טור התחזית לגביע המדינה-סיבוב ח'

זהו שלב אחד לפני שמינית הגמר. שבע קבוצות מהליגות הנמוכות ייטלו חלק בסיבוב זה אך לצערי אני לא רואה כמעט אף אחת מהן עוברת לשלב הבא. כפר מנדא תייצג את ליגה ב' אך תצא למשחק חוץ קשה מול א.ס אשדוד מהליגה הלאומית. טבריה ראשונה בליגה א' צפון אך היא פוגשת את סכנין-השלישית מיגת העל. טייבה תפגוש את ק"ש, מרמורק את מכבי ת"א וטירה את חדרה. הסיכוי היחיד הוא של מכבי שעריים מול הפועל ראשל"צ מהלאומית.הפעם אני מארח את אביבי זוהר. מאמן שמזרים דם חדש וגישה חדשה למקצוע ,בכל מקום שמגיע מטביע את טביעת ידו ואהוב על שחקניו.

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 16-12-2021
  • 16:39

א.ס אשדוד-מ.כ אחווה כפר מנדא

שי אבני: מנדא ראשונה בליגה ב' צפון ללא הפסד אך היא יוצאת למשחק חוץ קשה מול אשדוד מהמקום השמיני בליגה הלאומית אשר מרוחקת רק 4 נקודות מהמקום השני. עם כל הרצון שתהיה סינדרלה בגביע-הבדלי הליגות גדולים מדיהניחוש שליא.ס אשדוד

אביבי זוהר: עם כל הסימפטיה לאדומים אשדוד נקווה שבמשחק זו תהיה סינדרלה והקבוצה המפתיעה מכפר מנדא תעלה שלב ותספק את הרומנטיות של משחקי הגביע. הניחוש שלי: מ.כ אחווה כפר מנדא.

 

האם שחקני כפר מנדא יחגגו מול האדומים? (צילום: חגאג ראחל)

 

הפועל חיפה-הפועל כפ"ס

שי אבני: הפועל חיפה לא ניצחה כבר 6 משחקים רצופים ותהיה לה עכשיו הזדמנות טובה לנצח את כפ"ס מהלאומית בגביע המדינה הניחוש שלי: הפועל חיפה.

אביבי זוהר: שתי הקבוצות בתקופה לא טובה בליגה למרות שכפ"ס ניצחה במחזור האחרון. יתרון להפועל חיפה ואני לא רואה כאן הפתעה. הניחוש שלי: הפועל חיפה.

 

הפועל פ"ת-מכבי נתניה

שי אבני: משחק שאמור להיות שקול אך מכבי נתניה טובה יותר ותעלה שלב. הניחוש שלי: מכבי נתניה.

אביבי זוהר: פ"ת בתקופה טובה בליגה הלאומית. נתניה לא יציבה אך יש לה הזדמנות לחזור למסלול ולעלות שלב בגביע. הניחוש שלי: מכבי נתניה.

 

עירוני טבריה-בני סכנין

שי אבני: טבריה אמנם מוליכה את ליגה א' צפון אך אם קיבלה 3 מהפועל פרדיס אז מה היא תעשה מול השלישית מליגת העל? הניחוש שלי: בני סכנין.

אביבי זוהר: משחק מעניין. טבריה השקיעה המון כסף כדי לעלות ליגה אך יהיה לה קשה מול קבוצה מליגת העל. לסכנין לא יהיה קל אך היא תעבור בסופו של דבר. הניחוש שלי: בני סכנין.

 

מכבי שעריים-הפועל ראשל"צ

שי אבני: שעריים יכולה לתת פייט להפועל ראשל"צ אך עדיין יהיה לה קשה מול הקבוצה מהלאומית. אם שעריים תנצח זה יהיה משחקו האחרון של אוטוולד כמאמן הקבוצה מראשל"צ. הניחוש שלי: מכבי שעריים.

אביבי זוהר: משחק שקול בין שעריים המאומנת עם המאמן המצוין, מוסא בן חיים, לבין ראשל"צ אשר נמצאת בתקופה גרועה אשר גם חילופי המאמנים לא הועילו לה. הניחוש שלי: מכבי שעריים

 

.

האם שעריים תגבר על ראשון לציון? (צילום: איתן ידגר)

 

מכבי יפו-מ.ס כפר קאסם

שי אבני: יפו נכנסה בשלב הקודם להארכה מול מ.ס טירת הכרמל מליגה ב'. כעת היא פוגשת את הראשונה בלאומית. הבדלי הרמות גדולים מדי. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

אביבי זוהר: שתי קבוצות צמרת, כל אחת בליגה שלהמשחק שקול עם יתרון לכפר קאסם. הראש של יפו יותר בליגה ואני חושב שבסופו של דבר קאסם תנצח למרות שמול יפו היא תצטרך להזיע הרבה. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

מ.ס צעירי טייבה-הפועל ק"ש

שי אבני: בשנים האחרונות ק"ש הודחה מהגביע בשלבים המוקדמים אך הפעם הבדלי הרמות גדולים מדי וטייבה על אף הביתיות תסיים את דרכה בגביע. הניחוש שלי: הפועל ק"ש.

אביבי זוהר: טייבה קבוצה לא רעה בכלל ומשחקת בבית אך מול ק"ש מליגת העל הבדלי הרמות גדולים מדי וק"ש תעבור. הניחוש שלי: הפועל ק"ש.

מכבי אחי נצרת-הפועל עכו

שי אבני: שתי הקבוצות בתקופה טובה אך זו העונה של עכו. הניחוש שלי: הפועל עכו.

אביבי זוהר: משחק על טהר הליגה הלאומית. משחק שקול בין שתי קבוצות שוות בכוחן. משחק שהכל יכול להיות בו ולא אפלא אם יגיע להארכה ופנדלים שבסופן הקבוצה הביתית תחגוג. הניחוש שלי: תיקו ב-90 דקות (אחי נצרת עלה שלב).

מ.ס אשדוד-הפועל אום אל פאחם
שי אבני: פאחם יגיעו עם המון התלהבות ואני מאמין שלא יפסידו ב-90 דקות. פוטנציאל להפתעה. הניחוש שלי: תיקו ב-90 דקות (פאחם תעלה לשלב הבא).
אביבי זוהר: משחק מסקרן. אשדוד תרצה ללכת רחוק בגביע במיוחד לאחר התקופה הטובה בחודש האחרון. פאחם קבוצה טובה בלאומית אך אשדוד יותר חזקה ואיכותית. הניחוש שלי: מ.ס אשדוד.

 

מכבי חיפה- הפועל ירושלים
שי אבני: ירושלים יתרכזו בלהישאר בליגה וחיפה תנצח עם הרכב שני. הניחוש שלי: מכבי חיפה.
אביבי זוהר: משחק על טהרת ליגת העל. מכבי חיפה הקבוצה הטובה בארץ ותרצה לקחת גם את הגביע. פערי הרמות ידועים. הניחוש  שלי: מכבי חיפה.

 

הפועל נוף הגליל-מכבי פ"ת
שי אבני:
משחק של משולש אך אני מאמין שנוף הגליל תנצל את הביתיות ותעבור שלב. הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.
אביבי זוהר: משחק על טהרת ליגת העל. משחק בין שתי קבוצות תחתית כאשר בינתיים מכבי פ"ת היא אכזבת העונה. הראש של שתי הקבוצות בליגה אך מכבי פ"ת תצטרך לנצח כאן כדי להחזיר את הביטחון ויש לי הרגשה שהיא

 

הפועל חדרה-מ.ס טירה

שי אבני: הבדלי רמות גדולים מאוד. טירה של העונה שעברה עוד נתנה פייט בגביע והדיחה את רמת השרון. טירה של היום מקבלת 5 מערערה אז מה יהיה מול חדרה מליגת העל? הניחוש שלי: הפועל חדרה.

אביבי זוהר: טירה של העונה היא לא טירה של השנים האחרונות. חדרה קבוצה עם הגנה טובה ומאמן טוב ואני לא רואה פה אפשרות להפתעה. הניחוש שלי: הפועל חדרה.

 

הפועל ת"א-בני יהודה ת"א

שי אבני: אחד המשחקים המעניינים בשלב זה. דרבי תל אביבי קטן שבו דווקא בני יהודה מהלאומית היא קבוצת גביע טיפוסי שהצליחה מאוד במפעל בשנים האחרונות. הניחוש שלי: תיקו ב-90 דקות. (בני יהודה תעלה שלב).

אביבי זוהר: המשחק המסקרן של השלב הזה. הפועל ת"א לא ניצחה כבר כמה מחזורים. בני יהודה דווקא יצאה מהתקופה הרעה ויש לה סגל שחקנים שמתאים גם לליגת העל. אני רואה כאן הפתעה. הניחוש שלי: בני יהודה ת"א.

 

בית"ר ירושלים-הפועל עפולה

שי אבני: בית"ר עוברת עונה קשה בליגת העל ועפולה עוברת עונה קשה בלאומית. עדיין ההבדלים הם גדולים ובית"ר קבוצת גביע טיפוסית. הניחוש שלי: בית"ר ירושלים.

אביבי זוהר: בית"ר ירושלים באחת התקופות הקשות שהיו לה בשנים האחרונות. עפולה קבוצה טובה שאמנם נמצאת בתחתית הלאומית אך יכולה להקשות. זו ההזדמנות של בית"ר לחזור לעניינים ולהחזיר את הביטחון. הניחוש שלי: בית"ר ירושלים.

 

מכבי ת"א - הפועל מרמורק: 

אביבי זוהר: מכבי ת"א

שי אבני : מכבי ת"א

 

ביתר ת"א- הפועל ב"ש

אביבי זוהר: הפועל ב"ש

שי אבני: הפועל ב"ש

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפו בכל הכוח (רק יפו 16-12-2021, 17:38)
    נראה לכולם שיפו זה אימפריה מלחמה מחר!
  2. דור (טבריה 16-12-2021, 19:48)
    עם כל הכבוד. לפרשנים סכנין אמנם במקום השלישי ליגת על אבל מצפה למימר. הפתעה
  3. דור (טבריה 16-12-2021, 19:48)
    עם כל הכבוד. לפרשנים סכנין אמנם במקום השלישי ליגת על אבל מצפה למימר. הפתעה
  4. מלחמה (מאיר 16-12-2021, 20:48)
    שעריים באש ובמים, הגביע השנה שלנו, בגמר מנצחים את חיפה 1:0