אביבי זוהר חתם לעונה נוספת בחולון

בלעדי. במועדון החולוני מרוצים מאוד מעבודתו של אביבי זוהר וכאות הערכה על הדרך של המאמן והצוות המקצועי החליטו להחתים אותו לעונה הבאה. לאחר פגישה בין הצדדים הבוקר סוכם על התנאים. מחולון נמסר:"אביבי הביא רוח חדשה ועננה למועדון".אביבי:"שמח לחתום במועדון הכי טוב בליגה א לדעתי"

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-10-2021
  • 14:04

מועדון הכדורגל מחולון אשר סיים את משחקו אמש מול מכבי שעריים בתיקו 2 והעלה את הקבוצה למקום הראשון יחד עם הפועל כפר שלם החליט להחתים את המאמן אביבי זוהר לעונה נוספת. 

 

תגובת מועדון ירמיהו חולון: "אנחנו מאוד מרוצים מהדרך והסגנון השונה שאביבי הביא לחולון בכלל ולליגה א בפרט . יש רוח חדשה ורעננה  במועדון הזה ואביבי הוא אחד הגורמים להרגשה הזו השילוב של שחקנים צעירים וותיקים וסגנון המשחק זה מה שאנחנו רוצים לראות בחולון . יש לאביבי גיבוי מלא מאיתנו ואין לנו ספק שהוא יביא את חולון לאן שאנחנו שואפים."

 

 

אביבי זוהר בתגובה:" מאוד משמח אותי לדעת שבמועדון מעריכים את הדרך המקצועית שלי וברגע שרונן, ליאור ופרדי הציעו לי לחתום לעונה נוספת הסכמתי מיד. מבחינתי ירמיהו חולון זה המועדון הטוב בליגה א׳ ויש בו את כל התנאים להצליח. נמשיך לשתף פעולה כולם יחד על מנת להביא את המועדון להצלחות בדרך המקצועית והניהולית שלנו. מעריך את זה מאוד ומה שחשוב עכשיו זה המשחק הקרוב מול נורדיה בשישי"

אביבי זוהר ורונן קנפו מיד לאחר החתימה על החוזה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה הולך פה?? (יוך 11-10-2021, 16:25)
    איזה שקוף
  2. אביבי חטרטה (הוגה דעות 11-10-2021, 16:28)
    אם חולון המועדון הכי טוב לדעתך בליגה א , אז באמת אתה חרטטן . בוא נראה מה יעשו איתך בהמשך העונה בחולון .
  3. רונן (אבי 11-10-2021, 16:33)
    לא חבל שתשלם לשתי מאמנים לכל כך הרבה זמן?
  4. שתיי הפסדים והכול משתנה (כנפו אכלת אותה 11-10-2021, 20:25)
    הכול בולשיט לדעתי מי שיעלה ליגה זה כפר שלם