בכיוון הנכון: שמשון ת״א התפוצצה 2-4 על כפר קאסם

לאחר שבוע סוער שכלל חילופי מאמנים, הגיעה שמשון כפר קאסם ומאמנה החדש יובל נעים, למשחק קריטי מבחינתה מול העולה שמשון תל אביב. החבורה של צביקה לוי הציגה יכולת מפתיעה, ועשר דקות לסיום כשהאורחת עוד הייתה ביתרון, היא עשתה מהפך אדיר ולקחה שלוש נקודות יוקרתיות. עומר הלוי הצטיין עם שלושער מרשים. צביקה לוי: ״לומדים בדרך הקשה איך לוקחים נקודות שמח מאוד על הניצחון״

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-10-2021
  • 15:26

התוצאה המפתיעה ביותר במחזור ה-7 בליגה א׳ דרום, הגיע מהמפגש בין שמשון ת״א לשמשון כפר קאסם. העולה הטרייה הגיעה כאנדרדוג למשחק מול הסגל המרשים של שמשון כפר קאסם, ומצידה הייתה חייבת לאגור נקודות לאחר 3 מחזורים מאכזבים. האורחת הגיעה למשחק עם מאמנה החדש יובל נעים, אבל הבינה מהר מאוד שלא מצפה לה טיול.


הפתיחה הייתה שייכת דווקא לקבוצה מכפר קאסם, שהחזיקה בכדור וניסתה לייצר מצבים מול ההתקפות המתפרצות של שמשון תל אביב. אך כנגד מהלכי המשחק המארחת היא זו שהגיעה למצב הראשון, לאחר שעומר הלוי הכניס כדור עומק לדביר ישי שהוכשל 18 מטר מהשער, אך התעלמות מוחלטת של השופט מונעת משמשון לעלות על לוח התוצאות.


כפר קאסם המשיכה לנסות ולהחזיק בכדור, ושלחה המון כדורים ליוסי אסייג שאחד מהם הגיע בדאבל פס אדיר לאליאור סיידר שקבע 1-0 לשמשונים מכפר קאסם. דווקא לאחר השער שמשון תל אביב התעוררה והגיבה נכון למשחק, עומר הלוי המצויין ניווט כל התקפה של שמשון, ובעזרת יובל בן עמי המגן הימני חדרו פעם אחר פעם את הגנת כפר קאסם, אך ללא הועיל.בדקה ה-43 לחץ של שמשון תל אביב גרם לטעות בהגנת כפר קאסם, לאחר שדביר ישי השתלט על הכדור והוכשל על ידי דודי אלון, עומר הלוי לא התבלבל וקבע שוויון 1-1. 

 

צביקה לוי: ״ החדרנו לשחקנים ביטחון שאפשר לנצח כאנדרדוג״ (צילום: איתן ידגר)

 

את המחצית השנייה פתחה שמשון תל אביב בלחץ על שערה של קאסם, ודווקא לאחר שתי החמצות האורחת יצאה להתקפה מהירה לאחר איבוד כדור של הגנת שמשון, ואליאור סיידר השחקן המוביל בכפר החזיר את קבוצתו למשחק וקבע 2-1 . אך המשחק עדין לא נגמר, ולמרות ההיתרון של האורחת, שמשון תל אביב שיחקה ללא רגשי נחיתות והמשיכה גם בפיגור לשלוט במשחק.

 

שני החילופים המצויניים של צביקה לוי הוכיחו את עצמם במשחק. לאחר שדביר ישי קיבל כדור באגף הימיני, עבר את סולליך, הגביה כדור מדוייק היישר לעומר הלוי שבזינוק עם הראש קבע 2-2 מוצדק. שמשון ת״א משיכה להאמין, וגם השערים לא איחרו לבוא. הכדור שוב הגיע לדביר ישי, שעבר שוב את סולליך בקלילות רבה, הוציא כדור רוחב ומאור אסור קובע בנגיעה 3-2 לשמשונים מתל אביב.

 

שמשון כפר קאסם ניסתה לצאת להתקפות, אך החבורה של צביקה לוי נלחמה ללא רגשי נחיתות, ובדקה ה89 עומר הלוי סגר עניין לאחר שכבש את אחד השערים היפים של העונה מ-30 מטרים היישר לחיבורי השער של דודי אלון שהיה חסר אונים.


לסיכום: שמשון כפר קאסם צריכה לבצע חריש עמוק, ואין ספק שליובל נעים מצפה הרבה עבודה. שמשון תל אביב נראתה מאומנת וניצחה בצדק, ומראה שיש לקבוצה הזו הרבה מה לתת בליגה בניצוחו של צביקה לוי שהגיע מוכן למשחק .

 

צביקה לוי אמר לאחר הניצחון : "ניצחון חשוב מאוד! כל השבוע דיברנו עם השחקנים והחדרנו להם ביטחון שאפשר לקחת נקודות דווקא ממקום של אנדרדוג.יש פה קבוצה צעירה ומוכשרת שעובדת קשה בכל אימון ואימון, ואנחנו משלמים מחיר לא פעם בגלל החוסר ניסיון, אבל מצד שני לומדים בדרך הקשה איך לוקחים נקודות. שמח מאוד על הניצחון נמשיך לעבוד קשה, ומתרכז כבר במשחק הבא מול מרמורק."

עומר הלוי חתום על הניצחון של קבוצתו מול כפר קאסם

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמשון לא פרייארים (אחד שמבין 23-10-2021, 16:52)
    שמשון תל אביב קבוצה חזקה מאוד הגנה ברזל לא פרייארים בכלל
  2. שמשוני (אביב 23-10-2021, 18:20)
    הולכים לעשות לכל הקבוצות הרבה כאב ראש נוכתר בסוף העונה להפתעה של הליגה
  3. צביקה עשה בית ספר ליובל נעים (צופה ניטרלי 23-10-2021, 19:46)
    צביקה ושמשון באו מוכנים יותר שמשון שלמו ביוקר על ניהול כושל ויהירות המאמן שלהם
  4. יאללה שמשון (עם הלב והנשמה 23-10-2021, 20:26)
    צביקה מאמן תותח. עומר שחקן כוכב. שמשון לא פראיירים. עם הלב והנשמה השמיים הם הגבול.
  5. כל הכבוד (משה קינדיל 24-10-2021, 14:53)
    על רוח לחימה ורצון ,לא מרימים ידיים גם בשלהי המשחק וגם בפיגור, צריך לנסות וזה מצליח, אף קבוצה לא יותר טובה בליגה הזאת, מי שלא נכנע ונלחם ומעיז מצליח.
  6. או יובל נעים איזה פתיחה מהתחת (אוהד כדורגל 24-10-2021, 17:59)
    יובל נעים יחליף את כול השחקנים בכפר קאסם .יכניס אותם לחובות ויאשים אחרים מאמן בלוף