תיקו של אופי: מ.ס דימונה ויפו נפרדו בתוצאה 1-1

משחק העונה בין דימונה ליפו סיפק לנו הרבה דרמה, ושתי מחצית שונות שבסופן הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות. יפו וערן לוי הבינו מהר שהם לא באו לטיול בדימונה, והחבורה של רונן ווינשטיין הציגה יכולת טובה במחצית השנייה. יפו עלתה ליתרון משער של בן רוזיליו, אך טל איילה צימק עבור דימונה, ששגם עשתה מהפך משער של משה אסולין בתוספת הזמן, אך הוא נפסל בטענה לנבדל. אוהדי יפו קראו לאיציק ברוך להתפטר

  • על ידי: לירן ביטון
  • 23-10-2021
  • 10:17

סביב המפגש בין מ.ס דימונה למכבי יפו היו הרבה צפיות. בשני הצדדים הבינו טוב מאוד שזהו מפגש שהתוצאה שלו תהווה הצהרת כוונת משמעותית להמשך הדרך של הקבוצות בליגה. בדימונה אומנם לא הצהירו על עלייה, אך אין ספק שלקבוצה יש שאיפות גדולות מאוד. דימונה הגיעה ללא עודד ביירו הגולר של הקבוצה וללא יוני שגיב, כאשר בין קורות השער עומד בן וולובלסקי אקס יפו. 

 

מן העבר השני, הבולגרים שחולמים לעלות לליגה הלאומית, יחד עם השחקן המוביל של הליגה ערן לוי. יפו שמה למטרה לבוא לדימונה כדי לנסות ולקחת נקודות, והגיעה בחיסרון משמעותי וללא רונן פרץ שלא שותף במשחק עקב צהובים. 

 

 

הקבוצות בפתיחת המשחק 

 

המשחק נפתח בסערה מצד שתי הקבוצות, אך ככל שחלפו הדקות יפו הניעה כדור, שלטה במשחק וחיפשה לעלות ליתרון מהיר. דימונה אומנם לא הרשימה במחצית הראשונה, אך יפו נתקלה ביריבה עיקשת שלא עשתה לה חיים קלים. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה , ערן לוי שניסה לכבש את שער ההיתרון במשחק, שלח כדור נהדר לבן רוזיליו הצעיר שקבע 1-0, ושלח את ווינשטין וחבורתו לעשות חושבים בחדר ההלבשה. 

 

יגיל אוחנה מנסה לעצור את פיליפ חיאכ

 

ערן לוי מול הקוון במשחק 

 

דימונה התעוררה במחצית השנייה והתעלתה על יפו שנעלמה, וגם ערן לוי הכוכב של הקבוצה לא עזר לה. דימונה החלה לתקוף את השער של אלמוג מלול שמצידו עצר כמה מצבים בטוחים. למרות שהייתה בפיגור דימונה לא וויתרה, וכעשר דקות לסיום טל איילה המנהיג של דימונה על המגרש פרץ לרחבה וכבש את שער השוויון במהלך נהדר. 

 

 

מאיר אוחיון מניע כדור אל עבר השער של דימונה 

 

משה אסולין כמעט ועושה מהפך

 

דימונה הבינה שהיא במומנטום מצוין, והמשיכה לתקוף כאשר משה אסולין שנכנס כמחליף כבש שער עמוק בתוך תוספת הזמן ועשה מהפך, אך השער נפסל בטענה לנבדל והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות מאכזבת. אוהדי יפו שהגיעו לצפות במפגש מול דימונה זעמו על התוצאה בסיום, וקראו למאמן הקבוצה איציק ברוך להתפטר. 

 

ערן לוי יורד מאוכזב אל חדר ההלבשה בסיום

 

לסיכום: מ.ס דימונה מוכיחה כל פעם מחדש שהיא אחת מהקבוצות האטרקטיביות ביותר בליגה, וממחזור למחזור היכולת של הקבוצה משתפרת. אך אם דימונה רוצה להמשיך ולדבר על הצמרת היא צריכה לדעת גם לפתוח טוב משחקים ולא להתבסס על שערים שמגיעים בדקות הסיום, כי היא גם עלולה למעוד. מנגד, יפו נבנתה במטרה לעלות ליגה, אך ככה לא עולים ליגה.

 

יפו ביססה את הסגל על שחקן אחד בדמותו של ערן לוי, שאין ספק שערן הוא שחקן ענק, אך הוא לא יכול להוביל את יפו לבד את יפו לעלייה ונראה שהאוהדים כבר התחילו להבין את זה. יפו תהיה חייבת לחזק את הקבוצה משמעותית כדי להמשיך במסע שלה, אך למרות הכל גם מגיע להם שאפו אדיר על שיתוף שחקני בית שמציגים יכולת טובה, ביניהם כובש שער ההיתרון בן רוזיליו. 

ערן לוי ומשה אסולין לוחצים ידיים בסיום

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונה נענשו פעמיים על הגניבה שעשו באזור (רוני 23-10-2021, 11:10)
  2. מאמן יפו כושל (מוסאי 23-10-2021, 11:22)
    לך הבייתה נימאסתה עלינו מאמן פח אשפה חלש מאוד ללא חוט שדרה ג'ינג'י מטומטם
  3. עם מחטיאר, שירי וצבן (גווארקוס 23-10-2021, 12:23)
    לא עולים ליגה. עולים לתורה
  4. נכשלת (איציק הבייתה 23-10-2021, 15:58)
    עדיף לך שתתפטר עכשיו למה גם ככה שבוע הבא תפסיד לכפר ואז יפטרו אותך
  5. הנהלת יפו אתם לא רואים שהקבוצה גרועה (בושה וחרפה 23-10-2021, 16:44)
    החלוצים חלשים מאוד ברמה נמוכה . אין קישור זה כל הזמן רק לערן והוא או שמעיף כדורים לרחבה או שבועט מכל מצב . ככה זה לא גדורגל.תחילו לשחרר שחקנים ולהביא קשר ושני חלוצים בכירים.תתעוררו כבר אם אתם לא רוצים ללכת לים עוד כמה מחזורים
  6. מאמן יפו הביתה יחד עם אמסלם וטוריאל (די חלאס 23-10-2021, 16:49)
    לא מסוגלים לתת גול אחד.הנהלת יפו אמרתם תביאו שחקנים מעל הליגה איפה הם.ערן בקושי זז ורק צועק איפה המשחק הקבוצתי זה לא יעבוד רק עם הבעיטות שלו .למה לא השארתם את הקבוצה משנה שעברה עם חיזוק איכותי
  7. למגיב 3 (אחד שמבין 23-10-2021, 16:59)
    למה לזלזל בתורה? מי שמזלזל בלעלות לתורה לא יעלה גם ליגה!!!
  8. גנבתם שבוע שעבר נצחון באזור לאור היום (אזורניק 23-10-2021, 21:38)
  9. יפו סתם קבוצה (אלי 24-10-2021, 18:02)
    קבוצה בנונית מינוס אני לא מאמין שיפו יצליחו להתברג ב 5 הראשונות הליגה חלשה להחריד