בדקה ה-90 : טייבה ניצחה את צעירי כפר כנא

הקבוצה של יגאל אנטבי ממשיכה לדהור קדימ, לאחר שרשמה ניצחון חשוב על צעירי כפר כנא במשחק שהוכרע בדקה האחרונה משער של סלים עמאש. בעקבות התוצאה, טייבה עלתה למקום הרביעי בטבלה. יגאל אנטבי: ''משחק פחות טוב שלנו, '' סלים עמאש : ''טייבה בכושר הטוב בליגה.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 22-01-2022
  • 16:37

צעירי טייבה אירחה את צעירי כפר כנא למשחק במסגרת המחזור ה-20 בליגה א' צפון. המארחת, שנמצאת בכושר אדיר, קיוותה להמשיך את המומנטום מול כפר כנא שמצידה גם כן נמצאת בכושר טוב והיא ידעה שניצחון חוץ יעלה אותה למעלה בטבלה.

 

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה כשטייבה התקשתה ליזום ולהגיע למצבים של ממש, מנגד כפר כנא הציגה משחק נחוש ויכלה לעלות ליתרון. למחצית השנייה טייבה עלתה בצורה טובה יותר כששלחה יותר שחקנים קדימה ולחצה על השער. כרבע שעה לסיום יגאל אנטבי העלה מהספסל את סלים עמאש שהיה בספק למשחק. בדקה ה-90 החילוף הזה התברר כבינגו כשהשחקן כבש ונתן לטייבה שלוש נקודות קריטיות.

 

סלים עמאש ניצח לטייבה את המשחק (צילום : אמיר חאג' יחיא)

 

בעקבות התוצאה, טייבה עלתה למקום הרביעי בטבלה וביכולת הזו היא יכולה לפנטז על מאבקי עלייה עם טבריה. מנגד, צעירי כפר כנא נעצרה לאחר שלושה ניצחונות רצופים.

 

המאמן המנצח, יגאל אנטבי בסיום : ''היה מאוד קשה , משחק לא טוב שלנו. לא הייתי מרוצה  מהמחצית הראשונה, חצי שני עלינו אחרת לגמרי, יותר יזמנו ותקפנו עד שהשגנו את השער החשוב. ידענו את חשיבות המשחק ואני שמח שעשינו את העבודה.

 

אנטבי התייחס למאבקי עלייה צפויים : ''כרגע אין על מה לדבר, יש לנו עוד חודשיים של מאבק ונבוא לכל משחק על מנת לנצח. כרגע אנחנו באמצע הדרך. קשה מאוד לפתח כדורגל בליגה הזאת הסגנון משחק של רוב הקבוצות מבוסס על כדורים ארוכים. יכול להיות שנתחזק בעוד שחקן אחד.

 

יגאל אנטבי ממשיך להוביל את טייבה להצלחות (צילום : אמיר חאג' יחיא)

 

כובש שער הניצחון, סלים עמאש בסיום : ''לאורך כל השבוע הייתי חולה, ברבע שעה האחרונה נכנסתי ואני שמח שהכנסתי גול ועזרתי. טייבה נמצאת בכושר הטוב בליגה ובוא נראה איך תתקדם הליגה. שמח מאוד שהכנסתי גול ועזרתי לקבוצה עם שלוש נקודות יקרות .רוצים להמשיך את המומנטום.''

טייבה חגגה ניצחון חשוב (צילום : אמיר חאג' יחיא)

הוסף תגובה
תגובות