מחפשת נקודות: טירה מחכה לרובי שפירא

לאחר התפטרותו של חיים לוי, טירה תנסה לצאת מהמשבר, כשמי שתנסה לעמוד מנגד היא רובי שפירא, שרוצה להתאושש מההפסד האחרון ולייצר מומנטום מחדש. עבד טיטי: "יש אכזבה גדולה מחלק מהשחקנים, נעשה שינויים ונצא מזה בקרוב". אלעד בראון: "אני מקווה שהם יישארו בתקופה לא טובה גם אחרינו"

  • על ידי: בר קלמנוביץ׳
  • 03-12-2021
  • 00:05

היום (שישי) ב12:45 יתקיים אחד המשחקים המעניינים במחזור, כאשר טירה תארח את הפועל רובי שפירא, למשחק צמוד בצמרת הטבלה של ליגה א' צפון.

 

המארחת באה בעיצומו של משבר, ושני ההפסדים אחרונים ביניהם גם התבוסה האחרונה לבאקה אל גרביה, היו הקש ששבר את גב הגמל והם הובילו לפיטוריו של חיים לוי. מי שיעמוד על הקווים במשחק הקרוב הוא מאמן הנוער הנרי בניזרי, כשע"פ הדיווחים האחרונים נועם שהם שכבר סיכם בקבוצה, וצפוי להתחיל את עבודתו לאחר המשחק.


יו"ר הקבוצה, עבד טיטי, התייחס לתקופה האחרונה ואמר: "ההרגשה בקבוצה היא לא נעימה, אנחנו מופתעים ומאוכזבים, צריך לעשות סוויץ' בראש ולעצור את רצף ההפסדים. יש אכזבה גדולה מחלק מהשחקנים, נעשה שינויים ונצא מזה בקרוב."


עוד הוסיף היו"ר: "אנחנו מקווים, אי אפשר לדעת מה יהיה, חסר לנו המון שחקנים, ונוסף על כך חסר לנו גם מאמן, ואנחנו מקווים שלאחר המשחק נחתים מאמן"

 

עבד טיטי : ''ההרגשה בקבוצה היא לא נעימה.'' (צילום : מוחמד אמארה)


מנגד האורחת מגיעה לאחר הפסד כואב, 1:0 להפועל הרצלייה מפנדל בקה ה-94, וכעת היא תנסה לחזור למסלול הניצחונות ולהתקדם עוד צעד המעלה הטבלה אל עבר הצמרת.


מאמן האורחת, אלעד בראון, התייחס אל המשחק הקרוב ואל המשחק הקודם: "ההרגשה בקבוצה בכללי היא הרגשה טובה, אני מרגיש ששיחקנו טוב מול הרצלייה, התוצאה לא שיקפה את המשחק, אבל זה מאחורינו, ואנחנו כל כולנו בטירה. זה משחק לא פשוט, אנחנו משחקים מול קבוצה טובה, שנמצאת בתקופה לא טובה, ואני מקווה שהם יישארו בתקופה לא טובה גם אחרינו"

 

אלעד בראון : ''משחק לא פשוט מול קבוצה טובה.'' (צילום : חגאג רחאל)


בקשר לסיכויים של קבוצתו לנצח בשישי אמר בראון: "בליגה הזו אין פייבוריטים, הליגה הזו ברובה היא צמודה, וכולם יכולים לנצח את כולם. זו ליגה לא צפויה, קשה ושוויונית"

 

טירה תחזור למסלול? (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחחח (אחד שחושב 03-12-2021, 08:10)
    תפסיקו למכור משחקים והכל יהיה בסדר קבוצה שלא מקבלת גול מטבריה מקבלת שש גולים מהאחרונות בליגה ????