חלוקת נקודות בדרבי של הנגב, טבריה עדיין מושלמת

המחזור השלישי בליגה א' נפתח היום (שישי) והוא סיפק לנו שערים מרהיבים ורגעים דרמטיים. במחוז הדרומי דימונה וכסייפה נפרדו בחלוקת נקודות, וחולון עשתה מהפך על עירוני אשדוד עם ניצחון בתוספת הזמן. במחוז הצפוני טבריה רשמה ניצחון שלישי ברציפות, הפעם על עירוני נשר ומגדל העמק ממשיכה להתרסק. כל התוצאות והאירועים בכתבה הבאה

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 24-09-2021
  • 16:37

ליגה א' דרום

 

שמשון תל אביב-מכבי יבנה 1-1

הקבוצה החזקה של יוסי זוזוט התארחה אצל העולה החדשה, שמשון ת''א במטרה לרשום ניצחון ראשון העונה. מכבי יבנה על שלל כוכביה לא הציגה משחק טוב בעיקר בגלל המגרש הסינטטי, אבל גם עמידה מצוינת של חניכיו של צביקה לוי הקשתה עליהם ליזום. מגיעות מחמאות לשמשון שהגיעה מוכנים מבחינה טקטית אבל ללא חיזוק מתאים שמשון לא תוכל ברוח מהתחתית. המארחת הובילה ראשונה מנגיחה יפה של דניאל פוזילוב, אדיר כליפה השווה שתי דקות מאוחר יותר בפנדל ומנע מקבוצתו הפסד.

 

דניאל פוזילוב חגג את השער הראשון במשחק (צילום : איתן ידגר)

 

מ.ס דימונה - כסייפה 1-1

מ.ס דימונה ועירוני כסייפה נפרדו בחלוקת נקודות בדרבי של הדרום. דימונה תקפה מהפתיחה, וכנגד מהלכי המשחק כסייפה עלתה ליתרון משער של אקס דימונה יקיר אלפי. דימונה השוותה במחצית השנייה משער של עודד בירו, אך לא ידעה לנצל את ההיתרון המספרי על המגרש זאת אחרי שסאלח אבועידה שנכנס כמחליף הורחק. קצב המשחק ירד לקראת הסיום וכסייפה הסתגרה כדי לחלץ נקודה. עמית גבאי הורחק מדימונה בתוספת הזמן בצהוב שני.

 

חלוקת נקודות בדרבי של הדרום (צילום : יח''צ)

 

ירמיהו חולון-עירוני אשדוד 1-2
משחק עם קצב גבוהה בחולון כאשר במחצית הראשונה שתי הקבוצות הגיעו למספר מצבים שלא נוצלו. במחצית השנייה עירוני אשדוד כבשה ראשונה לאחר מהלך קבוצתי יפה שהסתיים בשער של בר סוויסה. שתי דקות לאחר מכן חולון השוותה מרגלי גיל בן שלוש. החבורה של אביבי זוהר הייתה עדיפה בסיום, ובתוך תוספת הזמן ליאל כהן כבש שער דרמטי והעניק מהפך וניצחון מוצדק לחולון,  אשדוד תצא רק עם המחמאות.

 

ירמיהו חולון חוגגת ניצחון שני העונה (צילום : מני בן ארי)

 

הפועל מרמורק - מכבי הרצליה 0-2

שתי הקבוצות שפתחו את העונה בצורה לא מספקת, ידעו שכל תוצאה מלבד ניצחון לא תתקבל. לאחר מחצית מאופסת, יונתן טפר העלה את מרמורק ליתרון. הרצליה חיפשה את השיוויון אך ספגה עמוק בתוך תוספת הזמן לאחר פנדל מוצלח של דייגו ניקולייבסקי והפסידה בפעם השלישית ברציפות. מרמורק נושמת לרווחה.

 

שמשון כפר קאסם - הפועל אזור 0-0

למרות התוצאה המאופסת היה משחק קצבי ואיכותי בכפר קאסם. המארחת שלטה במשחק באופן מוחלט כשסיראז' נסאר נראה מצוין על הדשא והיה קרוב לכיבוש. בחצי השני ליאור ראובן ביצע שנויים באזור שגרמו לאזור להשתחרר ולמנוע משמשון מצבי כיבוש. אזור יכולה להיות מרוצה מנקודת החוץ החשובה, לרביד גזל ושמשון כפר קאסם יש עוד הרבה עבודה.

 

תוצאות נוספות

הפועל כפר שלם - ביתר נורדיה ירושלים 0-1

הפועל אשקלון - בני אילת 1-1

מכבי יפו - הפועל בקעת הירדם 0-1

 

ליגה א' צפון

 

עירוני נשר - עירוני טבריה 2-0

העולה החדשה קיוותה להפתיע את טבריה החזקה ולצבור נקודות ראשונות בליגה. לאחר מחצית ראשונה שקולה בה טבריה לא הצליחה לבוא לידי ביטוי, רן רול שלח כדור ענק לכפיר בן דוד שעלה כמחליף והעלה את קבוצתו ליתרון. עשר דקות לסיום רן רול רשם בישול נוסף כשמצא את ראשו של החלוץ אסי גומה שהכפיל את התוצאה וסגר עניין. החילופים של אמיר כהן העניקו לטבריה שלוש נקודות, נשר עדיין ללא נקודות בליגה א'.

 

כפיר בן דוד העלה את טבריה ליתרון לאחר בישול נהדר של רן רול (צילום : עודד חסין)

 

מ.ס טירה - הפועל כאוכב 4-3

כבר במחזור השלישי קיבלנו את משחק העונה בליגה א' צפון. ארבע דקות מלבד מהפתיחה הספיקו לקבוצה של עודד קוטר לעלות ליתרון לאחר שער של עבאדללה חג'וג'. טירה לא ויתרה כשתוך רבע שעה בלבד היא הפכה את התוצאה משערים של ניר עזריה (בהופעת בכורה מחודשת) וסארי חאג' יחיא. דקה למחצית כאוכב איזנה את התוצאה מרגליי אחמד חלאיילה. עשרים דקות לסיום האורחת ביצעה בליץ נפלא כשכבשה צמד שעריים תוך שלוש דקות ועלתה ל4-2 משערים של עבד מורג'אן ומועמר קראקרה. בראא קאסם הספיק לצמק אך זה להספיק. כאוכב לוקחת שלוש נקודות חשובות. לשתי הקבוצות מגיעה מילה טובה על משחק אטרקטיבי ומהנה.

 

הפועל מגדל העמק - הפועל כפר כנא 3-0

שתי הקבוצות שפתחו את העונה בצורה מאכזבת, חיפשו ניצחון ראשון. לאחר מחצית ראשונה דיי משמימה, החבורה של פאיד חסון נכנסה למשחק ובגדול. בדקה ה-50 עזאת חלאיילה העלה את האורחת ליתרון שהוכפל חמש דקות מאוחר יותר ע''י מוחמד אבו ראס הנהדר. עשר דקות לסיום אדהם שיבלי כבש את השלישי לזכות קבוצתו וחגג ניצחון ראשון העונה. מגדל העמק של עומרי ביטון תחפש את נקודות ראשונות בשבוע הבא.

 

הפועל כפר כנא עם ניצחון ראשון העונה (צילום : חגאג רחאל)

 

רובי שפירא - בני זלפה 1-1

הקבוצה של אלעד בראון המשיכה את פתיחת העונה הלא מספקת לאחר שאיבדה נקודות בבית מול זלפה. חן ידען כבש ראשון לזכות המארחת אך עשר דקות לסיום מאי מזל איזן את התוצאה וקבע חלוקת נקודות. עבור שתי הקבוצות מדובר בנקודה ראשונה העונה בליגה.

 

תוצאות נוספות :

צור שלום - מכבי טמרה 1-0

באקה אל גרביה - פרדיס 2-0

צעירי כפר כנא - טייבה 1-0

הפועל הרצליה - איכסל 1-0

טבריה עם מאזן מושלם בליגה (צילום : עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין לנו שוער (גולן יפרח עירוניה 24-09-2021, 16:49)
    ואני מנחוס של עירוני
  2. אין לנו שוער (גולן יפרח עירוניה 24-09-2021, 16:49)
    ואני מנחוס של עירוני
  3. ברוכה הבאה לליגה (הוגה דעות 24-09-2021, 18:28)
    הפועל מרמורק רחובות
  4. כל הכבוד בבליקי (אחד 24-09-2021, 18:54)
    הצלחתם להתעלם ממוליכת הטבלה ומהשחקן הכי טוב בליגה. לא צריכים שתכתבו עלינו. הטבלה כותבת בשבילכם
  5. אוהד טבריה (יניב 24-09-2021, 19:12)
    הספסל של טבריה זה בינגו , כל שחקן שנכנס יכול לנצח את המשחק , טבריה השנה תעלה ליגה ולא יעזור לאף אחד
  6. טלקר ללא בושה (שמעון 24-09-2021, 20:50)
    טלקר מאמן חלש. הוריד את הרצליה לליגה א'. ומה הכי מצחיק שאריאל הביא אותו בשביל להוריד אותנו לליגה ב'. איזה בדיחה וזה עצוב לראות את מכבי הרצליה מתרסקת מועדון רקוב כבר ממחלקת הנוער שם לא גדל שחקן אחד כבר כמה שנים. הכל שם רקוב. מאז שמשה הרשקו עזב הכל מתפורר.
  7. זוזוט לא ננוח עד שאתה ואח שלך הדתי מזוייף תעופו מהקבוצה (מכבי יבנה 24-09-2021, 22:32)
    לכו הביתה תתפטרו זוזוט וקח איתך את אח שלך הדתי מזוייף בושה וחרפה תקציב של 2 מיליון שקל אם לא יותר ואתה לא מסוגל לנצח שום קבוצה תסיק מסקנות לך הביתה לא קרא כלום וקח איתך את האדמור קוקי תחת בסל ועופו מהקבוצה אה תגידו לי מה כתב לגזיאל פחות מפליאוף עליון זו אכזבה שלא תוריד אותנו ליגה ישלוחים
  8. עירוני שלמה על חוסר הניסיון (חולוני 25-09-2021, 13:38)
    אבל שיחקה טוב ברוב דקות המשחק ויכלה בקלות להוביל יותר מ1-0. אם הקבוצה תקבל שקט מהאוהדים, עד מחזור 10 היא תרוץ שווה בשווה עם כולן בצמרת (היא בטוח תתחזק יש לה עודפים הספסל להחליף). מצד שני, חולון עוד לא מחוברת, לא ברור מה המערך הקבוע, ויש הרבה צרות בסגל.