ממשיכה בצמרת: קלנסוואה גברה על הכח ר"ג 1-2

500 צופים נלהבים הגיעו לצפות במשחק המסקרן בין קלנסוואה החזקה שבמקום הראשון בליגה ב׳ והיורדת הכח ר"ג. קלנסוואה אותה מאמן ה"הגאון" חיים סירוטקין כבשה שני שערים מרגלי גיא דיין ולואיס זומה, הכח צימצמה מרגלי פאוזי אחמד. גל בראל הורחק. סירוטקין:"שיחקנו מצויין והראינו הרבה אופי במשחק", יו"ר קלנסוואה עארף:"בחצי הראשון ראינו את הקבוצה המצויינת שכולנו רוצים לראות. רק ככה נעמוד במטרה שלנו".

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-10-2021
  • 20:04

מפגש קצוות נערך אמש בבאקה אל גרביה, בין מובילת הטבלה של ליגה ב׳ דרום א׳ הפועל קלנסוואה, וסוגרת הטבלה והיורדת הטריה מליגה א הכח עמידר ר"ג.

 

500 צופים הגיעו לראות את המפגש המעניין, כאשר הפועל קלנסוואה החזקה ומעוטרת בכוכבים, פתחה חזק את המשחק חזק, והובילה 2-0 כבר לאחר 30 דקות של משחק מרגלי גיא דיין ולואיס זומה, כאשר קבוצתו של סירוטקין שיחקה נהדר, כדורים עברו מרגל לרגל והקבוצה הגיעה לשלל מצבים.

 

עם סיום המחצית גיל נחום הבלם המצויין נפצע ויש חשש שסיים את העונה והוחלף. דקה 54 הבלם השני גל בראל ספג כרטיס צהוב שני, שהפך לכרטיס אדום והורחק.האורחת החלה לייצר מצבים ובדקה ה-75 פאוזי אחמד הצליח לצמק, ולמעשה קבע את תוצאת המשחק שהסתיים 2-1 לקלנסוואה.

 

גיא דיין, כבש גול יפה ועזר לקבוצתו לנצח את הכח ר"ג. צילום: חמודי זמורה.

 

בשבוע הבא הפועל קלנסוואה תפגוש את צעירי טירה למשחק סופר מסקרן, בעוד הכח ר"ג תפגוש את ביתר ר"ג לדרבי מסקרן ומעניין לעיר ר"ג. 

 

חיים סירוטקין מאמן המנצחת בתגובה:"אני מאוד שמח להשתייך למועדון כמו הפועל קלאסנוואה. היה משחק של שתי מחציות כאשר מחצית ראשונה נהדרת שלנו, ועם ההרחקה של גל בראל. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולפרגן להכ"ח ר"ג שידעו לנצל את היתרון המספרי וכמעט להשוות. שמח שהראינו אופי ולקחנו את שלושת הנקודות, בשלב זה יותר חשובות מהכל. שבוע הבא משחק חדש ולא פשוט מול טירה אנחנו נגיע מוכנים כדי לנצח".

 

עארף טימור סלאמה היו"ר החזק בקלנסוואה מימין, חיים סירוטקין ועוזרו. צילום: חמודי זמורה.

 

עארף טימור סלאמה יו"ר קלסנוואה בתגובה לאחר המשחק:"ניצחון חמישי שלנו בליגה. 15 נקודות מקום ראשון בטבלה. במשחק הובלנו 2-0 במחצית ראשונה הייתי שמח מאד מהמשחק ראיתי את הקבוצה שאני רוצה לראות בקלנסוואה והיה כדורגל אטרקטיבי. מחצית שנייה קיבלנו אדום ושיחקנו בעשרה שחקנים, ולכן היה קשה יותר אבל אני שמח שידענו לנצח ולהמשיך את הדרך הנכונה לעבר המטרה שלנו. שמח מאד שהגיע הרבה קהל לראות את המשחק אנחנו סומכים ומאמינים במאמן שלנו ושרק נמישך ככה". 

שחקני קלסנוואה חוגגים עוד ניצחון בדרך אל המטרה. צילום: חמודי זמורה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. קלנסווה (00 23-10-2021, 21:21)
    קלנסווה עולה ליגה בהליכה , יש להם שחקנים ברמה של ליגה לאומית כמו גיא דיין, פיראס עוואד , גם יש להם שחקני בית צעירים שמשחקים בשביל הסמל כמו עיסא, גלאל , לית סלאמה , צריך לשמור עליהם ואולי צריכים עוד שני בלמים טובים וחלוץ טוב , בהצלחה קלנסווה אוהב אותכם ..!
  2. קחו אותי (שחקן 23-10-2021, 22:16)
  3. מקום בלאומית יש להם קחו אותי (שחקן ליגה א 23-10-2021, 22:17)
  4. קלנסוואה הכי טובה אבל יורקת דם כול משחק אין לה נצחונות קלים. (דני מאונו 23-10-2021, 23:05)
    יעלו אולי מחנה יהודה גם טובים וילכו איתם ראש בראש.
  5. מילה אמת (קלנסווה 24-10-2021, 00:22)
    מאמן מצטיין עושה עבודה יפה על המגרש. רואים שחקנים ומטרתם ברורה שלוש נקודות. כל הכבוד מאז שהמאמן הזיז את הנקודות החלשות הקבוצה השתנתה לגמרי . תודה חיים לך ולכל הצוות המקצועית שאיתך תודה לשחקנים זה כולל כולם . ותודה גדולה ממני ומכל אוהדי הפועל ל עארף ابو احمد עושה עבודה יפה תומך מעודד משקיע ומקווה שנמשיך בדרך הזאת يلا هبوعيل قلنسوة ועוד יחזור הקהל שאוהב את הפועל אבו סעיד
  6. מקום הכי מסודר בליגה ניהול של ליגת העל (יוסי שמכיר 24-10-2021, 08:29)
  7. סירוטקין הזה גאון, כל קבוצה הופך להכי טובה (יוסי 24-10-2021, 08:30)
  8. מאמן טוב כל הכבוד חיים (דרחי 24-10-2021, 11:05)
    מאמן טוב בן אדם ישר כל הכבוד משחק טוב שלנו מחצית ראשונה