מנטליות של מנצחים

הקשר בין ספורטאים מצליחים, חוזקות ומיקוד מקסימלי בפעולות כוכב.טל בובליל, מאמן מנטלי להישגים בכתבה שלישית בסדרה "מנטליות של מנצחים"

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 08-10-2021
  • 08:22

כולם רוצים להיות כוכבים, אבל מבזבזים את רוב זמנם באבק כוכבים. למה הכוונה?

 

הכוכבים שלנו הם 3-5 החוזקות המשמעותיות ביותר שעלינו להתמקד בהן ולהעצים אותן כספורטאים. סביב החוזקות שלנו נייצר פעולות כוכב שיעניקו לנו את ההתמקדות וההתפתחות הגדולה ביותר כספורטאים מנצחים. הגיע הזמן שלכם להתמקד בהם!

 

רגע לפני שנבין מהן פעולות הכוכב שלנו, בואו נסביר גם מהו אבק כוכבים, שממנו אנחנו רוצים להתרחק. אבק כוכבים הן הפעולות הקטנות בעלות המשמעות הקטנה ויכולת ההשפעה המינימלית על ההתקדמות שלנו כספורטאים. אבק כוכבים הן פעולות שמבוססות על החולשות שלנו כבני אדם וכספורטאים.

 

בוודאי שמעתם לא פעם בחיים שעליכם להתמקד בשיפור החולשות שלכם.
גישת "מנטליות של מנצחים" אומרת חד משמעית - אל תבזבזו זמן על אבק כוכבים. אל תוציאו אנרגיה על הפעולות הקטנות וחסרות ההשפעה האלה. אל תנסו לשפר את החולשות שלכם.

 

גלו את החוזקות שלכם והתמקדו בהן. קחו לדוגמא את גדול הספורטאים בכל הזמנים, מייקל ג'ורדן. בין החוזקות המשמעותיות של ג'ורדן היו מנהיגות בלתי מתפשרת ולקיחת אחריות אישית מעוררת השראה. איך הוא השתמש בחוזקות האלה כדי להפוך לגדול הספורטאים בכל הזמנים? הוא בחר לקחת אחריות ולהנהיג את הקבוצה בשניות האחרונות של המשחק, הרגעים האחרונים שלפני הבאזר המפורסם.

 

טל בובליל, מנטליות של מנצחים! 

 

הוא בחר לחיות ברגעים האלה. הוא התמקד והתאמן על רגעי הלחץ והאחריות האלה באימונים ובמשחקים. הוא התאהב ברגעים שלפני הבאזר המפורסם. ככה הספורטאי הטוב בכל הזמנים הפגיש בין החוזקות שלו ופעולות הכוכב שקידמו אותו כל כך גבוה בקריירה ובחיים.

 

"מנטליות של מנצחים" מעצימה ומדגישה את הרעיון של "מיקוד מקסימלי בחוזקות שלנו". גלו את החוזקות הטבועות באישיות שלכם, כספורטאים וכשחקנים. בררו בדיוק אלו פעולות כוכב עליכם לבצע. פעולות הכוכב יובילו אתכם למקסם את הפוטנציאל הטמון בכם ויובילו אתכם להצלחה.

 

אני מעודד אתכם להעמיק בזהות שלכם כספורטאים. פעם נוספת אני מחזיר אליכם לידיים את הכוח להשפיע על הקריירה ועל ההצלחה שלכם.


-קחו אחריות על החוזקות שלכם.
-התמקדו בפעולות הכוכב האיכותיות ביותר.
-התמידו עם "מנטליות של מנצחים" בכל יום.

 

גם היום המשכנו במסענו המשותף, בו אנחנו עונים על שלוש שאלות המפתח בדרך להיות ספורטאים מנצחים ומבינים איך הספורטאים הטובים ביותר חושבים בדרך לביצועי השיא שלהם, כיצד הרגשות שלהם משפיעים וקובעים את רמת הביצועים על המגרש, ובעיקר מהי הדרך היומיומית שלהם לביצועים גבוהים.

 

היום, בכתבה השלישית מתוך סדרה של שמונה על "מנטליות של מנצחים", דיברנו על החוזקות שלנו כספורטאים ובפעולות הכוכב שעלינו לעשות בדרך להישגים גבוהים.

 

אני מודה לכם ומעריך אתכם על הזמן שהקדשתם לקריאת הכתבה ומקווה שתגיעו ממוקדים ומוכנים יותר לאימון ולמשחק הבא שלכם.

 

טל בובליל 
מאמן מנטלי להישגים
 

לתכנים נוספים על ביצועי שיא והישגים גבוהים, 

http://https://www.instagram.com/tal.bublil/

"חוזקות + פעולות כוכב + התמדה = הצלחה"

הוסף תגובה
תגובות