בסוף זה הגיע: זלפה התפוצצה על רובי שפירא המפורקת

לאחר תשעה משחקים ללא ניצחון, ועם המאמן הטרי על הקווים אחמד סבע, זלפה התפוצצה על רובי שפירא כאשר המשחק הסתיים בתוצאה 0-6. רובי שפירא ממשיכה להתרסק ויורדת מתחת לקו האדום, בזלפה מרוצים מהניצחון היוקרתי. אחמד סבע: "זה אתגר בשבילי לבוא לקבוצה לאחר כמה מאמנים, ולקחת אותה למקום הנכון"

  • על ידי: בר קלמנוביץ
  • 22-01-2022
  • 22:13

סוף סוף זה הגיע, זלפה סופרת ניצחון ראשון מזה תשעה מחזורים, והיא עושה את זה על חשבון רובי שפירא, שממשיכה להתרסק לאחר הקשיים הכלכליים ועזיבת השחקנים הבכירים.

 

מי שהוביל את זלפה אל עבר הניצחון היה המאמן הטרי אחמד סבע, שחתם בקבוצה רק אתמול, והיום כבר עמד על הקווים והוביל את הקבוצה לניצחון ראשון בחודשיים האחרונים. מנגד רובי שפירא ממשיכה להתרסק, ולאחר שעלתה היום עם סגל שמורכב מקבוצת הנוער, היא יורדת היום אל מתחת הקו אדום, וסיכויי ההישארות של הקבוצה הולכים ונעלמים.

עומר גרא קפטן זלפה (צילום: חג'אג' ראחל)

מיזר זועבי, גם הוא היה חלק מהחגיגה (צילום: חג'אג' ראחל)

 

המשחק נפתח בטירוף, כאשר כבר במחצית הראשונה המארחת עלתה ליתרון 4-0, כשמי שלקחו חלק בחגיגת השערים היו הייתם דראוושה, ג'יי לבנה, מיזר זועבי וריאן אשמוז, שהרשיתו כל אחד בתורו. המחצית השנייה התנהלה בצורה יותר רגועה כאשר ריאן אשמוז כבש את השער השני בתחילת המחצית, וקראת הסיום גם באסל מרגיה עלה על לוח התוצאות.

 

ריאן אשמוז, חגג היום עם צמד (צילום: חג'אג' ראחל)

הייתם דוואשה כובש עוד שער לזלפה (צילום: חג'אג' ראחל)

 

עדאוי מחמיד מול הגנת רובי (צילום: חג'אג' ראחל)

 

מאמן המנצחת שיתף בתחושותיו בסיום: "הכי חושב היה לנצח את המשחק, וזה מה שהכנסתי לשחקנים. אני העברתי רק שני אימונים, אבל עבדתי על להכניס לשחקנים לראש שאנחנו צריכים לנצח בכל מקרה. אני שמח שניצחתי את המשחק הזה, אני מסתכל על המשחק וזה משחק שמכניס המון ביטחון לשחקנים."

 

על הסיכויים של הקבוצה להישאר בליגה אמר: "אם לא הייתי מאמין לא הייתי מגיע, אני חושב לנו סגל שחקנים טוב שאני כבר מכיר, אולם אנחנו צריכים להתחזק בכמה עמדות, אבל אני מאמין שהליגה עוד ארוכה והקבוצה הזאת צריכה להישאר בליגה. אני מאמין שהניצחון הזה עשה לנו רק טוב, והקבוצה יכולה לצאת לדרך חדשה. אנחנו נתחזק ביומיים הקרובים, ואז נעזור להמשיך, ונדחוף אותה כמה שיותר למעלה."

 

אחמד סבע: "לא חששתי כי אני בטוח בעצמי, אני יודע מה יש לי" (צילום: חג'אג' ראחל)

 

בנוגע לחשש האם להגיע לקבוצה, שהחליפה לא מעט מאמנים העונה, אמר סבע: "קודם כל, זה אתגר בשבילי לבוא לקבוצה לאחר כמה מאמנים, ולקחת אותה למקום הנכון. לא חששתי כי אני בטוח בעצמי, אני יודע מה יש לי ובמה אני יכול לעזור לקבוצה. שהגיעו אליי נביל ושאר החברה מההנהלה אז החלטתי לבוא לקבוצה ואני שלם עם ההחלטה שלי. אני רק בתחילת הדרך, והתחלתי ברגל ימין. אני שלם עם ההחלטה שלי, אני אתן ביטחון לשחקנים ואני חששתי בכלל."

שחקני זלפה, חוגגים לאחר המון זמן (תגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה התפוצצה, המשחק מכור למהמרים... (חמודי חמודה 22-01-2022, 23:05)
    די כבר אין לכם מושג אל תרשמו סתם דברים, המשחק היה מכור למהמרים ושפירה שכל הזמן טענה שהיא לכ מוכרת משחקים ושמרו עליה פתאום הם התוך החרא,מגיע לכם שכצנים
  2. מי יקנה משחק שרובי תפסיד?? עד סוף העונה הם יפסידו (ל 1 23-01-2022, 07:16)
  3. המצב קשה!! (ממש חוכמה 23-01-2022, 12:47)
    חחחח ממש חוכמה לנצח קבוצה שהיא בלי שחקנים ומתפרקת!אם אותם לא היו מנצחים המצב שלהם היה קשה ממש.בוא נראה את אחמד עוד כמה משחקים, נראה מה יש לו לתת…