"אני אוהב לקחת אתגרים, ואני מקווה שאני אעמוד באתגר שלקחתי"

אחרי חמש שנות אימון בליגה ב׳, המאמן מוטי עטר עשה את קפיצת המדרגה לליגה א׳ וחתם בעירוני כסייפה. הקבוצה פתחה את העונה עם מינוס תשע נקודות, אך עטר הוא מאמן שרגיל לאתגרים והוא רשם פתיחת עונה מרשימה עם כסייפה שלזכותה שני ניצחונות ותיקו אחד. כעת, הקבוצה מתכוננת למשוכה לא פשוטה בדמותה של כפר שלם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 30-09-2021
  • 12:03

מוטי עטר הוא אחד מהשמות המוכרים ביותר בגזרת קבוצות ליגה ב׳ בדרום. מועדונים רצו שהוא יאמן אותם, שחקנים רצו לשחק תחתיו והמאמן צבר שם ולא מעט ניסיון. בעונה הקודמת הוא רשם הצלחה מסחררת עם הקבוצה שרק עלתה לליגה ב׳ אופקים/ מרחבים, והביא אותה למקום הרביעי בבית ומרחק נגיעה מהפלייאוף. 

 

היכולת המרשימה של המאמן הרשימה את אנשי כסייפה, והוא נקרא לדגל במטרה לאמן את הקבוצה, ועשה באופן רשמי את קפיצת המדרגה שלו לליגה א׳. טבילת האש הייתה מוצלחת, עטר בנה קבוצה איכותית בכסייפה שמסתכלת לכל יריבה בלבן של העיינים ועד כה היא הצליחה לרשום שני ניצחונות ותוצאת תיקו אחת. ואם לא הפחתת הנקודות, כסייפה הייתה ממוקמת בחלק העליון של הטבלה יחד עם קבוצות כמו דימונה ויפו. מוטי שם למטרה לתקוע יתד בליגה עם כסייפה ולהבטיח הישארות מוקדמת.

 

מוטי, מה הוביל אותך לכסייפה?

"אני חמש שנים בליגה ב', עם ירוחם הגעתי לגמר הפלייאוף, עם מ.ס באר שבע לחצי גמר הפלייאוף ועם אופק מרחבים עם תקציב דל דגדגנו את הפלייאוף. השנה החלטתי שאני חייב לעלות כיתה והמתנתי בסבלנות. יצאה סיטואציה מבחינת כסייפה שהם לא ידעו לאן פניהם מועדות , קבענו להיפגש ולשמחתי קיבלתי את ההזדמנות לאמן בליגה א'."

 

לא חששת לקחת אתגר בדמותה של קבוצה עם מינוס תשע נקודות?

"אנשים אמרו לי אל תלך ואל תיגע בקבוצה הזאת, לצערי ושמחתי תמיד הגעתי למקום שהכל קשה, תמיד לקחתי סיכונים. כשהגעתי לבית"ר באר שבע בליגה ב' הגעתי במחזור ה-8 והם היו עם שלוש נקודות מתחת לקו האדום ונשארנו בליגה, אני אוהב לקחת אתגרים ואני מקווה שאני אעמוד באתגר שלקחתי. זה לא פשוט וזה מעבר לתשע נקודות, אין לנו מגרש ביתי ואנחנו לא מתאמנים בכסייפה וזה מאוד מורכב."

 

פתחתם את העונה בצורה מרשימה, זה הפתיע אותך?

"אותי זה לא הפתיע כי אני בניתי את הקבוצה עם שחקנים באופי שלי, ולקחתי שחקנים שידעו לאן הם מגיעים וידעו מלכתחילה שזה המצב. אנחנו רק אחרי המחזור ה-3 ויש עוד 31 משחקים, אבל אני סומך על השחקנים שהבאתי ואני מאמין שנתחזק בשחקנים נוספים כי אני אנחנו צריכים גם עומק."

 

איך התרשמת מליגה א' אחרי הרבה שנים כמאמן בליגה ב'?

"ליגה א' היא הבדל שמים וארץ מליגה ב' וליגה ג' מבלי לפגוע, הן מבחינת התקשורת, קהל והכדורגל. אני מגיע לקבוצות כמו דימונה, מרמורק שמשון ת"א ואפשר לראות קבוצתו שלא מביישות קבוצות בליגת העל מבחינת הסדר המופתי והניהולי, ורמת השחקנים. כייף לאמן בליגה הזו ואני מקווה שאני אישית וגם כסייפה נתקע יתד לעוד הרבה שנים."

 

עד לפני עונה אחת אתה מאמן בליגה ב', כפר שלם קבוצה מליגה הלאומית. במחזור הקרוב יערך מפגש בין שתי הקבוצות איך מתכוננים אליו?

"אנחנו מתכוננים כמו שהתכוננו לפני דימונה, אנחנו מודעים לכפר שלם שהיא קבוצה מאוד איכותית, מאמן מצוין וקבוצה מאומנת שיודעת מה היא רוצה מעצמה. הם הצהירו בתחילת העונה לעלות ליגה. אנחנו נתכון בהתאם ונעשה את ההתאמות למשחק, אני מאמין שהשחקנים יבואו עם מוטיבציה ונקווה לעשות תוצאה טובה."

מוטי עטר, רוצה לרשום עם כסייפה הישארות מוקדמת

הוסף תגובה
תגובות
  1. מוטי עטר (רועי אברגל 30-09-2021, 14:02)
    מאמן מצויין מאמן שחי את המשחק מאמן שהוא חבר של השחקנים אבל עד הגבול מסויים בהצלחה חבר יקר מעל 30 שנ