נבחרת המחזור ה-20 בליגה א' צפון בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

מלבד משחק דחוי, המחזור ה-20 בליגה א' צפון הסתיים והוא סיפק לנו דרמות והמון שערים. טבריה וטייבה רשמו ניצחונות דחוקים, טירה הרשימה בכאוכב, בועיינה המשיכה להיראות נהדר וזלפה התפוצצה על רובי שפירא המפורקת. בחרנו את מצטייני השבוע

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 24-01-2022
  • 19:35

דורון מיכאלי (צעירי כפר כנא)

שוערה הצעיר של צעירי כפר כנא, דורון מיכאלי, הצטיין בין הקורות במשחק החוץ הקשה מול צעירי טייבה כשרשם מספר הצלות יפות, לצערו הוא ספג שער בדקה ה-90 והפסיד יחד עם קבוצתו את המשחק אבל אין ספק שהוא אחת הסיבות לכך שכפר כנא הייתה חזק בעניינים בהתמודדות הזו.

 

עמית בר (נשר)

בלמה הצעיר והמוכשר של עירוני נשר, עמית בר, רשם משחק אדיר מול עירוני טבריה החזקה כשבלם פעם אחר פעם את ניסיונותיה של מוליכת הטבלה ליזום. לצערו זה נגמר בספיגה דרמטית עמוק בתוך תוספת הזמן וצערו הוא יצא רק עם המחמאות.

 

עמית בר שוב הרשים במדים של נשר (צילום : חגאג רחאל)

 

עומרי עיסה (איכסל)

שחקנה הצעיר של הפועל איכסל, עומרי עיסה, רשם משחק אדיר בניצחון 0-1 על הפועל הרצליה מצמרת הטבלה כשהצטיין בפן ההגנתי עם חילוצי כדור ומשחק הקרבה נהדר.

 

אביחי אלפסי (טמרה)

אחת מתגליות העונה בליגה א' צפון, אביחי אלפסי, הצטיין בניצחון החשוב של קבוצתו על צור שלום. בפן ההגנתי הבלם הצעיר סיפק משחק יציב ובטוח ובפן ההתקפי הוא כבש את השער היחיד במשחק ונתן לפטריסיו סייג שלוש נקודות.

 

אביחי אלפסי חגג מול צור שלום (צילום : מחסאן נסאר)

 

ג'יי לבנה (זלפה)

אחת מתגליות העונה אשתקד, ג'יי לבנה, חזר לעצמו ובגדול בסוף השבוע כשרשם משחק אדיר בניצחון 0-6 על רובי שפירא. לבנה שלט במרכז השדה ואף היה חלק מחגיגת השערים.

 

ריאן אשמוז (זלפה)

שחקנה הצעיר של בני זלפה, ריאן אשמוז, הצטיין בניצחון האדיר של קבוצתו 0-6 על בני זלפה כשחגג צמד אדיר. אשמוז, שמושאל מנוף הגליל, ממשיך להראות ניצוצות.

 

יהב אפריאט (טירה)

קשרה ההתקפי של מ.ס טירה, שהגיע לפני שבועיים מהפועל כפר סבא, רשם משחק נהדר בניצחון 1-2 על כאוכב. אפריאט היה פעיל מאוד באגף ואף כבש שער יפה.

 

יהב אפריאט משתלב נהדר בטירה (צילום : עלאא בדרנה)

 

סלים עמאש (טייבה) - חילוף המחזור

אחד השחקנים הבכירים בליגה, סלים עמאש, היה בספק למשחק האחרון עם צעירי כפר כנא. בסופו של דבר הוא עלה מהספסל שמונה דקות לסיום וסיפק שער ניצחון דרמטי שנתן ליגאל אנטבי שלוש נקודות. אין ספק שעמאש הוא שובר שיוויון בליגה הזאת.

 

סלים עמאש הביא לטייבה שלוש נקודות (צילום : אמיר חאג' יחיא)

 

ח'אלד סלימאן (בועיינה)

שחקן ההתקפה הנהדר של בועיינה, ח'אלד סלימאן, היה פעיל מאוד בחלק הקדמי כשסיכן לא פעם את שערה של ערערה ובסופו של דבר הוא דייק מהנקודה הלבנה וכבש את שערו השמיני העונה בכל המסגרות.

 

שלום אדרי (טירה)

איזה שחקן אדיר שלום אדרי. שחקן ההתקפה, שהצטרף לטירה ממכבי נתניה, פשוט שיפר פלאים את החלק הקדמי של הקבוצה. במחזור האחרון אדרי חגג שער ניצחון אדיר על כאוכב בחוץ והחזיר את קבוצתו למאבקי הצמרת הצפופים.

 

שלום אדרי שוב הצטיין בטירה (צילום : עלאא בדרנה)

 

אסי גומה (עירוני טבריה)

החלוץ המנוסה, ששיחק בעבר ברמות הגבוהות, חגג שער ניצחון דמטי עמוק בתוך תוספת הזמן וחילץ לטבריה ניצחון דחוק. טבריה, שהתקשתה מול נשר, נזקקה לשער של גומה כדי להמשיך לברוח לליגה כל הדרך ללאומית. גומה את שערו הרביעי העונה.

 

אסי גומה ניצח לטבריה את המשחק ומנע מבוכה (צילום : עודד חסין)

 

מאמן השבוע

נועם שוהם (מועדון ספורט טירה)

שאדי חמודה המשיך את הרצף האדיר בבועיינה, אחמד סבע רשם ניצחון בכורה אדיר בזלפה וגם יגאל אנטבי עשה את העבודה אך השבוע מעל כולם נמצא נועם שוהם. המאמן הגיע לטירה במצב לא פשוט וזאת לאחר עזיבה של שני מאמנים וייצב לחלוטין את המערכת. שוהם ביצע שינויים אמיצים, הוסיף איכות שהייתה דרושה ואת התוצאות אפשר לראות בשטח. בסופ''ש האחרון טירה ניצחה בכאוכב, מגרש שהיסטורית היא מתקשה בו ועלתה למקום השלישי בטבלה. טירה תצליח להצמד לטבריה? ימים יגידו..

 

נועם שוהם הוא מאמן המחזור (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא חשוב (בדוי 24-01-2022, 21:16)
    הכל הזוי לפי מה בוחרים השחקנים מה עם הפועל בקה אין שם שחקנים טובים
  2. לכתב (אוהד טבריה 25-01-2022, 11:34)
    טירה לא יכולה להתקרב לטבריה , השנה טבריה עולה ליגה
  3. לפרדיס הופחתה נקודה 22 נקודות ולא 23 (ראמי 25-01-2022, 12:54)