בדקה ה-90 : חולון חילצה נקודה מול מכבי שעריים

מוסא בן חיים ומכבי שעריים כבר הרגישו את הניצחון במשחק החוץ על ירמיהו חולון אך שער דרמטי בתוך תוספת הזמן קבע 2-2 גדול. מתן ארביב כבש צמד לזכות שעריים, גל אסולין ואברהם רדאי הגיבו וחילצו נקודה לחולון.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 11-10-2021
  • 12:37

ירמיהו חולון אירחה את מכבי שעריים למשחק במסגרת המחזור החמישי בליגה א' דרום. עבור שתי הקבוצות היה מדובר במפגש פיקנטי במיוחד וזאת בעקבות כמות אנשי הצוות והשחקנים שעברו השנה מצד לצד. ברמה המקצועית, חולון הגיעה במומנטום נהדר וזאת לאחר ניצחונות מול בני אילת ועירוני אשדוד. מנגד, מכבי שעריים חיפשה לנצח ולהיצמד לצמרת הגבוהה. 

 

אווירה חיובית בירמיהו חולון (צילום : מני בן ארי)

 

ליאור שלומן אירח ביציע את איציק ברוך ומאיר דרעי ממכבי יפו (צילום : מני בן ארי)

 

לפני השריקה, ירמיהו חולון ערכה טקס הוקרה למוסא בן חיים וטל משען על תרומתם למועדון לאורך השנים.

 

הנהלת ירמיהו חולון ערכה טקס למוסא בן חיים וטל משען (צילום : מני בן ארי)

 

הפתיחה הייתה סוחפת. ירמיהו חולון פתחה בצורה חזרה את המשחק ואף הייתה קרובה לכיבוש אך דווקא האורחת היא זו שעלתה ראשונה על לוח התוצאות, מתן ארביב הגיב נהדר לכדור קרן של עידו שרון וכבש. לאחר שלוש דקות בלבד, שעריים עלתה ליתרון.

 

 

 

חולון לא נכנסה להלם ולאחר השער היא שלחה הרבה שחקנים קדימה והשיגה את שער השיוויון. בדקה ה-17 התקפת מעבר נהדרת הסתיימה בבישול נפלא של אסף גובזה לגל אסולין. 1-1.

 

חולון חגגה את שער השיוויון (צילום : מני בן ארי)

 

לקראת סיום המחצית שחקנה של שעריים, דניאל תרועה נפצע בקרסול והוחלף, בהמשך גם טל משען נזקק לתפרים בראש לאחר פציעה.

 

טל משען נזקק לטיפול רפואי (צילום : מני בן ארי)

 

כמו בתחילת המשחק, גם למחצית השנייה מכבי שעריים עלתה מצוין. בדקה ה-48 איליי חן בעט לקורה, מתן ארביב השתלט על הכדור החוזר וכבש. 2-1 למכבי שעריים.

 

מתן ארביב חגג את שערו השני במשחק (צילום : מני בן ארי)

 

מרגע זה מכבי שעריים נסוגה אחורה במטרה לשמור על התוצאה ונענשה. בדקה ה-92 כדור שנשלח לרחבה פגש את ראשו של אברהם רדאי שהכניע את  ליאור חדריאן וקבע 2-2 דרמטי.

 

חולון הצליחה להשוות בדקה ה-92 (צילום : מני בן ארי)

 

לסיכום : ירמיהו חולון ונשארת צמודה למקום הראשון ויכולה לסכם פתיחת עונה מוצלחת. אם הקבוצה של אביבי זוהר ורונן קנפו תמשיך בקצב הזה, היא עשויה לרוץ העונה בצמרת הגבוהה. מכבי שעריים של מוסא בן חיים אמנם משחק לפרקים כדורגל טוב ובכל משחק העונה היא הוכיחה שמדובר בקבוצה איכותית אך לא מספיק מכרעת ואם בכוונת הכחולים לרוץ השנה בצמרת הגבוהה הם חייבים לדעת לנצח ומשחקים ולא ליפול בדברים הקטנים.


מוסא בן חיים בסיום : ''עשינו תיקו במגרש קשה שהרבה קבוצות יאבדו בו נקודות. יכול להיות לפני המשחק הייתי קונה תוצאה כזאת אך כבר הרגשנו את הניצחון וזה כן מאכזב לספוג בתוספת הזמן. עברנו משחק קשה מאוד עם פציעות ואתגרים, עבורי זה היה אחד המשחקים הקשים ביותר שניהלתי כמאמן כדורגל. ניקח מהמשחק את היכולת ההתקפית ואת זה שכבשנו פעמיים, חבל לי שירדנו אחורה בשלב מוקדם, לא הייתה שום הוראה כזו מהצד שלי אלא להיפך, הוצאתי קשר אחורי והכנסתי את סהר לוי, שחקן עם אוריינטציה התקפית. בגדול זה כן מאכזב מאוד כי רצינו לנצח ולצבור ביטחון אך אלו דברים שקורים ואנחנו נקום מזה מאוד מהר. הפנים כבר לשבוע הבא.''

 

מוסא בן חיים : ''מאכזב לספוג בתוספת הזמן.'' (צילום : מני בן ארי)

 

אביבי זוהר בסיום : ''יוצא מהמשחק בתחושות מעורבות..מצד אחד שמח שהשווינו בסוף ומצד שני מאור רציתי שננצח ואני גם חושב שכן היינו ראויים לניצחון מול קבוצה חזקה ומאמן מצוין. אני מרוצה מהשיפור מהיכולת של השחקנים שלי ממשחק למשחק אבל עדיין אנחנו יכולים וצריכים לשחק טוב יותר.אתמול היה כדורגל טוב שלנו ואנחנו נהיה טובים עוד יותר בהמשך.''

 

מאמנה של חולון התייחס למטרות הקבוצה : ''המטרה של הקבוצה היא להתמודד עד הסוף בצמרת הגבוהה.זה לא יהיה פשוט בכלל כי יש ליגה חזקה עם הרבה קבוצות טובות אבל בהחלט אני מאמין בקבוצה שלי שאנחנו לא פחות טובים מאף קבוצת צמרת ואת זה כמובן נצטרך להוכיח על המגרש וממשחק למשחק ופחות בדיבורים.''

 

המשחק הסתיים בחלוקת נקודות (צילום : מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש בקבוצה מנחס (לשעורים 11-10-2021, 14:59)
    מני יש לך קבוצה מצוינת אבל עד שלא תתפטר מהנחוס אתם תנצחו רק קבוצות קטנות
  2. מכבי קשישי שעריים (רמי 11-10-2021, 16:06)
    מכבי חביות מתגלגלות שעריים תישאר בליגה וזה יהיה הישג, מדובר בחבורה קשישה ועייפה
  3. מוסא תחשוב התקפה (כחול 12-10-2021, 11:25)
    למה אתה לפניי כול משחק קונה תיקו