שמשון ת״א גברה על כפר קאסם, טבריה מעדה מול מגדל העמק

המחזור השביעי בליגה א' נפתח היום (שישי), והוא סיפק לנו תוצאות מפתיעות ושערים דרמטים. במחוז הדרומי שמשון ת״א עשתה מהפך וניצחון אדיר על כפר קאסם, מ.ס דימונה ומכבי יפו נפרדו בתיקו, חולון הביסה את כסייפה ואשקלון סחטה נקודה ממכבי יבנה. במחוז הצפוני עירוני טבריה שוב איבדה נקודות, הפעם במגדל העמק, הפועל הרצליה הביסה את פרדיס וזלפה הפתיעה את טירה במשחק רב שערים. הסיכום המלא בפנים.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 22-10-2021
  • 16:20

מחוז דרומי

 

מ.ס דימונה - מכבי קביליו יפו 1-1

ככה לא עולים ליגה! ערן לוי ומכבי יפו הגיעו לביקור בדימונה, אך הקבוצה לא הרשימה מספיק על המגרש והכעיסה את אוהדי הקבוצה. בן רוזליו העלה את יפו ליתרון במחצית הראשונה, והבולגרים הצליחו לשמור על התוצאה עד לעשר דקות לסיום המשחק. ואז הגיע טל איילה שכבש את שער השוויון. עמוק בתוך תוספת הזמן דימונה כמעט ועשתה מהפך, אחרי שמשה אסולין שנכנס כמחליף כבש שער במהלך אדיר , אך השער נפסל בטענה לנבדל, (ספק אם באמת היה נבדל) , והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות.

 

ערן לוי ומשה אסולין הקפטן של דימונה בסיום (צילום: יח״צ) 

 

שמשון ת״א- שמשון כפר קאסם 2-4

משחק הבכורה של יובל נעים על הקווים של כפר קאסם, הסתיים באכזבה גדולה ובהפסד לעולה הטרייה שמשון ת״א. אליאור סיידר כבש צמד לכפר קאסם שפתחה טוב יותר את המשחק, אבל שלושער אדיר של עומר הלוי ושער נוסף של מאור אסור הביאו שלוש נקודות לצביקה לוי, שרשו ניצחון אדיר על שמשון כפר קאסם שגם העונה בנתה סגל מרשים, אך היכולת מרשימה פחות.

 

צביקה לוי עם ניצחון אדיר על שמשון כפר קאסם (צילום: איתן ידגר) 

 

בני אילת - מכבי שעריים 1-0

הקבוצה הדרומית בישראל אירחה את מכבי שעריים במטרה לצבור ניצחון ליגה ראשון. לאחר מחצית ראשונה שקולה האורחת עלתה ליתרון משער של עידו שרון. בחצי השני בני אילת שלחה הרבה שחקנים קדימה במטרה להשוות, אך היא לא הייתה מספיק מדויקת בפעולות האחרונות. בסיום, מכבי שעריים חזרה לרחובות עם שלושת הנקודות, העולה החדשה בצרות צרורות.

 

הפועל אשקלון - מכבי יבנה 1-1

משחק מרתק באשקלון. האורחת עלתה ליתרון בשלב מוקדם כשאדיר חליפה נגח לרשת. המארחת הצנועה מאשקלון לא הרימה ידיים כשחזרה למשחק כמה דקות מאוחר יותר כשגל ליבנה הצעיר הגיב נהדר לכדור חופשי ומתוך הרחבה השווה את התוצאה. החצי השני לא התעלה לרמה גבוהה, לקראת הסיום מכבי יבנה ניסתה לכבוש ולקחת את הנקודות, אך היא לא הייתה מדויקת בפעולות האחרונות. אשקלון צוברת נקודה נוספת, מכבי יבנה אכזבה במשחק שעל הנייר הייתה צריכה לקחת.

 

ירמיהו חולון - כסייפה 2-6

תצוגת ענק של החבורה של אביבי זוהר מול כסייפה. תוך פחות מחצי שעה המארחת הייתה ביתרון כפול משערים של עוז ראלי וגל אסולין. במחצית השנייה כסייפה ככל הנראה הרימה ידיים, ונעלמה כמעט לגמרי מה אפשר לסגולים לכבוש עוד ארבעה שערים עליהם אחראים: אברהם ראדי, אבי קטן שהשלים צמד ואיתי מורנו. כסייפה אומנם כבשה שני שערים במשחק עליהם אחראי רועי אללוף, אבל זה לא הספיק לקבוצה מול החבורה של אביבי זוהר שחגגה ניצחון גדול, ובכסייפה נראה שרק הצרות והבעיות חוגגות.

 

הפועל מרמורק - הפועל בקעת הירדן 0-3

הקבוצה של דוד מרטן המשיכה את המונמטום הנפלא שלה גם נגד בקעת הירדן כשניצחה בקלילות. לאחר תשע דקות בלבד דייגו ניקולייאבסקי העלה את האדומים ליתרון, בקעת הירדן חיפשה לחזור למשחק במחצית השנייה אך נענשה. כחמש דקות לסיום מתן בית יעקב הנפלא הכפיל, ועמוק בתוך תוספת הזמן הראל בן עבי קבע את תוצאת הסיום. מרמורק עם ניצחון ליגה שני ברציפות.

 

תוצאות נוספות :

עירוני אשדוד - נורדיה 1-3

 

מחוז צפוני 

 

הפועל מגדל העמק - עירוני טבריה 1-1

משחק דרמטי במיוחד במגדל העמק. לאחר מחצית דיי משמימה בה טבריה לא הצליחה לכבוש, בחצי השני היא הגבירה את הקצב ולאחר רצף אירועים אילון אלימלך כבש את שער ההיתרון הנחשק. המארחת לא הרימה ידיים וחזרה למשחק עשר דקות לסיום כשלידור כהן הנהדר כבש. טבריה לחצה את השער וחיפשה הכרעה, אך נתקלה פעם אחר פעם בהגנה העקשת של עומרי ביטון. בסיום, טבריה עם איבוד נקודות שני ברציפות, מגדל העמק עם נקודה יוקרתית.

 

ראול גרשומוב, הציג יכולת טובה במשחק (צילום: עודד חסין) 

 

בני זלפה - מ.ס טירה 3-4

ניצחון אדיר לחניכיו של מומו ניסטל שמוכיח שהוא בא לעבוד בזלפה. על כר הדשא קיבלנו משחק לוהט עם הרבה אירוע דרמטיים, וחגיגת שערים אדירה. אחרי משחק צמוד מאוד החבורה של מומו ניסטל רשמה ניצחון ענק שיתן למועדון הרבה אוויר לנשימה. ואילו טירה מאבדת נקודות חשובות, ושוב בועטת בדלי כשהיא לא מתרחקת משמעותית מהצמרת ומטבריה. 

 

הפועל הרצליה - בני פרדיס 0-4

הקבוצה של ארז בנודיס קיוותה להמשיך את המומנטום החיובי מול פרדיס שחסרה את המאמן והקפטן שלה. על כר הדשא ראינו משחק במעמד צד אחד, פרדיס נעלמה כמעט לגמרי, והרצליה ניצלה את המומנטום כדי להתפוצץ עם ארבעה שערים, שעל שניים מהם אחראי הכוכב של הקבוצה עידן דוד. הרצליה ממשיכה להרשים, פרדיס שוב מובסת.

 

רובי שפירא - צור שלום 2-3

אחרי תקופה לא פשוטה ברובי שפירא, הקבוצה יכולה סוף סוף לחייך לאחר שצברה שלוש נקודות חשובות בבית. כבר מהפתיחה ניתן היה לראות את הנחישות של שחקניו של אלעד בראון, שהרשימה עם יכולת טובה וגם התפוצצה עם שלושה שערים במחצית הראשונה. בחלק השני צור שלום התעוררה, החלה לתקוף וגם צימקה את התוצאה מצמד שערים. עד לסיום האורחת ניסתה לבצע מהפך, אך פספסה ממצבים קורצים וחזרה הביתה בידיים ריקות.

 

תוצאות נוספות

עירוני נשר - צעירי כפר כנא 2-2

בני ערערה - מכבי טמרה 3-1

 

 

 

חולון חוגגת עוד ניצחון גדול בדרך לעוד שבוע במקום הראשון.

הוסף תגובה
תגובות
  1. השכן (יופי מגדל 22-10-2021, 16:25)
    במילה אחת עמרי בשתי מילים עומרי ביטון יששששששששש
  2. במקום 7:0 !!!!!! רק תיקו. (אוהד עירוני טבריה 22-10-2021, 16:42)
    מגדל העמק התקפה אחת בלבד ושער 1. טבריה 100 התקפות ושער 1. טבריה, המאמן רואה 70 דקות לא פוגעים, אחרי 30 דקות היית צריך לעשות חילוף ולא לחכות כמעט משחק שלם לעשות חילוף,
  3. עבד טיטי + טירה (טבריני 22-10-2021, 17:24)
    חחחחחחחחחחחחחחחחח אך לקבל 4 חחחחח לכו לישון טבריה עולה השנה ללאומית קבוצה חלשה אתם שמשחקים פתוח הכול נראה אחרת אהההה. חחחחחחחח
  4. מחדל העמק (השכן של השהן 22-10-2021, 17:54)
    השכן, לתשומת ליבך מגדל העמק במקום 15, ואתה אומר כל הכבוד לעומרי ביטון? אנחנו מכירים את הציניות שלך, מגדל העמק במצב צדאיג מאד.
  5. תגובה ל1 (אוהד טבריה 22-10-2021, 18:01)
    אתה חוגג שמחה הזויה אתם קבוצת תחתית , וטבריה בסוף שנה יעלו ליגה אז בשביל מה כל השנאת חינם הזאת ??? מיותר לחלוטין , תתמקד לאהוב את הקבוצה שלך במקום לשנוא קבוצות אחרות
  6. טבריה בכסף שלכם היינו עולים ליגה לאומית בליגת העל אז תשבו בשקט (יוסי 22-10-2021, 18:40)
  7. הנהלת אזור תתעוררו צריך חלוץ (מתי תביאו כבר 22-10-2021, 19:18)
    תביאו חלוץ שיתן גולים אחרת נרד ליגה ארזואן זה נכה
  8. ליו”ר כסייפה (חולוני 22-10-2021, 19:19)
    הפסדתם. יש גיליוטינה מתנה מ כנפו .לאסוף בצומת חולון
  9. טירה...איזו בושה לחטוף רביעייה (ברק 22-10-2021, 19:38)
  10. לאוהד אזור אתה מצפה מההנהלה להתעורר? (דוד 22-10-2021, 20:04)
    הסמרטוט אלגזי מענין אותו רק לקבוע ולתת הוראות ולעשות חילופים ראובן סמרטוט
  11. ליאור ראובן מפחד הוא משלם כסף לפכטר לאמן באזור (אזוריה 22-10-2021, 20:10)
    אם יעיפו אותו מאזור אף קבוצה לא תיקח אותו אפילו לא בפינגפונג
  12. פכטר ינמושה כולנו יודעים שאתה כזה (תושב אזור 22-10-2021, 22:48)
    תעיף כבר את ליאור ראובן איך זה שאתה פוחד מאלגזי הדפקת תתביש אתה לא ראש מועצה אתה שפן
  13. כל הכבוד לבחורים משעריים (הוגה דעות 23-10-2021, 07:44)
    נכנסו לחצי העליון של הטבלה.אולי יתחילו מעכשיו לנצח גם במגרשים קרובים יותר כולל זה שברחובות