לקראת הסופ״ש: מאמנים על הגריל

הפינה החדשה של אתר ״גולר״ בחסות "גריל טאון": מומחי האתר ינסו לעזור לכולם להבין איזה מאמן נמצא תחת לחץ ענק - ואיזה מאמן עלול לסיים את העונה כבר ביום שישי הקרוב. בצפון האם זה יהיה לווינזון מנשר או עודד קוטר? בדרום לאחר שעופר טלקר ומוסא ירדו מהאש קצת האם זה יהיה ליאור ראובן או חנן אזולאי? מעניין זה בטוח יהיה

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-10-2021
  • 15:22

אמנם אנחנו רק סיימנו את המחזור הרביעי בליגה א׳, אבל כבר עכשיו אפשר לציין שיש מספר מאמנים שמאכזבים מפתיחת העונה, ואם הם לא יביאו תוצאות, הם עלולים לסיים כבר השבוע את עבודתם. אתר גולר עושה לכם סדר, מי היה על הגריל שבוע שעבר וירד ממנו כמו גדול, מי נמצא על הגריל ומי הגריל יעיף אותו מהתפקיד? ומי עשוי לרדת ממנו כבר במחזור הקרוב? 

 

ליגה א' דרום

בשבוע שעבר היו על הגריל: גיל גור מנורדיה ירושלים, מוסא בן חיים ממכבי שעריים ועופר טלקר ממכבי הרצליה. בעוד מוסא בן חיים ועופר טלקר הקשיבו לגריל, לקחו את העניינים לידים ועשו ניצחונות כמו גדולים כשניצחו את אשקלון ושמשון ת"א בהתאמה והוכיחו שעוד מוקדם להספיד אותם גיל גור מנורדיה ירושלים ממשיך לאמן את ה"חוג" שנקרא בית"ר נורדיה ולא נראה שבנורדיה הפנימו את העובדה שהם בדרך הבטוחה לליגה ב'. נורדיה לא ירדו כי הם הכי חלשים בליגה אלא בגלל הנאיביות שהם מנהלים את המועדון וחבל שלא עושים שם שינוי בגישה אחרת הם ימצאו את עצמם בליגה ב' כבר באמצע העונה וזה חבל שקבוצה כזאת עם קהל אוהדים מהגדולים בליגה לא יהיה בעונה הבאה.

 

מי עלה על הגריל השבוע?

שניר סופר שחטף שישייה משעריים התפטר וחזר בו מההתפטרות, אבל הוא לא אשם במצב אלא הכביכול מאבק שקיים בין המועדון לעירייה שבעקבות זאת כנראה אין תקציב ראוי למועדון. מאבק מיותר שבגללו המועדון צפוי להצטרף לנורדיה בליגה כבר באמצע העונה.

 

ליאור ראובן הפועל אזור

איזה כשלון ליאור ראובן בהפועל אזור והכישלון הוא לא רק בתוצאות אלא בקבוצה שנה בתחיל העונה. הוא פשוט לא בנה קבוצה מאוזנת, ללא חלק התקפי משמעותי וכשמסתכלים על הסגל, מי יכול לתת גולים שם? אז נכון שבאזור יש מנהל המקצועי הכי טוב בארץ לטענתו, אבל לחטוף חמישייה מול הפועל מרמורק החזקה בבית באזור, זה כבר תבוסה והשפלה כי לא זכור ל"פרלמנט העיר" מתי הקבוצה הובסה בצורה שכזאת. ליאור שכנראה מקורב להנהלת אזור או שמצליח "לגנוב דעת" אצלם ולהשלות אותם שהוא מאמן גדול (אם הבעל בית שלו חושב ומעיד על עצמו שהוא המנהל המקצועי הכי טוב בליגה אז למה לא בעצם). אבל עלינו הוא לא יכול ולכן אנחנו נעמיד אותו על הגריל למרות שמזמן אזור לא מנוהלת בצורה מקצועית ומאמן שהפסיד 5:0 בבית לדעתם לא הולך הביתה, רק מעיד על השכונה שמנהלת את המועדון. אנחנו קוראים למקצועיות גם בניהול "שכונה" כמו שיש באזור. הכל כמובן כביכול.

 

חנן אזולאי (הפועל בקעת הירדן)

שנה שעברה כל המעורבים בליגה הכתירו את חנן אזולאי כגאון כדורגל עם ההצלחה שנקראת בקעת הירדן כשהוביל אותה לפלייאוף עליון כנגד כל הסיכויים אז אני אומר גם תרנגול עיוור יכול להרים גרגיר. חנן לא גאון ולא קוסם והעונה הוא עם 2 נקודות מתוך 12 אפשריות והוא כשלון גדול בטח לאחר העונה שעברה כשעכשיו יש ציפיות. הכי קל להצליח בכדורגל כשאין ציפיות אבל העונה יש ציפיות מבקעת הירדן והוא כנראה לא מסוגל לעמוד בלחץ ולהביא את התוצאות. בקעת הירדן קבוצה נחמדה, משפחתית ואהובה ולכן לא תפטר את חנן גם בעוד חודשים של הפסדים, אבל אולי לחנן יהיה כבוד עצמי ואם בעוד 4 הפסדים הוא ירים ידיים ויכבד את עצמו וילך. כי אני לא רואה ניצחון באופק לבקעת הירדן.

 

העונה הנוכחית פחות מוצלחת עבור חנן אזולאי (צילום: יח״צ)

 

לרשימה זאת יש להוסיף את שרון חיטמן מאמן בני אילת שלפתיחת עונה כזאת חלשה נקודה מ-12 לא חלמו באילת אבל בגלל שהם רק עלו ליגה יש להם סיבות מקלות ולכן נמתין לראות את תוצאת השבת לפני שנעלה גם אותו על הגריל החם של אתר גולר. 

 

ליגה א צפון:

בשבוע שעבר העלנו על הגריל את עומרי ביטון ממגדל העמק, ארז בנודיס מהפועל הרצליה ואלעד בראון מרובי חיפה. היחיד שיכול להיות רגוע במעט זה עומרי ביטון המאמן הצעיר וחסר הנסיון שלמרות ניצחון ראשון שלו העונה ולמרות התקציב הגדול שקיבל, החל "לדבר" בכל תחנת רדיו אפשרית ולהגדיר את הניצחון שלו כאילו שניצח את רומא באולימפיקו וכאילו התקציב שלו לא מהגבוהים שהיו במגדל העמק בעשור האחרון. אז אני אומר לכל המאמנים חסרי הנסיון, ניצחון אחד לא מסכמים עונה, הרבה מאמנים טובים ניצחו משחק אחד בעונה ועדיין פוטרו, אבל ככה זה כשאתה חסר נסיון ומקבל קבוצה להוביל. לעומתו, ארז בנודיס מאמן הרצליה סייים בתיקו בחוץ שזאת תוצאה סבירה ולכן ירד לעת עתה מהגריל החם ואילו אלעד בראון ממשיך להפסיד אבל למזלו הגיע משחק הגביע וניצח וזה אולי סימן לבאות, ולכן גם הוא ירד מעט מהגריל הסופר רותח של אתר גולר.

 

מי כן עלה על הגריל?

 

עומר לווינזון (עירוני נשר)

מאמנה של עירוני נשר נחשב למאמן צעיר ומוכשר מאד. המועדון מנשר הוא אולי עם מחלקת הנוער הכי טובה בליגה א' צפון אבל התוצאות בבוגרים חייבות להגיע וגם מאמן יסודי כמו עומר חייב להביא נקודות ולא יעזור לו התירוצים של קבוצה צעירה, רק עלינו ליגה וכו. כי עוד הפסד שניים כבר יביאו מאמן עם נסיון רב יותר ואני לא אתפלא עם כבר מתחילים לבחוש ולחפש אופציות הולמות למאמן. עומר חייב ניצחון ולדעתי יש לו שבועיים להביא את זה. 

 

האם הנהלת נשר כבר מחפשת מחליף לעומר לוינזון? 

 

מוחמד עוודי (הפועל באקה אל גרביה)

עוודי מאמן צעיר כישורני והכי חשוב מקומי בבאקה. מאמן צעיר אבל עם קבוצה שרגילה בשנים האחרונות להיות בחלק העליון של הטבלה. באקה זאת קבוצה שחושבת שהיא חייבת להתמודד כל עונה אבל ללא תקציב ראוי להתמודד על העליה. לא אתפלא אם עוודי ישלם את המחיר אם לא ינצח את צעירי כפר כנא בשישי הקרוב. 

 

עוד בסכנת הדחה: עודד קוטר מהפועל כאוכב שחייב לנצח את הפועל כפר כנא בחוץ ואם אכן ינצח יסבך את פאהד חסון מאמן כפר כנא. מעניין כבר אמרנו.

מי יהיה על הגריל של אתר גולר?

הוסף תגובה
תגובות
  1. תבוסה 5 אפס (שי יעקובי 06-10-2021, 15:33)
    ב03.01.2015 אזור הפסידה 5 אפס בחוץ להוד השרון. המאמן היה דקל מלכה. בהנהלה היו חיים אלגזי ושמעון סינוואני. מתברר שקל להדחיק שרוצים. אומנם ההפסד לא בבית.
  2. שיודע (אחד 06-10-2021, 17:12)
    תיקון אזור הפסידה במשחק נגד כפר סבא עים דקל ופדידה מי ניהל אותם כולם יודעים
  3. שי יעקבי שאלה (טמבל יעקבי 06-10-2021, 17:50)
    אתה שואל ועונה יחד? האם אזור הפסידה בבית 5 למישהו בליגה א? רמאד שכמוך בבית הבנת בבית
  4. איציק ברוך (אחד שיודע 06-10-2021, 17:59)
    הפסד ועל הגריל
  5. איציק ברוך (יעקב 06-10-2021, 18:39)
    המדענים מקרב אוהדי קביליו כבר מחפשים לו אלטרנטיבה. בכל זאת קבוצת אוהדים
  6. הסתה פרועה (הוגה דעות 06-10-2021, 19:20)
    טור זה איננו אלא הסתה פרועה נגד בעלי מקצוע.אם בעל מקצוע נכשל בתפקידו הרי שהממונים עליו יסיקו מסקנות בכוחות עצמם לאחר שישקלו את כל השיקולים הרלבנטיים .אין צורך בהסתה שנכתבת כאן מדי שבוע .בושה.
  7. ליאור ראובן חלש (אוהד אזור 07-10-2021, 00:38)
    מאמן גונב דעת חלש בנה קבוצה מאוד חלשה וזה יתפוצץ רק ענין של זמן
  8. אבי אבינו (שלומי 07-10-2021, 00:58)
    אבינו צריך ללכת הבייתה ראשון.מאמן חלש שגונב דעת.
  9. רק ליאור ראובן יוציא את העגלה מהבוץ (אזורי בלב 07-10-2021, 10:07)
    אה שכחתי גם היועץ שלו חיים אלגזי…
  10. הגיע הזמן (נשרי 07-10-2021, 10:52)
    חייב מאמן לנשר חלוץ חד וטוב להתחיל להבקיע ויש קבוצה טובה וצעירה רעבה לפליאוף עליון אז יאלה נשר תנו בראש
  11. אלגזי את ראובן (אזורי 07-10-2021, 12:52)
    שניהם יביאו אסון על אזור יורדים ליגה
  12. עודד קוטר גם אם יפסיד ישאר כך נאמר ע"י הנהלת כאוכב!!!! (אוהד 07-10-2021, 13:37)
  13. כאוהד יפו אני רוצה לראות מאמן שיש לו זהות עם הקבוצה (יפואי 07-10-2021, 14:24)
    מוסא בן חיים מאמן מצויין שגדל ביפו ושיחק בימים היפים של הקבוצה
  14. אלגזי הוא המהנדס של האימפריה ששמה אזור (אזוריה 07-10-2021, 15:43)
    הוא ישב חודשים על מנת לבנות את הקבוצה מספר 1 בכדורגל הישראלי אין מהנדסים כמוהו ולא יהיו.
  15. עומר לא על הגריל זה אפילו לא עלה במחשבה לשניה הוא יציב כמו ברזל .אוהד אח תחפש את הגריל במקום אחר עומ (שלומי פרץ 07-10-2021, 15:57)
  16. חיים אלגזי זה מה שיזכרו ממך אחרי שתלך (גיל 07-10-2021, 16:30)
    שהרסת את מועדון הכדורגל הפועל אזור תהפוך לבדיחה בלכתך יחד ים שמעון הרמאי