מתכון לכישלון: דימונה רושמת חמישה מחזורים ללא ניצחון

שחקנים שלא מצליחים לספק את הסחורה, התפרקות מנטלית, עובד מועדון שמתעמת עם אוהד, אוהדים זועמים ומאמן אחד שלא מצליח לגרום לקבוצה להתאושש. זה מה שמ.ס דימונה הציגה על המגרש במפגש מול כפר שלם, זאת אחרי שעלתה ליתרון ראשונה. החבורה של עומר פרץ פירקה את דימונה שנופלת לבור תחתית אפל וסוגרת חמישה מחזורים ללא ניצחון, ותנסה להתאושש מול בני לוד במחזור הבא

  • על ידי: לירן ביטון
  • 02-12-2021
  • 20:04

אנו חוגגים את חג החנוכה השבוע, אבל עבור דימונה החג הזה לא מאיר פנים. המצב של הקבוצה בכי רע, ואותה דימונה שפתחה את העונה בצורה מרשימה בהשקעה של מיליונים מזמן נעלמה, וכל מה שהיא מציגה לאחרונה זה קבוצה מפורקת מנטלית, יכולת חלשה מאוד, הגנה רופפת מחסור ברגל מסיימת והיא לא מצליחה להרוג משחקים.

 

במפגש האחרון מול כפר שלם המצב רק החמיר, ודימונה רשמה את אחד המשחקים המאכזבים שלה העונה ואנחנו רק במחזור ה-12. החבורה המאכזבת של רונן ווינשטיין אירחה את כפר שלם ולמרות התבוסה בסיום, דימונה פתחה טוב את המשחק, הייתה טובה יותר וגם הייתה ראשונה לעלות ליתרון משער של עודד בירו, אבל זה לא החזיק מים. 

 

שחקני הכפר חוגגים את השער אוהד קדוסי האדיר 

 

במחצית השנייה ועם כניסתם של יאיר שפונגין ואוהד קדוסי, הכפר הבריקו על המגרש ודימונה שפתחה טוב את המשחק הלכה אחורה, התפרקה על המגרשה, ספגה שלושה שערים וסיימה את המשחק בתבוסה מביכה, ואם אוהד קדוסי המהנדס של הכפר היה מדויק יותר, תוצאת הסיום הייתה הרבה יותר גדולה. 

 

חננאל עייש, מנהל הקבוצה בדימונה מתעמת עם אוהד ובעל תפקיד לשעבר

 

בסיום המשחק התרחשו מספר אירועים שמעידים על התפרקותה של מ.ס דימונה. אוהדי הקבוצה קראו למאמן להתפטר, חננאל עייש, מנהל הקבוצה התעמת בצורה מבישה עם אוהד הקבוצה ובעל תפקיד במועדון לשעבר, ולאחר מכן התנצל על התקרית, ונראה שלאוהדי דימונה קשה לראות כיצד נזרקים מיליונים לפח ואף אחד לא לוקח אחריות ובצדק. 

 

 

עומר פרץ, המאמן המנצח חוגג ניצחון על חשבונה של דימונה

 

מקורבים לראש העיר מספרים לאתר ״גולר״ כי מחליט ההחלטות שעזב את המגרש כאשר התוצאה הייתה 1-1, קיבל על הראש עקב מצבה של הקבוצה. ראש העיר קיבל לא מעט פניות בדרישה לפטר את המאמן כדי למנוע שידור חוזר של מה שהיה בעונה הקודמת. כעת, רונן ווינשטין שנכון לעכשיו לא בוחר לקחת אחריות ולהתפטר.

 

רונן ווינשטיין יורד אל חדר ההלבשה אחרי השפלה מול הכפר

 

לסיכום: דימונה לא הפסיקה להתחמש בשחקנים מפתיחה העונה, ונראה שרק בודדים מצליחים לספק את הסחורה ונעשו החלטות שגויות בבחירת שחקנים. נראה שהבעיות של דימונה הן בעיקר מנטליות, אחרת לא ברור איך קבוצה שנבנתה בכ-2.5 מיליון שקלים, תקציב שקבוצות עולות איתו ליגה, בסופו של דבר נראת כמו קבוצת תחתית ולא יודעת להרוג משחקים.

 

המאמן רונן ווינשטין אמר שהמטרה של דימונה היא להתרחק מהתחתית, למרות שלא ברור מדוע צריך סגל כזה אם לא מתמודדים בצמרת, ונראה שהנבואה מגשימה את עצמה כי כעת דימונה סופרת חמישה מחזורים ללא ניצחון ויורדת למקום העשירי בטבלה ומצבה בכי רע.
 

ההגנה של דימונה רופפת, לדימונה אין רגל מסיימת, היא לא יודעת להרוג משחקים והיא משלמת על כך ביוקר. בשלושת ההפסדים האחרונים של דימונה, היא זו שעלתה ליתרון ראשונה ולא ידעה לשמור עליו וזה מעיד על אופי בעייתי של קבוצה שעתידה בליגה לא ברור. במחזור הקורב היא תפגוש את בני לוד ותנסה להתאושש על חשבונה.

 

האם דימונה תצליח להתאושש ולחזור למסלול הניצחונות? (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהדים יקרים (מוטי 02-12-2021, 21:26)
    כנראה התבלבלתם מי אתם חושבים את עצמך מאוכזבים ממרכז הטבלה תגידו לרונן תודה על מה שהוא עושה אצלכם
  2. רונן ווינשטין מושחת ראשי (מושחתים הביתהההההה 02-12-2021, 21:28)
    כולם יודעים שהוא גוזר קופונים על חשבון הקבוצה מביא שחקנים כושלים עוד רגע אתה לא פה אתה והנהג שלך שלושב שהוא עוזר מאמן גדול עלאק!!! היו משלמים לו במרכז 2500 שקל בקושי ובדימונה מביאים אותו כדי להיות הנהג של ווינשטין שמקבל רכב ודלק ותקציב ועדין כושל
  3. לירן דיי נמאס מהכתבות שלך (אלי 02-12-2021, 21:42)
    פעם שלוש פעם שתים וחצי לכי תעשי שעורי בית אני יעזור לך התקציב מיליון שבע את מנסה כול הזמן רק לרדת על הקבוצה ההתנהלות והמאמן כול מאמן שאנן לא מצב חן בענייך כול הנהלה שהיתה לא התאימה לך ועוד רצית את תיק הספורט אז דיי ותתחילי להעריך את העיר ואת ראש העיר דימונה קבוצה טובה וזה מה יש
  4. הבעיה היא לא ווינשטיין (תושב דימונה 02-12-2021, 23:00)
    מה אכפת לו?????? מקבל יד פתוחה לרווחה ועושה מה שבא לו למה שילך? גם אני הייתי נשאר צריך להעיף את ראש העיר מפה
  5. אלי אתה בנאדם ממש מסכן (למגיב מספר שלוש 03-12-2021, 00:08)
    עושה נסיעות מכל מקום לדימונה מי שישמע באיירן מינכן אין לך משהו יותר טוב לעשות? תוציא תלשון מהתחת של רונן ווינשטיין יא לקקן מה כואב לך האמת בפרצוף? אנחנו האוהדים לא סופרים את הקבוצה הזאת כי כולם שם פח
  6. דימונה (שמוליק 03-12-2021, 06:42)
    דימונה אחת הקבוצות החזקות בליגה היא תתאושש ותחזור למסלול הניצחונות !!! חסר לה טיפת מזל בשביל לגמור משחקים וזה יבוא !!!
  7. בלם נמוך ושמן (בלם נמוך 03-12-2021, 09:00)
    לדימונה בלם נמוך שמן ואיטי . לא מתאים במצבו לשחק
  8. רונן ווינשטין גונב דעת (קובי 03-12-2021, 20:17)
    מאמן בושה לך הביתה הרסתה תקבוצה נתנו לך כל מה שביקשתה לך לך ינידבק
  9. הנהלה בושה (כפיר 03-12-2021, 20:20)
    כל חברי הנהלה הביתה אתם בושה