצא רק עם המחמאות.

 

הפועל ירוחם - הפועל לוד 1-0

במגרש קשה, הפועל לוד רשמה ניצחון ראשון שייתן לה המון כח להמשך. כעשר דקות לסיום פיני מתנה הבקיע ונתן לקבוצתו ניצחון יקר. ירוחם תנסה לצבור נקודות בשבוע הבא.

 

ירוחם הפסידה במשחק הראשון בפלייאוף (צילום : איציק לוי)

 

עירוני נתיבות - מ.כ ירושלים 0-1

במשחק שווה כוחות, המאחרת יצאה עם שלושת הנקודות כשהצליחה להכריע את המשחק ולקחת שלוש נקודות ראשונות ובכך המשיכה את העונה הנהדרת שעוברת עלייה.

 

ליגה ב' צפון א'

 

איחוד בני שפרעם - אחווה כפר מנדא 2-1

משחק הפתיחה הלוהט של פלייאוף ליגה ב' צפון א', הסתיים בניצחון חוץ גדול של כפר מנדא. במחצית הראשונה וויאם זחאלקה, שהגיע מבני ערערה כבש ראשון. בחצי השני עלי זבידאת איזן אך כעשר דקות לסיום חמאדה ג'בארין כבש ונתן לפאיד חסון ניצחון ענק. בסיום התרחשה תגרה בין הקהלים.

 

שפרעם איכזבה במשחק הראשון בפלייאוף (צילום : חגאג רחאל)

 

הפועל צפת - צעירי טמרה 3-0

בתקציב נמוך וללא ציפיות גדולות, צעירי טמרה רשמה ניצחון ענק על צפת. הקבוצה הצנועה נראתה טוב במשחק החוץ וחגגה משערים של אחמד דיאב, אחמד עאמר ובאשר שאהין. טמרה הוכיחה שהיא יכולה להיות הפתעת הפלייאוף.

 

ליגה ב' צפון ב'

 

מכבי נוג'ידאת - איחוד בני באקה 0-1

הקבוצה הנהדרת של עבאס סואן עשתה צעד ראשון לעבר עונה אדירה כשגברה על בני באקה. הכובש המצטיין של הקבוצה, אליהו דרעי הכריע את המשחק על סף הירידה למחצית.

 

צעירי א.א פאחם - בית''ר חיפה 1-1

נוג'ידאת עשתה צעד ראשון לעבר ליגה א' (צילום : פרטי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרית מלאכי (שרון 05-02-2022, 13:18)
    הקבוצה הכי בטוחה לעלות ליגה מכבי קרית מלאכי משחקים את הכדורגל הכי טוב בליגה ב
  2. שי מאור הפסיד את המשחק (אוהד 05-02-2022, 19:56)
    מודיעין היתה בדרגה מעל מלאכי לאורך דקות רבות תקפו שלטו והחמיצו ומשום מה החליט המאמן להוך את המשחק עם שינויים הזויים ..מוזר
  3. אופיר רגב כל הכבוד (לודאי בדם 06-02-2022, 10:51)
    ויוה לוד חוזרת לליגה לאומית אופיר ההצלחה שלך בזכות זה שלא משחקים בשבת. כל הכבוד אוהבים אותך