מחזור 4: נבחרת המחזור בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

איזה מחזור כדורגל מטורף היה לנו בליגה א׳ דרום, הרבה דרמה, תוצאות מפתיעות ומבול של שערים מרשימים. כאשר לא מעט שחקנים חוררו רשתות והזכירו לנו למה אנחנו כל כך אוהבים את הליגה הזאת. שמשון כפר קאסם רשמה ניצחון עם הצהרת כוונות על יפו, מרמורק התפוצצה על אזור, שעריים השפילה את אשקלון ויבנה והרצליה עם ניצחונות ראשונים העונה. עכשיו נותר לבחור את המצטיינים בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 05-10-2021
  • 11:05

שוער

דודי אלון (שמשון כפר קאסם) 

איזה שוער ענק דודי אלון! וכל מחזור מחדש הוא מוכיח לנו שהוא נכס לשמשון כפר קאסם. במחזור האחרון של קבוצתו מול מכבי יפו החזקה, אלון אומנם ספג שער מרגלו האימתנית של ערן לוי, אך מנגד הציל מצבים בטוחים לאחר שמכבי יפו תקפה את שערו, והיה חלק בלתי נפרד מהניצחון המרשים של קבוצתו שמאותתת לליגה. 

 

הגנה

 

ספיר יטח (הפועל כפר שלם) 

זו העונה השנייה של הבלם הצעיר ספיר יטח במדי כפר שלם, ובמחזור הקודם מול כסייפה הוא הציג יכולת טובה מאוד. בפתיחת המשחק כסייפה תקפה את השער של הכפר, ויטח נעל את ההגנה והציג יכולת מצוינת. קבוצתו רשמה ניצחון מרשים והנחילה לכסייפה הפסד ראשון העונה. יטח שנחשב לבלם מצוין, מתנוסס לגובה 1.90 ומציג משחק ראש מרשים במיוחד.

 

דור אלברמן (הפועל מרמורק) 

אחרי עונה מרשימה בבקעת הירדן אשתקד, אלברמן שנחשב לאחד מהבלמים הטובים בליגה א׳ הגיע להפועל מרמורק והציג יכולת מצוינת במפגש שבו קבוצתו התפוצצה על אזור. אלברמן, הנהיג את החלק ההגנתי, נתן ביטחון לחבריו לקבוצה והיה חלק בלתי נפרד מהניצחון של קבוצתו.


דור אלברמן, מנהיג את ההגנה של מרמורק (צילום: יח״צ) 

 

בן בכר (מכבי הרצליה)
החבורה של עופר טלקר רשמה ניצחון ראשון בליגה העונה, ומי שהיה חלק בלתי נפרד ממנו הוא הבלם הצעיר בן בכר, שהציג משחק אגרסיבי מאוד והנהיג את הרצליה בהגנה של שלושה בלמים.

 

קישור 

 

אוהד אדלשטיין (שמשון כפר קאסם) 

איזה שחקן אדיר אוהד אדלשטיין! וכל פעם מחדש הוא מוכיח כמה כדורגל יש לו ברגליים. במשחק העונה של קבוצתו מול יפו, אדלשטיין היה מהיר מאוד, יצר מצבים מסוכנים וגם בישל את שני השערים שהעניקו לקבוצתו ניצחון יוקרתי מאוד. 

 

אוהד אדלשטיין, העלה את האדומים יעלה את שמשון? (צילום: דדי ברק) 

 

עומרי עיסא (שמשון כפר קאסם) 

איזה ניצחון ענק שמשון כפר קאסם רשמה במפגש מול יפו, במשחק אינטנסיבי ולא פשוט. מי שחתום על הניצחון של קבוצתו הוא הקשר עומרי עיסא, שכבש צמד שערים מרשים 

והביא לקבוצתו ניצחון עם הצהרת כוונות לליגה.

 

דניאל גרץ (ירמיהו חולון) 

הקשר דניאל גרץ הוא נכס לכל קבוצת כדורגל בה הוא חותם, ומוכיח שהוא החתמה חשובה לחולון. במפגש של קבוצתו מול העולה הטריה אילת, גרץ היה דומיננטי מאוד על המגרש, החזיק את הקישור וגם בישל את אחד משערי הניצחון. גרץ נפצע במשחק ויחסר כמה שבועות, ומכאן נאחל לו החלמה מהירה. 

 

התקפה 

 

אוהד קדוסי, משתבח עם השנים (צילום: דדי ברק) 

 

אוהד קדוסי (הפועל כפר שלם)  

החלוץ אוהד קדוסי, הוא כמו יין שרק משתבח עם השנים ואין ספק שהוא נכס גדול להפועל כפר שלם והמנהיג של הקבוצה על המגרש. קדוסי הוא חלוץ של מספרים, ובמפגש של קבוצתו מול כסייפה, הוא הביא איתו הרבה ניסיון למגרש, וכבש שלושער מרשים במיוחד כמו שרק קדוסי יודע. החלוץ המנוסה חתום על הניצחון המרשים של קבוצתו שהעלימה לגמרי את כסייפה, והנחילה לה הפסד ראשון בליגה. 

 

עידו אקסברד (הפועל מרמורק)

הפועל מרמורק הוכיחה במחזור האחרון שלא צריך להספיד אותה, זאת אחרי שהקבוצה התפוצצה על אזור עם לא פחות מחמישה שערים. מי שחתום על הניצחון הוא ללא ספק עידו אקסברד, שחזר העונה לשורות מרמורק והזכיר לקבוצה למה מלכתחילה היא גרמה לו לרדת לליגה א׳. אקסברד הנהיג את הקבוצה על המגרש, וגם קינח עם שלושער מרשים מאוד.

 

אקסברד מתפוצץ עם שלושער אדיר (צילום: מני בן ארי) 


איילי חן (מכבי שעריים) 

שעריים בנתה העונה את אחת מהקבוצות היותר מרשימות בליגה על הנייר, וזה היה רק עניין של זמן עד שנראה תוצאות. ואיזה מזל יש לשעריים שיש קבוצה כמו אשקלון להתפוצץ עליה עם לא פחות משישה שערים. מי שבלט בניצחון המרשים הוא החלוץ איילי חן, שגדל במכבי פתח תקווה ומוכיח שיש לו הרבה כדורגל ברגליים. חן הציג יכולת טובה מול אשקלון, הגיע לכמה מצבים מסוכנים וגם השכיל לכבוש צמד שערים שהיוו חלק מהניצחון הראשון של קבוצתו העונה.

 

אדיר חליפה (מכבי יבנה)

בדימונה תמיד מספרים שחליפה הוא החתול השחור של המועדון, ולא משנה באיזה קבוצה החלוץ  משחק, הוא לא עושה לה חיים קלים. במשחק מלא דרמה ואירועים במפגש של יבנה מול דימונה, חליפה כבש צמד שערים מהנקודה הלבנה והביא ניצחון ראשון לקבוצתו העונה.

 

אדיר חליפה, החתול השחור של דימונה (צילום: מני בן ארי) 

 

אור חסידים- חילוף השבוע!

אחרי שמכבי הרצליה פתחה את העונה בצורה מאכזבת עם שלושה הפסדים רצופים. החבורה של עופר טלקר הצליחה לרשום ניצחון ראשון לעונה זו. בדקה-65 הקשר אור חסידים נכנס כחילוף, הציג יכולת טובה ואף כבש שער נוסף עבור קבוצתו שרשמה ניצחון חשוב על שמשון תל אביב.

 

רביד גזל- מאמן השבוע!

איזה מחזור דרמטי היה לנו, ולא מעט מאמנים עשו תוצאות מרשימות. יוסי זוזוט ועופר טלקר עם ניצחונות ראשונים בליגה, החבורה של דוד מרטן התפוצצה על אזור עם חמישה שערים, ומוסא בן חיים וחניכיו השפילו את אשקלון עם לא פחות משישה שערים.

 

אך מי שבלט מעל כולם הוא המאמן רביד גזל, שהגיע העונה לליגה א׳ מהפועל כפר סבא במטרה לעזור לשמשון שחולמת על הליגה הלאומית לרשום עליה. גזל הכין את קבוצתו בצורה טובה למפגש מול יפו. הוא רשם ניהול משחק מצוין, והוביל את קבוצתו לניצחון הכי גדול במחזור על קבוצה חזקה שנבנתה במטרה לרשום עלייה, ואין ספק שזהו ניצחון של הצהרת כוונות של שמשון שמאותתת לליגה.

 

קבלו את כוכבי המחזור הרביעי בליגה א דרום...

הוסף תגובה
תגובות