סיכום מחזור 10: ליגה ב' צפון א'

לאחר הפגרה סוף סוף היא חזרה - ליגה ב' צפון א'. זה היה מחזור נהדר עם המון משחקים מצוינים. אחווה כפר מנדא מנצחים בקלות את בני ג'דידה צפת נעצרת בסכנין, יפיע מככבים בעכו ובני שפרעם לא מרחמים על צעירי טמרה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 06-12-2021
  • 10:32

בית א'

בבית א' היה מבול של שערים. כפר מנדא מבקיעה שלישייה לבני ג'דידה. הפועל צפת נעצרת בסכנין עם תיקו, בני ממב"ע מנצחים את כרמיאל ושחקני אחווה שעב לא מצליחים לנצח את מג'דל כרום בבית.

 

אחווה כפר מנדא – מכבי בני ג'דידה מכר 0-3

שחקניו של אחמד סבע חוזרים מהפגרה עם כוחות מחודשים ולא מתקשים נגד שחקני בני ג'דידה עם שלישייה. שחקני כפר מנדא שמחים על ההפסד של כרמיאל ברמת הגולן ועולים למקום הראשון עם ניצחונם השישי העונה. בג'דידה זה היה ההפסד הרביעי העונה שבעקבותו הקבוצה ירדה למקום החמישי בבית.

 

צעירי סכנין – הפועל צפת 1-1

שחקני צפת התארחו בסכנין לאחר הפגרה וקיוו לחזור ממנה עם רגל ימין, אך לצערם של שחקניו של אלון אלוק זה לא קרה. סכנין עלתה ראשונה ליתרון ושחקני צפת הצליחו רק להשוות את התוצאה משערו של שני אברג'יל. במחזור הבא שחקני צפת יארחו את כרמיאל וסכנין יתארחו במג'דל כרום.

 

שחקני צפת - נעצרו בסכנין (צילום: יגאל שיש - צילום ומדיה הפועל צפת)

 

בני ממב"ע – הפועל עירוני כרמיאל 0-2

שחקניו של ווג'די קיש חזרו מהפגרה בכושר שיא כשהם מנצחים בבית את שחקניו של לירון יגר מכרמיאל. אסעד עמאשה כבש צמד שמעניק לקבוצתו ניצחון שמעלה אותה למקום השלישי בטבלה. בכרמיאל מקווים לחזור במשחק הבא למסלול הניצחונות ולהמשיך להישאר בצמרת הטבלה.

 

אסעד עמאשה - בפגרה עשתה לו טוב (צילום: אייהם גבארין)

 

מכבי אחווה שעב – איחוד בני מג'דל כרום 2-2

 

בית ב'

בית ב' היה נהדר המחזור. שחקני יפיע מנצחים בעכו, עראבה בדיר חנא, בני שפרעם רושמים ניצחון נוסף והפעם מול צעירי טמרה בחוץ.

 

 

אחי עכו - מכבי עירוני יפיע 4-1

שחקניו של רמי אבולעילה מיפיע חוזרים מהפגרה רעננים מתמיד כשהם גונבים בעכו ניצחון חוץ גדול. עבור עכו זה היה ההפסד הרביעי העונה וכדאי להם לייצר רצף ניצחונות בשביל לא להיקלע למאבקי תחתית בהמשך.

 

שחקני יפיע - פותחים את הסיבוב ברגל ימין (צילום: דוברות מכבי עירוני יפיע)

 

צעירי טמרה – איחוד בני שפרעם 2-1

הכוכבים של פיראס מוגרבי משפרעם פותחים את הסיבוב השני עם ניצחון חוץ ומעבירים מסרים מאוד ברורים שהם רוצים בסיבוב השני להמשיך את המומנטום החיובי שהיה בסיבוב הראשון. שחקני טמרה עדין נמצאים במקום השלישי ומקווים לחזור במשחק הבא למסלול הניצחונות.

פיראס מוגרבי - פותח את הסיבוב עם ניצחון (צילום: חגאג רחאל)

 

הפועל דיר חנא – הפועל עראבה 2-0

שחקניו של עבד רבאח מעראבה פותחים את הסיבוב השני ברגל ימין כשהם רושמים ניצחון חוץ יפה בדיר חנא. שחקניו של אחמד עבאס מדיר חנא עדין ללא ניצחונות העונה ומקווים להתחיל לנצח כדי להצליח להישאר בליגה.

שחקני שפרעם - חוגגים ניצחון חוץ אדיר (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות