תחזית מחזור 17: ליגה ב' צפון

הגיע המאני טיים של ליגה ב' צפון. אין ספק שזה הולך להיות מחזור מהסרטים כשכל קבוצה חייבת את הנקודות. לדעתי, כפר מנדא ינצחו במג'דל כרום, כרמיאל ינצחו בשעב, בני שפרעם ידרסו את דיר חנא וטמרה ייקחו נקודות בעכו. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 20-01-2022
  • 08:06

ליגה ב' צפון א'

 

בית א'

איחוד בני מג'דל כרום – אחווה כפר מנדא

אין ספק שבמשחק הזה הבדל הרמות יבוא לידי ביטוי. שחקני מג'דל כרום מתחתית הבית מארחים את שחקניו של אחמד סבע עם הסגל הנוצץ. במג'דל כרום הצליחו לנצח את בני ג'דידה בשבוע שעבר, אבל בכפר מנדא ממש לא רצים לחלק מתנות. אני מריח פה ניצחון גדול של כפר מנדא.

 

צעירי סכנין – בני ממב"ע

שחקני סכנין מגיעים לאחר הפסד לשעב ובני ממב"ע נחו בשבוע שעבר, אך היה להם משחק השלמה באמצע השבוע. אין ספק שיש פה הבדל רמות רציני ואני מהמר על ניצחון חוץ של בני ממב"ע.

שחקני בני ממב"ע - ייקחו שלוש נקודות? (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

הפועל טובא – הפועל עירוני צפת

הפועל טובא מגיעים לאחר הפסד גדול לכרמיאל שספגו ממנה שישייה בשבוע שעבר ושחקניו של אלון אלוק מצפת הוציאו תיקו נגד כפר מנדא. אני בטוח ששחקני צפת יידעו לקחת פה את הנקודות.

 

מכבי אחווה שעב – הפועל עירוני כרמיאל

שחקני שעב מגיעים לאחר ניצחון חוץ בסכנין בשבוע שעבר ושחקני כרמיאל חגגו ניצחון ביתי גדול על טובא. אין ספק שיש פה הבדל רמות משמעותי ולדעתי כרמיאל ייקחו פה נקודות חשובות.

שחקני כרמיאל - יחגגו שבועיים ברצף? (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

בית ב'

צעירי טמרה – אחי עכו

שתי הקבוצות מגיעות למשחק לאחר ניצחונות בשבוע שעבר: טמרה ניצחו בבית את כאבול ועכו ניצחו בבית את עראבה. עם זאת, בטמרה האנרגיות בשמיים ואני בטוח שהקבוצה הביתית תיקח את הנקודות.

צעירי טמרה - יחגגו ניצחון? (צילום: דוברות צעירי טמרה)

 

עירוני בני כאבול – מכבי עירוני יפיע

בני כאבול מגיעים לאחר הפסד לטמרה בשבוע שעבר וביפיע חגגו ניצחון על דיר חנא והאקס רמי אבולעילה. יפיע קבוצה יותר איכותית עם סגל חזק יותר ואני חושב שהם יצליחו לקחת פה את הנקודות. מאמן הקבוצה אוסאמה מריח מביא איתו אנרגיות טובות והוא ישמח לגנוב פה ניצחון.

 

הפועל דיר חנא – איחוד בני שפרעם

משחק משתי קצוות הטבלה מחכה לנו כאן. דיר חנא שנועלת את הבית מצד אחד ובצידו השני של מגרש שחקניו של פיראס מוגרבי משפרעם שכבר הבטיחו את מקומם בפליאוף ובאים להעביר את הזמן. לדעתי, האורחים משפרעם ייקחו פה נקודות בלי להתבלבל.

שחקני דיר חנא - יצליחו לשמור על הרשת? (צילום: דוברות הפועל דיר חנא)

 

ליגה ב' צפון ב'

 

בית א'

מ.ס. טירת הכרמל – הפועל בני מוסמוס

איזה משחק מחכה לנו כאן, וואו! משחק על עונה שלמה שתי הקבוצות החזקות בבית א' הולכות להילחם על כרטיס כניסה לפליאוף העליון. טירת הכרמל מגיעים לאחר שבוע חופשי ובני מוסמוס לאחר ניצחון גדול על כפר כמא. אפשר להריח פה משחק מטורף. שני המאמנים דיברו איתנו השבוע והסבירו שכל אחד מהם בא למשחק במטרה לקחת את הנקודות. לדעתי, שחקניו של מאור סיסו ייקחו את הנקודות.

מאור סיסו - בא חד למשחק העונה (צילום: אבי רביבו)

 

מכבי נוג'ידאת – מכבי עוספיא

זהו משחק בין שתי קצוות הטבלה של בית א'. נוג'ידאת מהמקום הראשון תארח את עוספיא מהמקום האחרון. לעבאס סואן יש סגל רחב ונהדר ואין לי ספק שהם יידעו לעשות את הדרוש כדי לקחת את הנקודות. בעסופיא הצליחו השנה לנצח כבר פעמיים, אך כנראה שמול נוג'ידאת הם לא ישיגו את הניצחון השלישי.

 

פרדס חנה – מכבי נווה שאנן

שחקני פרדס חנה מגיעים לאחר הפסד לאיכסל ונווה שאנן מגיעים לאחר הפסד לנוג'ידאת בשבוע שעבר. בנווה שאנן כבר לא זוכרים את תחושת הניצחון ואם את המשחק הזה הם לא ינצחו הם באמת יכולים לקנות כפכפים וללכת לים. אני מהמר על ניצחון חוץ לנווה שאנן.

נועם בראון קפטן נווה שאנן - יצליח להציל את קבוצתו? (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

צעירי אום אל פאחם – מ.ס. כפר כמא

זה הולך להיות משחק אש! נגד שתי קבוצות תוססת עם שחקנים נהדרים. מצד אחד שחקני אום אל פאחם שלוהטים לאחרונה ומגיעים לאחר ניצחון חוץ בעוספיא ובצידו השני של המגרש הכוכבים של משה ויצמן מכפר כמא. בכפר כמא הפסידו לבני מוסמוס בשבוע שעבר, אל לא יוותרו על אף נקודה. לדעתי, המשחק יסתיים בתיקו.

 

 

בית ב'

אחי ביר אל מכסור – סנדרלה גלבוע

אחי ביר אל מכסור מתחתית הטבלה יארחו את שחקני גלבוע שרושמים תקופה יפה לאחרונה. המארחים רשמו השנה רק ניצחון אחד מתוך שלושה עשר משחקים. לעומתם, האורחים מהגלבוע שבאים לאחר ניצחון חוץ בדליית אל כרמל. לדעתי, גלבוע ייקחו פה את הנקודות בקלות.

 

בית"ר חיפה – הפועל דליית אל כרמל

שחקני חיפה מגיעים לאחר הפסד לבית שאן ודליית אל כרמל לאחר הפסד לסנדרלה גלבוע. עבור חיפה זה משחק הרבה יותר חשוב, חניכיו של אורן זילכה קרובים מאוד לכניסה לפליאוף והם ירצו לנעוץ את מקומם בין שלושת הראשונות. אני מריח פה ניצחון ביתי גדול.

אורן זילכה - רוצה להתברג בפליאוף

 

איחוד בני כפר קרע – הפועל טירת הכרמל

שחקני בני כפר קרע מבסוטים להם במרכז הטבלה וטירת הכרמל כבר לפני שני מחזורים הבטיחה את מקומה בפליאוף. אין ספק שלחנא פרהוד יש פה סגל חזק וטוב ואם הם לא יגיעו בזלזול, הם ייקחו פה את הנקודות.

שחקני טירת הכרמל - יחלקו מתנות או ייקחו נקודות? (צילום: אלמוג אליאס, דוברות הפועל טירת הכרמל)

 

איחוד בני באקה – הפועל רמות מנשה

שחקני בני באקה מגיעים לאחר שבוע חופשי והאורחים מרמות מנשה הצליחו להוציא בשבוע שעבר נקודה נגד שחקני טירת הכרמל החזקים. לשחקני באקה הניצחון חשוב מאוד כשהם מתמודדים נגד שחקני בית"ר חיפה על מקום בפליאוף. אני מריח כאן ניצחון ביתי.

 

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות