חזרה לנשום: מ.ס דימונה ניצחה את הרצליה 0-1

לא ביכולת מרשימה ולא בכדורגל גדול, מ.ס דימונה חזרה למסלול הניצחונות אחרי שגברה על מכבי הרצליה 0-1 בבית. הרכש החדש של וווינשטיין יגיל אוחנה הרשים וכבש את שער הניצחון הבודד במשחק בדקות הפתיחה. מרגע השער ועד לסיום קצב המשחק ירד משמעותית, ומלבד מס׳ מצבים הקבוצות הציגו כדורגל משמים ומשחק שלא התעלה לרמה גבוהה. איליי בכר הורחק בתוספת הזמן

  • על ידי: לירן ביטון
  • 09-10-2021
  • 08:01

המחזור החמישי בליגה א׳ דרום הפגיש בין מ.ס דימונה למכבי הרצליה באצטדיון העירוני בדימונה. מצד אחד החבורה של רונן ווינשטין, אחת מהקבוצות האטרקטיביות בליגה, שהצליחה לפתוח את העונה עם שני ניצחונות ותוצאות תיקו, ובחזור הקודם נעצרה במשחק חוץ מול מכבי יבנה של יוסי זוזוט. בדימונה שמו למטרה לשוב למסלול הניצחונות ובמפגש מול הרצליה להשאיר את הנקודות בבית, כאשר קשר האמצע עמית גבאי שב מהרחקה והבלם בן אלגרבלי שב לשחק אחרי שנעדר במחזור הקודם.

 

מנגד, החבורה של עופר טלקר אחד מהמאמנים הטובים ולמרות התקציב הנמוך ביחס לליגה, הוא בנה קבוצה מסקרנת שרק הייתה צריכה להתחבר. אחרי שלא הצליחה לרשום ניצחון במשך 3 מחזורים, זה הגיע במחזור הקודם והקבוצה של טלקר גברה על שמשון תל אביב, והגיעה במצב רוח מרומם למפגש מול דימונה. 

 

הקבוצות עלו לשחק תחת חום כבד שהקשה על הקבוצות לתפקד. דימונה פתחה את המשחק בלחץ וחיפשה לעלות ליתרון מהיר שהגיע כבר בדקה ה-4, לאחר שעמית גבאי ששב מהרחקה שלח כדור נהדר לרכש החדש יגיל אוחנה, שכבש והעלה את דימונה ליתרון 0-1. השער הימם את הרצליה שהלכה אחורה, ודימונה הגיעה למס׳ מצבים בטוחים להגדיל את ההיתרון, אך מאור כלפה הוכיח שלהרצליה יש שוער בשער. ככל שחלפו הדקות קצב המשחק ירד, והרבה כדורגל לא היה במשחק.

 

שחקני הרצליה מאוכזבים בסיום 

 

המחצית השנייה לא התעלתה לרמה גבוהה, והקבוצות הציגו משחק מנומנם ויכולת מייגעת ובעיקר שוויונית. הרצליה התעוררה ואף הייתה קרובה לשוויון לאחר שתקפה את השער של רותם דהן, שהציג הרבה חוסר ניסיון ליד מס׳ הצלות שמנעו לכבוש והרצליה הציגה חוסר דיוק. גם דימונה הגיעה למס׳ מצבים וניסתה להגדיל את ההיתרון, אך הרבתה להחמיץ. בתוספת הזמן איליי בכר, שחקנה של הרצליה הורחק בצהוב שני והמפגש בין הקבוצות הסתיים כבר במחצית הראשונה, עם שלוש נקודות יקרות למ.ס דימונה.

 

לסיכום: מ.ס דימונה אומנם רשמה ניצחון במשחק, אך לא בכדורגל מרשים ומצופה ממ.ס דימונה לרמה גבוהה יותר. דימונה היא אחת הקבוצה הטובות בליגה, ואם היא תמשיך לצבור נקודות אולי גם נראה אותה בפלייאוף העליון. לקבוצה של רונן ווינשטיין הייתה חסרה רגל מסיימת, והיא הגיעה בדמותה של החלוץ יגיל אוחנה שבינתיים פורע שטרות ומביא לדימונה 3 נקודות יקרות. דימונה יכלה להגדיל את ההיתרון אך הרבתה להחמיץ, והחוליה החלשה של דימונה העונה הוא השוער צעיר רותם דהן שהגיע העונה למועדון, השוער אומנם מוכשר מאוד אך חסר ניסיון לליגה א׳ וזה עלול להיות בעוכריה של דימונה העונה ובמפגש אמש  לקבוצה היה מזל אחד, שהרצליה לא הייתה מספיק מדוייקת מול השער.

 

יגיל אוחנה ורונן ווינשטין מחובקים בסיום 

 

מנגד, למרות ההפסד ובתקציב לא גדול, עופר טלקר מוכיח שהוא מאמן גדול. הרצליה הצליחה לבנות קבוצה מסקרנת ואטרקטיבית, ונראה שהקבוצה מתחילה להתחבר ואמש היא לא עשתה חיים קלים לדימונה והוכיחה שהיא הייתה  שווה נקודה, ואם הייתה מדוייקת יותר גם הייתה יכולה לכבוש את שער השוויון. מי שהצטיין בשורותיה ולמרות שספג שער אחד, הוא השוער מאור כלפה שהרשים בין קורות השער ועצר שערים בטוחים. 

רונן ווינשטין חוגג עם שחקני דימונה

הוסף תגובה
תגובות
  1. דימונהההההה (שלום 09-10-2021, 10:40)
    דימונה אם עוד חיזוק נכון אפשר לדבר חזק השנה רונן ווינשטין תחתים עוד מגן שמאלי
  2. שחקן הרכש (אוהד דימונה 09-10-2021, 11:25)
    שחקן הרכש של הקבוצה זה עמית גבאי בכל זמן שהוא משחק הקבוצה מאורגנת ועומדת טוב חזק מהרחקה ומראה כמה הוא משמעותי לקבוצה הזאת!