אור אליהו חתם בקלנסוואה

חלוצה המצוין של צעירי טירה מליגה ב׳, חתם במוליכת ליגה ב׳ הפועל קלנסוואה. אור כבש 13 שערים במדי טירה וחותם בהפועל קלנסוואה במטרה לעזור לה לעמוד במטרה שלה והיא לעלות לליגה א׳. יו"ר עארף תימור בתגובה:"שמח שאור הצטרף אלינו. בטוח שיעזור לנו לעמוד במטרה שהיא לעלות ליגה. תודה לטירה שלא הערימה קשיים. "

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-01-2022
  • 15:00

לקראת פתיחת הפלייאוף העליון בליגה ב׳, התחזקה המוליכה הפועל קלנסוואה בחלוץ המרשים אור אליהו, אשר כבש 13 שערים במדי צעירי טירה העונה.

 

תימור עארף סלאמה, האיש החזק בקלנסוואה אמר על ההחתמה: ״לקראת משחקי הפלייאוף החלטנו לחזק את הסגל בחלוץ הנהדר אשר התכוונו להחתים עוד בתחילת העונה. בטוח שהוא ישתלב היטב בקבוצה שלנו ויסייע לנו במשחקי הפלייאוף כשהמטרה ברורה והיא עליית ליגה. רוצה להודות לצעירי טירה שלא עמדו בדרכו של השחקן ומאחל גם להם בהצלחה. מאחל לאור הצלחה גדולה".

אור אליהו, מלך שערים נוסף הצטרף לקבוצה החזקה מקלנסוואה. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. אולי תביאו עוד כמה שחקנים? (הוד השרון 17-01-2022, 17:53)
    אתה קבוצה בלי זכות קיום, אין מגרש, אין מחלקת נוער והרוב אצלכם יהודים, בקושי יש שחקנים מקומיים, אולי תקראו לעצמכם שער אפרים חחח ואפילו לא ניצחתם השנה את עמישב וטירה מהצמרת והכסף לא יעלה אתכם, למרות שאתם מסוגלים לקנות גם משחקים. גם אותנו במשחק אימון לא ניצחתם והיינו הרבה יותר טובים.
  2. הם לא צריכים עוד חלוצים בהרכב אולי גיבוי לספסל (דני 18-01-2022, 08:08)
    קבוצה דיי מושלמת לליגה כרגע זה סתם תוספות לקחו את גם בארקט[החתמה מעולה] מרמת ישראל יש להם עוד חלוצים בספסל ...ביום טוב משאירים אבק להרבה קבוצות צמרת מליגה א' ...צריכים רק לייצב את עמדת הבלם שנפצע להם מול עמישב..