מחזור 3: נבחרת המחזור בליגה א׳ דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

המחזור ה-3 בליגה א' דרום הגיע לסיומו וסיפק לנו מפגשים מסקרנים, שלושה ניצחונות ומבול של תוצאות תיקו. שעריים עשתה מהפך על אשדוד, מרמורק גברה על הרצליה, כפר שלם ניצחה את נורדיה ודימונה וכסייפה נפרדו בחלוקת נקודות בדרבי של הנגב. כעת נותר לבחור את מצטייני המחזור בחסות RICCO - מספר 1 במותגים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 29-09-2021
  • 08:15

שוער:

אופק מורדו (הפועל אזור)

מרגע עזיבתו של השוער עזרא חנה, מי שקיבל את אפודת השוער הראשון הוא אופק מורדו, ובמחזור הקודם הוא הוכיח להנהלת אזור שהם עשו בחירה נכונה. השוער הרשים במפגש מול כפר קאסם, שמר על שער נקי ומנע מהם לכבוש ובסופו של דבר הביא לקבוצתו נקודה יקרה מאוד. 

 

אופק מורדו, מציג יכולת טוב בין קורות השער של אזור (צילום: מני בן ארי) 

 

הגנה:

ניב פילטר (מכבי קביליו יפו) 

המגן הצעיר עלה בעונה הקודמת לקבוצת הבוגרים של יפו, והמשיך השנה לעונה נוספת. במשחק של קבוצתו מול בקעת הירדן פילטר הצעיר היה מצוין! הוא הציג יכולת טובה, נעל את הגנה ועצר את התקפת הבקעה.

 

עומר ריסמני (בני לוד)

בלמה המצויין של בני לוד והקפטן הבלתי מעוער של הקבוצה הגיע מליגה ב מהפועל לוד רגב האמין בו ועוצר מחזיר לו על המגרש. סגר את התקפת שעריים ולמעשה מתחילת העונה הוא הבורג המשמעותי בהגנה של גדי כרמלי. 

 

סהר קלדרון (שמשון תל אביב) 

המגן המנוסה שהגיע העונה לעולה החדשה משמשון ת"א מוכיח שהוא מנייה בטוחה. במפגש מול מכבי יבנה החזקה הוא רשם ניהול משחק נהדר, בעל הבית של שמשון, משחק עם הלב והנשמה והוא הביא כמעט לבדו נקודה לקבוצה.

 

קישור:

דניאל גרץ (ירמיהו חולון) 

הקשר המנוסה הגיע לירמיהו חולון העונה כחלק מהרצון של הקבוצה להתחזק בשחקנים מנוסים לצד השחקנים הצעירים. גרץ הציג יכולת טובה במשחק מול מכבי עירוני אשדוד, עזר לקבוצתו לחזור למשחק אחרי שנקלעה לפיגור ובישל את שער הניצחון. 

 

דניאל גרץ (במרכז), חיזוק מצוין עבור כל קבוצה בה הוא משחק (צילום: דדי ברק)

 

ירין דגאני(הפועל אזור)

קשרה הנהדר של אזור היה מעל כולם במשחק מול שמשון כפר קאסם. ניהל את המשחק, הפעיל את חבריו והיה מעורב בכל מקום על המגרש. 

 

יונתן טפר (הפועל מרמורק)

הקשר הצעיר הגיע העונה לקבוצה מרחובות אחרי ששיחק בכפר שלם, ובמשחק של קבוצתו מהרצליה טפר עשה עבודה טוב באמצע, כבש את השער הראשון ופתח את המשחק.

 

דייגו ניקולאייבסקי (הפועל מרמורק)

כבר כמה עונות שהקשר משחק במדי הפועל מרמורק, וכל עונה מחדש הוא עושה עבודה מצויינת על המגרש. במפגש של קבוצתו מול הרצליה הציג יכולת טובה, היה פעיל מאוד הגנתית והתקפית וכבש את השער השני מהנקודה הלבנה.

 

דייגו ניקולאייבסקי היה פעיל הגנתית והתקפית (צילום: דדי ברק) 

 

ניקו לנדסמן (מכבי קביליו יפו)

זו העונה הרביעית של הקשר במדי מכבי יפו, וכל מחזור מחדש הוא מוכיח כמה הוא נכס לקבוצה. במפגש של יפו עם בקעת הירדן ניקו הציג יכול פנטסטית והיה חלק בלתי נפרד מהניצחון של הקבוצה.

 

התקפה:

 

שלומי עדני (בני לוד)

שחקן ההתקפה הצעיר של בני לוד, ממשיך לפרוש שטרות כשהוא מציד יכולת טובה במפגש של קבוצתו מול אשקלון, שבסופו לוד הצליחה לחלץ נקודה ולהימנע מהפסד.

 

תומר כהן (בני אילת) 

בני אילת הגיעה למשחק חוץ מול אשקלון בהרכב חסר מאוד, זאת בגלל מס׳ פצועים ושחקנים שחלו בקורונה. מי שהוקפץ להרכב הבוגרים הוא שחקנה הנוער תומר כהן, שעלה כמחליף ומרגע כניסתו שינה את המשחק, כבש שער ומנע מקבוצתו להפסיד.

 

חילוף המחזור: ליאל כהן (ירמיהו חולון)

כהן הצעיר נחשב לקשר מוכשר מאוד, שהגיע העונה לקבוצתו של אביבי זוהר. אחרי שחולון נקלעה לפיגור זוהר הכניס את הקשר הצעיר כמחליף. הוא הציג יכולת טובה, הניע את התקפת הקבוצה, וגם כבר שער וקבע מהפך וניצחון על עירוני אשדוד והכל ב 20 דקות על המגרש. שאפו! 

 

דוד מרטן, רושם ניצחון ראשון בליגה (צילום: הפועל מרמורק)

 

דוד מרטן (הפועל מרמורק) -מאמן המחזור!

גדי כרמלי עשה עבודה נהדרת מול שעריים, קבוצתו של רונן ווינשטין חילצה נקודה אחרי שנקלעה לפיגור,  אבל מי שהצטיין מעל כולם הוא מאמנה של הפועל מרמורק דוד מרטן. המאמן הצעיר הגיע העונה למרמורק, כשהאג׳נדה של הקבוצה העונה היא להתבסס על שחקנים צעיר ורעננים. במפגש של קבוצתו מול הרצליה, הוא רשם ניהול משחק מצוין קבוצתו הציגה יכולת טובה וגם רשמה ניצחון ושלוש נקודות ראשונות לעונה זו.

מצטייני המחוז הדרומי של אתר גולר!

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים (רפי 29-09-2021, 16:46)
    איזה מטפל עשו שעריים הכותב חולה נפש אין לא קשר לכדורגל שיתפתר