סיכום מחזור 7: ליגה ב' דרום ב'

בליגה ב' דרום ב' זה היה מחזור עם משחקים מצוינים. קריית מלאכי מנצחת באור יהודה, קריית גת מצליחה לעצור את שיכון המזרח. נתיבות מנצחת את מודיעין וערד מבקיעה עשירייה (!) לצעירי רהט.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 02-11-2021
  • 09:30

בית א'

בבית א' היה מחזור מרתק. קריית מלאכי מנצחת באור יהודה, עירוני גדרה קרובה לניצחון מול ירושלים אך נעצרת ומצליחה לחלץ נקודה ובין בית"ר קריית גת לשיכון המזרח הייתה חלוקת נקודות שווה.

 

אור יהודה – מכבי קריית מלאכי 1-0

שחקני קריית מלאכי רושמים את ניצחונם השני העונה ומטפסים למקום השלישי בבית עם 9 נקודות. שחקניו של אסף אוהד מצליחים לחזור הבייתה מאור יהודה עם ניצחון בזכות שער עצמי של דניאל פיינברגר מאור יהודה שעוזר לאורחים להתאזן בצמרת. באור יהודה שחקניו של מוטי לוי עדין ללא ניצחונות העונה והקבוצה נועלת את הטבלה עם נקודה אחת בלבד.

 

שחקני קריית מלאכי - מצליחים לנצח באור יהודה (צילום: דף הפייסבוק של מכבי קריית מלאכי)

 

עירוני גדרה – מ.כ. ירושלים 1-1

שחקניו של פיני איאש מגדרה רושמים את תוצאת התיקו השלישית שלהם העונה, אך עדין נשארים במקום הראשון בבית עם 12 נקודות. בקבוצה מתנחמים שלא ספגו אף הפסד העונה, אך בשביל להגיע לפליאוף צריכים להשיג רצף של ניצחונות ולצבור הפרש נקודות יפה. עבור שחקני ירושלים זאת הייתה תוצאת התיקו השנייה העונה והקבוצה ממוקמת במקום השישי בטבלה עם שמונה נקודות בלבד. בשתי הקבוצות מקווים לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

 

בית"ר קריית גת – מ.ס. שיכון המזרח 1-1

 

בית ב'

בבית ב' היה לנו המחזור מבול של שערים. נתיבות מבקיעה שלישייה למודיעין, ערד עשירייה (!) לצעירי רהט, באר שבע צמד למעלה אדומים ולוד שלישייה בשדרות.

 

מכבי נתיבות – עירוני מודיעין 2-3

שחקניו של שלומי בוסקילה מנתיבות בכיוון הנכון כשהם רשומים את ניצחונם החמישי משישי משחקים ומטפסים למקום השני בטבלה. עקב ההפסד, שחקני מודיעין יורדים למקום השלישי בטבלה, אך קרובים מאוד לנתיבות עם נקודה אחת פחות.

 

שחקני נתיבות - רושמים ניצחון גדול על מודיעין (צילום: דוברות מכבי נתיבות)

 

מ.כ. ערד – צעירי רהט 0-10

וואו! שחקניו של רמי ז'ורנו מככבים עם עשירייה של שערים במשחק נגד צעירי רהט כשמהדקה העשירית ועד הדקה ה-88 שחקני ערד ממשיכים להבקיע שערים. ברהט זה היה ההפסד החמישי העונה והקבוצה מתחילה לצנוח מטה בטבלה ומקווים לחזור למסלול הניצחונות כמה שיותר מהר בשביל לא לשקוע עמוק מדי בתחתית.

 

מכבי באר שבע – בית"ר מעלה אדומים 1-2

 

מכבי שדרות – הפועל לוד 3-0

אושרי טוויל - ממשיך להבקיע (צילום: דוברות הפועל לוד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הנהלה של ליצנים (טוני 02-11-2021, 10:29)
    יאללה אור יהודה לליגה ג שנה הבא דרבי אם ההנלה של שקל וחצי לא נשארים ליגה שלומי חזן וכל הלצינים הביתה תפרקו את החבילה גם ככה אין כסף בקבוצה
  2. גדרה עדיין ההפתעה הטובה בליגה. בשבוע הבא המבחן הגדול שלהם (ברק 02-11-2021, 10:37)
    נגד קרית מלאכי.שדרות עד כה אכזבת העונה.
  3. גדרה (למגיב מספר 2 02-11-2021, 17:56)
    מבחינת קבוצה גדרה הפתעה אבל היה ידוע שגדרה שתיהיה בצמרת יש שם סגל גדול לעליית ליגה ומלא שמות