סיכום מחזור 14: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' צפון פתחנו את השנה האזרחית החדשה ברגל ימין עם משחקים מעולים ושערים מרהיבים. טירת הכרמל מעבירה מסרים לנוג'ידאת שהיא עדין פה ולא מוותרת על אף נקודה, נווה שאנן חטפו מכפר כמא, מוסמוס לא התקשנו נגד עוספיא ובית שאן חזרו לחייך עם ניצחון ביתי על כפר קרע.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 03-01-2022
  • 09:53

 

בית א'

בבית א' היו משחקים מצוינים המחזור. טירת הכרמל מנצחת את נוג'ידאת, כפר כמא הפתיעו את נווה שאנן עם ניצחון חוץ, צעירי אום אל פאחם מנצחים את איכסל בחוץ ובני מוסמוס מנצחים את עוספיא.

 

מ.ס. טירת הכרמל – מכבי נוג'ידאת אחמד 0-1

שחקניו של מאור סיסו החליטו לפתוח את שנת 2022 ברגל ימין עם ניצחון גדול. במאבק נגד הקבוצה החזקה שמאומנת ע"י עבאס סואן, שנמצאת במקום הראשון בבית שחקניו של מאור סיסו לא פחדו, שיחקו בדיוק לפי תכנית המשחק שלהם והצליחו לקחת את הנקודות. מוחמד כבהה כובש השער הביא לקבוצתו את שלושת הנקודות וכולם יכולים להתכונן למשחק הבא.

ממשיכות החגיגות בטירת הכרמל (צילום: דוברות מ.ס. טירת הכרמל)

 

מכבי נווה שאנן אלדד – מ.ס. כפר כמא 2-1

בנווה שאנן השנה האזרחית החדשה התחילה לא משהו. שחקניו של ליאור טל סופגים הפסד ביתי לשחקני כפר כמא ובעקבותו נשארים במקום השלישי בטבלה. עבור שחקניו של משה ויצמן מכפר כמא זה היה ניצחון חשוב, שמעלה אותם למקום השביעי בטבלה. בנווה שאנן בן מלכה הבקיע את השער היחיד ובשורות כפר כמא אלה היו דוד נידם ושי כנפי.

 

מכבי אחי איכסל – צעירי אום אל פאחם 1-0

 

הפועל בני מוסמוס – מכבי עוספיא 0-2

 

בית ב'

בבית ב' היו לנו משחקים לפתניאון המחזור. בני באקה חוגגים ניצחון על חשבון גלבוע, ביר אל מכסור מנצחים את רמות מנשה, בית שאן מנצחים את כפר קרע בבית ובכרמל – הפועל טירת הכרמל מענישה את דליית את כרמל עם ניצחון חוץ.

 

הפועל בית שאן – איחוד בני כפר קרע – 0-2

שחקני בית שאן לוקחים שלוש נקודות ראשונות של שנת 2022 עם ניצחון ביתי על כפר קרע. חבורת הכוכבים של שראל אזולאי מנצחים 2-0 משערים של איהם סלאמה ופאיק מחמיד. עבור כפר קרע זה היה ההפסד החמישי העונה ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבא.

מבקיעי השערים (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

איחוד בני באקה – סנדרלה גלבוע 0-4

שחקני בני באקה החזקים לא מתקשים כשהם מארחים את שחקני גלבוע. בבאקה זה היה הניצחון השמיני העונה שמשאיר את הפער בניהם לבין טירת הכרמל בנקודה אחת בלבד. עלי גיש, אסלאם מוסא, ואחיד ריאן ואנס אבו חוסיין העניקו למארחים את הניצחון.

 

אחי ביר אל מכסור – הפועל רמות מנשה 1-2

 

הפועל דליית אל כרמל – הפועל טירת הכרמל 2-1

 

 

 

משה ויצמן - חוגג ניצחון חוץ. מאמן מעל הליגה.(צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות