סיכום מחזור 11: ליגה ב' צפון ב'

ליגה ב' צפון ב' הראתה לנו מחזור מהסרטים. שחקניו של מאור סיסו רושמים ניצחון חוץ גדול בעוספיא, בני מוסמוס מצליחים לעצור את שחקני נוג'ידאת. בית שאן רושמים ניצחון חוץ בדליית אל כרמל והחבורה של אלעד ברצור חוזרת למסלול הניצחונות.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 12-12-2021
  • 14:33

בית א'

בבית א' ראינו איך שחקני וטירת הכרמל מתאוששים מההפסד לנווה שאנן במחזור הקודם ומנצחים בעוספיא. אום אל פאחם ופרדס חנה נפרדים בתיקו. שחקניו של זיאד אגרביה עוצרים את שחקני נוג'ידאת מרצף הניצחונות הגדול ובין נווה שאנן לאיכסל לא היו שערים כלל.

 

מכבי עוספיא – מ.ס. טירת הכרמל 3-0

שחקניו של מאור סיסו התאוששו יפה מההפסד במחזור הקודם למכבי נווה שאנן כשהם רושמים ניצחון חוץ ענק בעוספיא. שחר ניסים הבקיע את השער הראשון לאחר 28 דקות של כדורגל. במחצית השנייה, רותם שימול ואיתן יואש הוסיפו כל אחד שער משלהם. בעוספיא רושמים את ההפסד השישי העונה שמשאיר את הקבוצה בתחתית הטבלה.

 

מכבי נוג'ידאת – בני מוסמוס 0-0

שחקניו של זיאד אגרביה ממוסמוס הגיעו לנוג'ידאת למשחק נגד הקבוצה החזקה בבית שרושמת רצף יפה של ניצחונות, אך לא על חשבוננו אומרים במוסמוס. שתי הקבוצות הראו כדורגל גדול, אך אף אחד לא הצליחה להבקיע שערים. בנוג'ידאת זה היה ברקס לאחר רצף יפה של ניצחונות ובני מוסמוס שמחים שלא ספגו הפסד חוץ.

 

זיאד אגרביה - הכין היטב את קבוצתו (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

צעירי אום אל פאחם – מ.ס. פרדס חנה/כרכור 1-1

 

מכבי נווה שאנן – מכבי אחי איכסל 0-0

 

בית ב'

בבית ב' ראינו את שחקני רמות מנשה חוזרים לחיים עם ניצחון יפה בגלבוע. בית שאן מככבים עם ניצחון חוץ בדליית אל כרמל. בית"ר חיפה לא מצליחה לנצח בכפר קרע וכל קבוצה לוקחת נקודה. בין ביר אל מכסור ובני באקה הייתה חלוקת נקודות לאחר שהתוצאה מראה על 1-1 בסיום תשעים דקות.

 

הפועל סנדרלה גלבוע – הפועל רמות מנשה/מגידו 2-1

שחקניו של אלעד ברצור מרמות מנשה הגיעו לגלבוע במטרה אחת והיא לקחת שלוש נקודות הבייתה. ברמות מנשה רשמו רצף של כמה משחקים ללא ניצחון ושמחים לחזור מסלול הניצחונות, במיוד אם מצליחים לעשות זאת בחוץ. בגלבוע מאבדים נקודות יקרות שיכלו לעלות אותם לצמרת הטבלה.

 

הפועל דליית אל כרמל – הפועל בית שאן 1-0

שחקני בית שאן חוזרים לחיים עם ניצחון חוץ גדול בדליית אל כרמל משערו של אדיר דיין. שחקניו של מוריס אוזן מטפסים למקום השלישי בבית ומתחילים להראות סימני חיים לגבי צמרת הטבלה. בדליית אל כרמל המצב לא מזהיר כשהקבוצה עם שני ניצחונות בלבד העונה וכדאי לטוס מתחתית הטבלה לפי שיהיה מאוחר מדי.

 

אדיר דיין - כבש את שער הניצחון (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

איחוד בני כפר קרע – בית"ר חיפה 1-1

 

אחי ביר אל מכסור – איחוד בני באקה 1-1

שחקני רמות מנשה - חזרו למסלול הניצחונות (צילום: דוברות הפועל רמות מנשה/מגידו)

הוסף תגובה
תגובות