תחזית מחזור 15: ליגה ב' צפון

ליגה ב' צפון מגיעה לעוד מחזור מעניין בסיבוב השני ובטוח שיהיו לנו ימבה של הפתעות. בשבוע שעבר יחסית פגעתי ואני מקווה שאצליח גם השבוע.. לדעתי טובא יגנבו ניצחון שני ברציפות, כפר מנדא יוכיחו לכרמיאל מי הקבוצה החזקה בבית וכפר כמא יתנו בראש לעוספיא. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 06-01-2022
  • 10:22

 

ליגה ב' צפון א'

 

הפועל בני טובא – צעירי סכנין

זה הולך להיות משחק ענק בין שתי קבוצות שנזכרו להתעורר סוף סוף. טובא שמדשדשת בתחתית ניצחה את שעב במחזור הקודם וצעירי סכנין החליטו להתעורר וניצחו את שחקני כפר מנדא החזקים. מעניין האם המומנטום החיובי בשתי הקבוצות ימשיך. לדעתי, טובא ינצחו את המשחק.

שחקני טובא ומאמנם פחרי עסקאלה - יחגגו שבועיים ברציפות? (צילום: דוברות בני טובא)

 

מכבי בני ג'דידה – הפועל עירוני צפת

שחקני ג'דידה מגיעים עם חזה מורם לאחר שניצחו את כרמיאל בחוץ ושחקניו של אלון אלוק מצפת נחו בשבוע שעבר ואגרו כוחות. לדעתי, בצפת ירשמו ניצחון חוץ שיצעיד אותם לכיוון צמרת הטבלה.

 

אחווה כפר מנדא – הפועל עירוני כרמיאל

שחקני שתי הקבוצות החזקות בבית מגיעים לאחר הפסד במחזור הקודם וירצו לחזור למסלול הניצחונות. רמי בוסקילה רשם הפסד ראשון ושחקניו כפר מנדא שוברים את הראש איך הפסידו שלוש נקודות לסכנין. לדעתי, הניצחון יהיה ביתי.

שחקני כפר מנדא - יחזרו לנצח? (צילום: אייהם גבארין)

 

מכבי אחווה שעב – בני ממב"ע

שחקניו אחווה שעב נמצאים בתקופה לא מדהימה בלשון המעטה. המחזור הקודם הפסידו בבית לשחקני טובא וישמחו לחזור למסלול הניצחונות, אך בצידו השני של המגרש יש את חבורת הכוכבים של ווג'די קיש מרמת הגולן שטובים בלעשות חיים קשים. אני מהמר על ניצחון חוץ לבני ממב"ע.

שחקני בני ממב"ע - לא מתכוונים לחלק מתנות (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

בית"ר נהריה – מכבי עירוני יפיע

שחקני נהריה רשמו הפסד חוץ לצעירי טמרה במחזור הקודם ויפיע על הנייר אטרקטיביים יותר. עם זאת, המאמן החדש של יפיע עדין אל הוכיח את עצמו וניצחון חוץ בנהריה יכול להיות דריסת רגל טובה. אני מהמר על תיקו במשחק הזה.

שחקני יפיע - יחזור לחגוג? (צילום: חגאג רחאל)

 

הפועל דיר חנא – צעירי טמרה

שחקני דיר חנא מגיעים לאחר הפסד חוץ לבני כאבול ובטמרה חגגו ניצחון ביתי על נהריה. בטמרה מראים יציבות יפה בקבוצה ומסתבר שהתפטרות מאמן הקבוצה בתחילת השנה לא גרמה לזעזוע גדול מדי. לדעתי דיר חנא לא ישיגו השבת את הניצחון הראשון וטמרה ייקחו פה שלוש נקודות בקלות.

 

עירוני בני כאבול – אחי עכו

בני כאבול מגיעים לאחר ניצחון על דיר חנא במחזור הקודם ועכו נחו לאחר רצף ההפסדים שספגו. בעכו העונה הזאת לא הולכת לכיוון טוב וניצחון חוץ יעזור להם, אך לדעתי אין סיכוי שזה יקרה. אני מהמר על ניצחון ביתי לכאבול.

 

ליגה ב' צפון ב'

 

מ.ס. פרדס חנה – מ.ס. טירת הכרמל

פרדס חנה שדי מדשדשת השנה ולא מצליחה לייצר רצף של ניצחונות תארח את הקבוצה החזקה של מאור סיסו שנמצאת במומנטום נהדר. אני מהמר על ניצחון חוץ שיקרב את טירת הכרמל לנוג'ידאת בטבלה.

מאור סיסו - רוצה ניצחון נוסף (צילום: אבי רביבו)

 

צעירי אום אל פאחם – מכבי נווה שאנן אלדד

צעירי אום אל פאחם עושים קולות של רצינות ומתחילים לטפס במעלה הטבלה כשהם עם נקודה אחת מתחת לשחקני נווה שאנן. האורחים מנווה שאנן לא בתקופה אידיאלית בלשון המעטה וניצחון יעזור לשחקניו של ליאור טל לחזור לעניינים. אני מהמר על תיקו במשחק הזה.

 

מכבי נוג'ידאת – מכבי אחי איכסל

שחקניו של עבאס סואן שמוליכים את בית א' בשמחה עם פער של שמונה נקודות מטירת הכרמל במקום השני ממשיכים להוכיח בכל שבוע שהם לא באו להעביר את הזמן העונה. בנוג'ידאת ירצו לקחת שלוש נקודות ולהגדיל את הפער בפסגה. באיכסל, חוו רק שלושה ניצחונות העונה וישמחו לאסוף את הניצחון הרביעי, אך לדעתי זה לא יקרה הפעם.

 

מ.ס. כפר כמא – מכבי עוספיא

שחקניו של משה ויצמן מכפר כמא מגיעים במומנטום נהדר לאחר ניצחון גדול בשבוע שעבר בנווה שאנן. עוספיא, נועלת הטבלה חולמת להשיג פה ניצחון חוץ, אך זה לא באמת ריאלי. אני מהמר על ניצחון ביתי.

 

אחי ביר אל מכסור – הפועל טירת הכרמל

שחקני ביר אל מכסור מגיעים לאחר ניצחון על רמות מנשה והיו מתים להשיג ניצחון נוסף, אך שחקניו של חנא פרהוד מחכים להם בקוצר רוח וירצו לקחת פה נקודות חוץ. לדעתי, הבדל הרמות יבוא לידי ביטוי ושחקני רמות מנשה יחגגו עם ניצחון חוץ.

שחקני טירת הכרמל - לא באים להעביר את הזמן (צילום: אלמוג אליאס)

 

סנדרלה גלבוע – הפועל בית שאן

שחקני גלבוע רשמו בינתיים רק ארבעה ניצחונות העונה והם ישמחו להשיג נגד בית שאן את החמישי. הכוכבים של שראל אזולאי חגגו ניצחון בשבוע שעבר על כפר קרע והם ישמחו לחגוג גם השבת. אני מהמר על תיקו במשחק הזה.

 

בית"ר חיפה – איחוד בני באקה

שחקניו של אורן זילכה מחיפה מגיעים לאחר שבוע חופש והם ישמחו מאוד לחגוג ניצחון על שחקני בני באקה החזקים. בבאקה, ניצחו בגדול את גלבוע בשבוע שעבר והם ישמחו לכל נקודה במאבק בצמרת הבית. אני מהמר על ניצחון חוץ של באקה.

אורן זילכה - בטוח יכין את קבוצתו כמו שצריך

 

איחוד בני כפר קרע – דליית אל כרמל

שתי הקבוצות מגיעות לאחר הפסדים בשבוע שעבר – כפר קרע לבית שאן ודליית אל כרמל ולהפועל טירת הכרמל. אין ספק ששתי הקבוצות ברמה דומה מאוד ויהיה מעניין לראות מי תיקח פה נקודות. אני מהמר על ניצחון של האורחים מדליית אל כרמל.

 

צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוספיא (עמאד אבו רוקון 07-01-2022, 00:44)
    כפר כמא מנצחת בקושי אבל עוספיא לא פראיירית בוא נראה כפר כמא מנצחת דרוזייה
  2. אין לך מושג, אפילו בכתיבה (רועי התותח 07-01-2022, 11:28)
    לדעתי..... להערכתי....