עוד תצוגה של קלנסוואה: ניצחון 0-3 על פרדסיה

הפועל קלנסווואה, הקבוצה החזקה בליגה ב דרום ממשיכה "לדרוס" את הליגה כאשר הפעם היתה זאת הפועל פרדסיה שהובסה 0-3 משערים של ברוך ברקט, נבו מזרחי ואלי בבשיבילי. סירוטקין:"ניצחון חשוב במגרש לא פשוט עם מזג אוויר קשה. שיחקנו נכון ולכן ניצחנו" עארף:"ניצחון חשוב. ממשיכים בדרך שלנו אל עבר המטרה".

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-12-2021
  • 12:47

לאחר הפסקת המשחק בשישי שעבר מול עמישב חזרה הפועל קלאנסווה לתצוגת כדורגל מרשימה תוך עליונות ברורה החל משריקת הפתיחה. הקבוצה החזקה בליגה ב,פתחה טוב את המשחק, לחץ בלתי פוסק והנעת כדור מרשימה לאורך כל המחצית הראשונה הצליחה קלנסוואה לכבוד בדקה ה-45 על סף המחצית כאשר הצליח חלוץ הרכש ברוך ברקט לפרוץ את הסכר עם הירידה להפסקה עם שער בכורה לאחר בישול אומן של גיא דיין.

 

מחצית השניה המשיכה השליטה האבסולוטית של מוליכת הטבלה ובדקה ה68 הגבהה מדויקת של ויסאם יאסין לראשו של נבו מזרחי הביאה לשער השני. בתוספת הזמן הוסיף אלי ביביאשווילי את השלישי והשלים ניצחון חלק מול הקבוצה מפרדסיה.

 

איזה קבוצה נהדרת יש בקלנסוואה. צילום: חמודי זמירו

 

מאמן הקבוצה חיים סירוטקין : "ניצחון חשוב במגרש לא פשוט, השתלטנו על המשחק בשלב מוקדם ושמח שכל המערכים עבדו כמו שצריך. הפנים לשבוע חשוב מאוד בו נשחק מול יריבות ישירות שלנו לצמרת עמישב וקרית אונו. תודה לקהל הרב שהגיע למרות מזג האוויר הסוער."

 

יו"ר הפועל קלנסוואה, עארף סלאמה: "אנו ממשיכים בדרך שלנו לעבר המטרה, שמח שהשחקנים התאוששו מהאירוע הלא פשוט שעברו בשבוע שעבר עם גל בראל. אנחנו ננוח ונכין את עצמנו בצורה הטובה ביותר לקראת המשחקים החשובים שמחכים לנו השבוע."

 

במחזור הבא הפועל קלנסוואה תפגוש את הפועל קרית אונו למשחק של מקום ראשון נגד מקום שני ואילו הפועל פרדסיה תצא למשחק חוץ מול הכוח ר"ג למשחק תחתית חשוב לשתי הקבוצות". 

נבו מזרחי כובש עוד שער חשוב לקבוצתו. צילום: חמודי זמירו

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה א מחכה (יפואי 19-12-2021, 14:58)
  2. אחלה נבו מזרחי (יפואי 19-12-2021, 14:59)
  3. קלנסוואה קבוצה שמשחקת גם יפה וגם תכליתי . (דני מאונו 20-12-2021, 10:48)
    ואונו אולי תעלה לפלייאוף אים לא תפסיד בקלנסוואה זה יהיה הישג.